Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з аудиту фінансової звітності Украероруху за 2021 рік, складеної у відповідності до міжнародних стандартів фінансової звітності)
Очікувана вартість
766 860,00 UAH
UA-2022-01-06-002027-c b3141613d9c048cdb8027044926b762c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Шекун

+380443516498 shekun_iv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Іван Шекун
+380443516498
shekun_iv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2022 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2022 10:00
Очікувана вартість: 766 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з аудиту фінансової звітності Украероруху за 2021 рік, складеної у відповідності до міжнародних стандартів фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт, Украерорух
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2022
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплату за надані Послуги Замовник здійснює не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Акта приймання-здавання наданих послуг. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2022 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2022 11:57
Оголошення на послуги з фінансового аудиту.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-06-002027-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:32650907
Дата подання: 10 січня 2022 10:46
Контроль якості
Шановний замовник, доброго дня!

Просимо розглянути та внести відповідні зміни на застарілу умову, а саме:

1) В пункті 15 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження критерію щодо проходження суб’єктом аудиторської діяльності перевірки з контролю якості аудиторських послуг, здійсненої відповідно до вимог чинного законодавства вимагається надання: чинного свідоцтва про проходження суб’єктом аудиторської діяльності перевірки системи контролю якості.

Пояснення: Відповідно до п. 4 ст. 40 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, проводиться Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.

Вищезазначеним законом не передбачено видання Свідоцтва про відповідність системи контролю якості. Але деякі аудиторські компанії ще не проходили перевірку ОСНАД та мають чинні свідоцтва АПУ, тому просимо прописати вимогу у такій редакції: «Відповідність цьому критерію підтверджується копією чинного свідоцтва про відповідність системи контролю якості аудиторських послуг, виданого Аудиторською палатою України або копією рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого ДУ «Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (ОСНАД).

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2022 09:10
Шановний учасник!.
По-перше, наявність свідоцтва про проходження суб’єктом аудиторської діяльності перевірки системи контролю якості передбачене пунктом 4 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
По-друге, якщо ви дійсно вважаєте, що не повинні надавати такі свідоцтва уважно ознайомтесь з пунктом 3.6. додатку 1 до Оголошення.
А тому, внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не вбачаємо.
Номер вимоги: UA-2022-01-06-002027-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО", Код ЄДРПОУ:20197074
Дата подання: 11 січня 2022 13:12
Кваліфікаційні вимоги
Шановний Замовник, доброго дня! Просимо розглянути вимогу відповідно до доданого файлу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2022 12:16
Доброго дня! Стаття 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» встановлює критерії до суб’єктів аудиторської діяльності при наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, але не обмежують їх.
З огляду на специфіку галузі, стратегічну важливість, об’єми роботи підприємства визначено саме такі критерії, які висуваються для учасників спрощеної закупівлі, у тому числі щодо кількості працівників у штаті учасників закупівлі, які мають кваліфікацію у сфері Міжнародних стандартів фінансово звітності та включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Номер вимоги: UA-2022-01-06-002027-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ДЕ ВІЗУ", Код ЄДРПОУ:31441657
Дата подання: 12 січня 2022 12:05
Кваліфікаційні вимоги
Замовником одним із кваліфікаційних критеріїв встановлений критерій щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності щорічного чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) аудиторської фірми протягом останніх трьох років не менш як 3 млн гривень.
Зазначена вимога суперечить положенням частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Оскільки очікувана вартість закупівлі становить 766 860,00 грн. з ПДВ, встановлення кваліфікаційного критерію щодо щорічного чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) аудиторської фірми протягом останніх трьох років не менш як 3 млн гривень, є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, просимо виключити документації про проведення спрощеної закупівлі вимогу щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності щорічного чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) аудиторської фірми протягом останніх трьох років не менш як 3 млн гривень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2022 10:10
Доброго дня!
По-перше, вказана закупівля проводиться Замовником як спрощена закупівля, на яку не розповсюджується стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а тому посилання на неї є хибним у зв'язку з неправильним розумінням законодавства у сфері закупівель.
По-друге, з огляду на специфіку галузі, стратегічну важливість, об’єми роботи підприємства визначено саме такі критерії, які висуваються для учасників спрощеної закупівлі, у тому числі щодо щорічного чистого доходу від реалізації продукції.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 615 000,00
UAH з ПДВ
615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2022 20:50
Електронний підпис
17 січня 2022 20:50
1. Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2022 20:50
13. Сертифікати АПУ.pdf.p7s
17 січня 2022 20:50
9. Договори.pdf.p7s
17 січня 2022 20:50
22. Звіт 1-аудит 2020.pdf.p7s
17 січня 2022 20:50
22. Звіт 1-аудит 2020.pdf
17 січня 2022 20:50
9. Договори.pdf
17 січня 2022 20:50
13. Сертифікати АПУ.pdf
17 січня 2022 20:50
2. Статут, опис.pdf
17 січня 2022 20:50
2. Статут, опис.pdf.p7s
17 січня 2022 20:50
29. Гарантійний лист.pdf
17 січня 2022 20:50
14. Трудові книжки.pdf
17 січня 2022 20:50
14. Трудові книжки.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
#33833362
Переможець 615 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
#33833362
615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2023 14:24
ДД №1 до договору 4-40_2022 Кроу Україна.pdf зміни до договору
08 лютого 2023 12:43
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 10:44
Договір № 4-40 2022 від 01.02.22 ТОВ АК КРОУ Україна.pdf укладений
01 лютого 2022 10:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з аудиту фінансової звітності Украероруху за 2021 рік, складеної у відповідності до міжнародних стандартів фінансової звітності 1 послуга 615 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 10.1 розділу 10 Договору та з урахування Закону України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» від 03 березня 2022 року № 2115-IX Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 4-40/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1 до договору від 01.02.2022 №4-40/2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з аудиту фінансової звітності Украероруху за 2021 рік, складеної у відповідності до міжнародних стандартів фінансової звітності 1 послуга 615 000,00
UAH з ПДВ