Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of pavement and pavement of roads, sidewalks of the street and road network, adjacent territories and intra-quarter passages of Melitopol
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04054091 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька область обл., Мелітополь, вул.Чернишевського, буд. 37 |
Контактна особа: |
Попелешко Олена Андріївна +380619490593 tender_oks@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Capital Construction and housing and communal services Melitopol City Council of Zaporizhia region |
National ID: | 04054091 |
Contact point: |
+380619490593 tender_oks@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2022 12:03 |
Очікувана вартість: | 100 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 січня 2022 16:21 |
Enquiries until: | 28 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 лютого 2022 14:00 |
Information
Estimated total value: | 100 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником після пред'явлення Виконавцем первинних облікових документів: Акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат (форма № КБ-3) з наданням підтверджуючих документів на вартість матеріальних ресурсів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 9 (Проект договору ).doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 8 до ТД.doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
06 січня 2022 16:22 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
06 січня 2022 16:22 |
Тендерна Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000012 ● 6246fdf0e10a4d0681a9b8d61cd58d36
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-01-06-000972-b 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 15:04:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
м. Мелітополь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-000972-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати обґрунтування та відповідні документи, які пояснюють причини укладання договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, понад 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення про намір укласти договір з переможцем торгів ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» прийнято відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 28.02.2022 № 120, а договір про закупівлю від 24.03.2022 5/22 (далі – Договір) укладений з ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» через 24 дні від моменту прийняття такого рішення).
4. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання сторонами договірних зобов’язань, зокрема надання послуг ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» у строк до 31.12.2022 та здійснення оплати за надані послуги Замовником, відповідно до пунктів 4.1. - 4.6. Договору.
5. Надати обґрунтування та відповідні документи, які пояснюють причини опублікування в електронній системі закупівель повідомлення про внесення додатковою угодою від 06.06.2022 № 2/ду змін до Договору та зміни до Договору у строк, який перевищує три робочі дні з дня внесення змін (додаткову угоду від 06.06.2022 № 2/ду до Договору опубліковано в електронній системі закупівель 23.06.2022 – через 13 днів з моменту її укладення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-07 13:04:47
Про надання інформацію та відповідних документів
Згідно з висновком про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України від 03.01.2023 номер ID: UA-2022-01-06-000972-b на закупівлю послуг з поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь, повідомляємо наступне.
- обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, здійснено на підставі дефектного акту, з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до очікуваної вартості замовника на відповідну закупівлю.
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднювалось на офіційному вебсайті Мелітопольської міської ради Запорізької області- mlt.gov.ua.
З 25 лютого 20022 року по теперішній час територія міста Мелітополя є тимчасово окупованою армією російської федерації, що підтверджено наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25.04.2022 «Про затвердження переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних дій (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточені (блокуванні)» (зі змінами та доповненнями). З перших днів військового вторгнення російської федерації, окупантами за підтримки військовослужбовці армії, фактично здійснювали блокування мобільного зв’язку та інтернету українських мобільних операторів.
Окрім того, уповноважена особа Департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області пішла на добровільну співпрацю з представниками окупаційної влади.
Враховуючи вищевказані обставини, публікацію договору про закупівлі проведено 24.03.2022, після фактичного виїзду з тимчасово окупованої міста Мелітополя директора Департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вікторії РЕПАШЕВСЬКОЇ та отримання технічної можливості та доступу до мережі інтернет.
Місто Запоріжжя є прифронтовим містом та підлягає постійними обстрілами з боку військовослужбовців російської федерації, що унеможливлювало нормальну роботу директора Департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вікторії РЕПАШЕВСЬКОЇ, у тому числі доступу до мережі Інтернет.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 10:35:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
м. Мелітополь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-000972-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами розірвано договір про закупівлю від 24.03.2022 5/22 (далі – Договір) укладений з ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» та додаткову угоду до нього, яка підтверджує факт розірвання Договору або пояснити причини неукладання такої додаткової угоди.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-07 13:21:11
Лист пояснення
Згідно з висновком про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України від 05.01.2023 номер ID: UA-2022-01-06-000972-b на закупівлю послуг з поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь, повідомляємо наступне.
З перших днів повномасштабного вторгнення по теперішній час територія міста Мелітополя є тимчасово окупованою армією російської федерації, що підтверджено наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25.04.2022 «Про затвердження переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних дій (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточені (блокуванні)» (зі змінами та доповненнями).
Проведення поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополя на теперішній час неможливо провести до фактичної деокупації тимчасово окупованої території.
Окрім того, повідомляю, що фінансування за вказаним договором не здійснювалось.
У зв’язку з викладеним, за взаємною згодою з підрядною організацією - ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», на підставі додаткової угоди № 3 від 30.12.2022 року, договір про закупівлю № 5/22 від 24.03.2022 було розірвано.
Окрім того, повідомляємо, що у зв’язку з технічною помилкою додаткова угода № 3 від 30.12.2022 до договору № 5/22 від 24.03.2022 року не було обліковано, водночас дані щодо розірвання вказаного договору опубліковано у системи Prozorro.
Копія додаткової угоди № 3 від 30.12.2022 додається.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-07 13:25:18
Пояснення з власної ініціативи
Про надання інформацію
та відповідних документів
Згідно з висновком про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України від 05.01.2023 номер ID: UA-2022-01-06-000972-b на закупівлю послуг з поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь, повідомляємо наступне.
З перших днів повномасштабного вторгнення по теперішній час територія міста Мелітополя є тимчасово окупованою армією російської федерації, що підтверджено наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25.04.2022 «Про затвердження переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних дій (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточені (блокуванні)» (зі змінами та доповненнями).
Проведення поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополя на теперішній час неможливо провести до фактичної деокупації тимчасово окупованої території.
Окрім того, повідомляю, що фінансування за вказаним договором не здійснювалось.
У зв’язку з викладеним, за взаємною згодою з підрядною організацією - ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», на підставі додаткової угоди № 3 від 30.12.2022 року, договір про закупівлю № 5/22 від 24.03.2022 було розірвано.
Окрім того, повідомляємо, що у зв’язку з технічною помилкою додаткова угода № 3 від 30.12.2022 до договору № 5/22 від 24.03.2022 року не було обліковано, водночас дані щодо розірвання вказаного договору опубліковано у системи Prozorro.
Копія додаткової угоди № 3 від 30.12.2022 додається.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04054091 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна, Запорізька область обл., Мелітополь, вул.Чернишевського, буд. 37 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2022 09:43
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" |
99 975 997,67
UAH з ПДВ
|
99 975 997,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
99 986 461,08
UAH з ПДВ
|
99 986 461,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" #36652075 |
Переможець |
99 975 997,67
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 16:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2022 15:46
|
додаткова угода _ 2 від 06.06.2022 pdf.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 10:55
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1 ДУ ВІД 27 квітня 2022.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2022 10:45
|
ДОГОВІР | укладений |
25 березня 2022 10:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь | 1 | послуга |
99 975 997,67
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 9.1. «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо)» Договору, зокрема надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, яким воєнний стан в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 року строком на 30 діб, зі змінами Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб |
Номер договору про закупівлю: | 5/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ду |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 9.1. «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо)» Договору, зокрема надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану та із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, яким воєнний стан в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 року строком на 30 діб, зі змінами Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, та від 17.05.2022 № 341/2022 продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб |
Номер договору про закупівлю: | 5/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь | 1 | послуга |
99 975 997,67
UAH з ПДВ
|