Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 03210000-6 – Зернові культури та картопля (горох сушений, картопля)
Очікувана вартість
75 960,00 UAH
UA-2022-01-06-002761-c 2e03807c108b4da9beac146695da4c76
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болюта Надія

+380679891641 tendep_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 1 " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511659
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Котельникова, буд. 16
Контактна особа: Болюта Надія
+380679891641
tendep_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2022 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2022 08:00
Очікувана вартість: 75 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою. Також допускається наявність в складі пропозиції Учасника договорів, заключених з іншими суб’єктами господарювання або фізичними особами на російській мові
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограми
код ДК 03212213-6 Горох сушений (горох сушений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
4000 кілограми
код ДК 03212100-1 Картопля (картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі товару на свій рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2022 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2022 13:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 січня 2022 13:10
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД" 73 560,00
UAH з ПДВ
73 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2022 16:25
Електронний підпис
17 січня 2022 16:23
Інші документи.rar
17 січня 2022 16:23
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД"
#43076937
Переможець 73 560,00
UAH з ПДВ
21 січня 2022 12:26

Документи

21 січня 2022 12:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ ГРАНД"
#43076937
73 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2022 12:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 11:18
ду дог 2 7 х.pdf укладений
30 листопада 2022 11:17
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 11:16
ду дог 2 7 х.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 10:52
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 14:55
Договір.pdf укладений
08 лютого 2022 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2-7-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника