Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі медичного кисне постачання КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» за адресою: вул.Паркова,15, м. Марганець Дніпропетровської області.
Очікувана вартість
33 203 762,00 UAH
UA-2022-01-06-004352-c 8844a4774754439a95acfbd21497663b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Деркач

+380664038287 farmngb1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987327
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15
Контактна особа: Світлана Деркач
+380664038287
farmngb1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2022 21:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 33 203 762,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 166 018,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до абзацу 4 пункту 3-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мережі медичного кисне постачання КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» за адресою: вул.Паркова,15, м. Марганець Дніпропетровської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник здійснює передплату протягом робочих 10 днів з моменту підписання договору, у розмірі 30% від суми договору ., на закупівлю: товарів, робіт і послуг за капітальними видатками — на строк не більше трьох місяців. Попередня оплата на небюджетні рахунки, відкриті Підрядником на їхні імена в органах Державної казначейської служби (далі — Казначейство) у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Казначейства для здійснення платежів.Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертають замовникові. Аванс 10 Робочі 30
Дата виставлення рахунку Остаточна оплата за виконані роботи проводяться протягом 10(десяти) робочих днів після підписання Акту виконаних робіт КБ-2. після пред’явлення Генеральним підрядником рахунку на оплату виконаних робіт на підставі акту виконаних будівельних робіт по формі КБ-2. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2022 21:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2022 21:05
Оголошення_Реконструкція_системи_киснепостачання.doc
06 січня 2022 21:05
Проект Договору .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 33 198 184,70
UAH з ПДВ
33 198 184,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2022 15:28
Електронний підпис
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-012.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_01-01-02.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-07-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОС_07-01.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_07-01-01-ГП.pdf
17 січня 2022 15:28
Календарний графік.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-012.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-013.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-03-ЗЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-09-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-06-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_01-01-01-ГП.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_01-01-01-ГП.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-06-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_Т11.pdf
17 січня 2022 15:28
Виписка (ДОРПРОЕКТ).pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОС_01-01.pdf
17 січня 2022 15:28
Погодження.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_07-01-02.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-08-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-012.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-04-АЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-014.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-015.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01-ЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-014.pdf
17 січня 2022 15:28
Довідка про ліцензію.pdf
17 січня 2022 15:28
Рішення (ДОРПРОЕКТ).pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-09-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_07-01-01-ГП.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_Т2.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_07-01-02.pdf
17 січня 2022 15:28
Лист-відгук ДІОД.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-03-ЗЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВР.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-05-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_01-01-02.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_07-01-01-ГП.pdf
17 січня 2022 15:28
Аналогічний договір.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ССР.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-013.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-014.pdf
17 січня 2022 15:28
Проект Договору.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-05-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_01-01-02.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-011.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-04-АЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-08-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-04-АЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
Довідка про мтб.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-02-ЗЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-015.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01-ЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_01-01-01-ГП.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-09-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-06-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-05-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-013.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02-ЗЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-08-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ДЦ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-015.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_07-01-02.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-07-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-03-ЗЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОС_02-01.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ИВРЛС_02-01-02-ЗЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-011.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-011.pdf
17 січня 2022 15:28
Договірна ціна.pdf
17 січня 2022 15:28
Витяг ПДВ (ДорПроект).pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ОПРЛС_02-01-07-КМ.pdf
17 січня 2022 15:28
62_ДЦ_ЛС1_02-01-01-ЛГ.pdf
17 січня 2022 15:28
Згода с договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"
#43537588
Переможець 33 198 184,70
UAH з ПДВ
20 січня 2022 08:47

Документи

20 січня 2022 08:47
Електронний підпис
20 січня 2022 08:46
Протокол 20,01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2022 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"
#43537588
33 198 184,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2022 08:47
Електронний підпис
20 січня 2022 08:46
Протокол 20,01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 13:24
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2022 15:50
Додаток 2 до ДУ № 3.PDF зміни до договору
25 жовтня 2022 15:22
Додаткова угода № 3 від 25.10.22.PDF зміни до договору
25 жовтня 2022 15:22
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2022 15:35
Додаток 2 до Договору № 10.PDF зміни до договору
22 червня 2022 14:51
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
22 червня 2022 14:51
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2022 10:10
Протокол.pdf зміни до договору
30 травня 2022 10:03
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 11:41
img-220405102829-001.pdf зміни до договору
05 квітня 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 15:42
img-220404153245-001.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 15:38
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:28
Календарний план графік.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Деф акт дог 10.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Пояс запис, лок коштор Дог 10-1-52.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Пояс запис, лок коштор Дог 10-1-30.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Розрахунок ЗВВ 3.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Розрахунок ЗВВ 2.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Розрахунок ЗВВ 1.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Підсумкова відом.ресурсів.pdf укладений
31 січня 2022 14:23
Договір №10 від 26.01.2022.pdf укладений
31 січня 2022 14:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція мережі медичного кисне постачання КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» за адресою: вул.Паркова,15, м. Марганець Дніпропетровської області. 1 роботи 33 198 184,70
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесені зміни до п.6.1. строк виконання робіт продовжено до 31.12.2022 р.; до п. 6.2. продожено строк дії договору до 31.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта до договору №10 від 26.01.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати технічною (механічною) помилкою інформацію щодо строків виконання робіт/послуг та строків дії договору, оприлюднену в Електронній системі, шляхом внесення змін до Договору (Додаткова угода № 1) В полі «Термін дії договору» вважати правильною таку інформацію: «Термін дії договору з 26 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року». В полі «Строк виконання робіт» вважати правильною таку інформацію: «Строк виконання робіт – з моменту укладання договору і до 31 грудня 2022 року».
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/1/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, Сторони домовились: 1.Змінити ціну Договору виклавши наступне: "Ціна цього Договору становить 33198184 грн. 70 коп., у т. ч. ПДВ - 2729974 грн.14 коп., а саме : 2022 рік - 19570952 грн. 00 коп., у т. ч. ПДВ - 1610689 грн. 35 коп.; 2023 рік - 13627232 грн. 70 коп. у т. ч. ПДВ - 1119284 грн. 79 коп. 2.Продовжити строк виконання робіт з моменту укладання Договору до 31 грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", Сторони домовились: 1.Змінити ціну Дог. виклавши наступне: "Ціна цього Договору становить 33198184 грн. 70 коп., у т. ч. ПДВ-2729974 грн.14 коп., а саме:2022 рік - 567 206 грн. 17коп., у т. ч. ПДВ - 46682 грн. 85коп.; 2023 рік -32 630 978 грн. 53 коп. у т. ч. ПДВ -3 540 331грн. 72 коп. 2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2), де зазаначена послідовна кількість днів виконання робіт від дати початку.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 567 206,17
UAH (в тому числі ПДВ 46 682,85 UAH)