Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of a universal sports hall of the sports complex of the municipal institution "Regional Specialized Children's and Youth School of the Olympic Reserve" of the Rivne Regional Council on the territory of Shpaniv Village Council (near Makarova Street, Rivne)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Zhylka Alexander +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Additional contacts: |
Alexander Zhylka +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 16:19 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 14:14 |
Очікувана вартість: | 414 091 918,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 070 459,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2070459.59 грн. (два мільйони сімдесят тисяч чотириста п’ятдесят дев’ять гривень п’ятдесят дев’ять коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має містити: назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2070459.59 UAH |
Publication date: | 06 січня 2022 16:14 |
Enquiries until: | 01 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2022 16:19 |
Information
Estimated total value: | 414 091 918 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 070 460 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 17:29 |
прок.pdf | |
03 лютого 2022 17:29 |
огол. англ 3.doc | |
03 лютого 2022 17:29 |
тендерна документація Спорткомплекс Макарова нова редакція 2.doc | |
28 січня 2022 18:02 |
прок.pdf | |
28 січня 2022 18:02 |
огол. англ 2.doc | |
28 січня 2022 18:02 |
тендерна документація Спорткомплекс Макарова нова редакція.doc | |
06 січня 2022 16:17 |
огол. англ.doc | |
06 січня 2022 16:17 |
тендерна документація Спорткомплекс Макарова.doc |
03 лютого 2022 17:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2022 17:29 |
прок.pdf
|
||||||
03 лютого 2022 17:29 |
огол. англ 3.doc
|
||||||
03 лютого 2022 17:29 |
тендерна документація Спорткомплекс Макарова нова редакція 2.doc
|
||||||
28 січня 2022 18:02 |
прок.pdf
|
||||||
28 січня 2022 18:02 |
огол. англ 2.doc
|
||||||
28 січня 2022 18:02 |
тендерна документація Спорткомплекс Макарова нова редакція.doc
|
||||||
06 січня 2022 16:17 |
огол. англ.doc
|
||||||
06 січня 2022 16:17 |
тендерна документація Спорткомплекс Макарова.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000038 ● 10e9cce35e53412bba8ebd152e7335cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2022 Одеса № 152
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.05.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.05.2022 № 152
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4 UA-2022-01-06-000965-b 06.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-18 10:44:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-23 15:59:20
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-06-000965-b) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 00-1143/08-21 від 06.01.2022р. проведено філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 12:43:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерних пропозицій учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» та товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор» (далі - ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор») умовам підпункту 2.13 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) та допущення їх до оцінки тоді як учасниками не надано «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання, тобто «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за 2021 рік?
При цьому відповідно до підпункту 2.13 пункту 2 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати копію «Баланс» та «Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницькою діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання.
Відповідно частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, визначаються Кабінетом Міністрів України, для банків - Національним банком України.
Водночас, відповідно до пункту 5 порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі - Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» умовам пункту 1.1 Додатку 3 до ТД та допущення її до оцінки тоді як учасником надано аналогічний договір підряду від 04.06.2018 № 31 не у повному обсязі, а саме відсутні додаткова угода від 31.12.2020 № 16 та додаткова угода від 29.06.2021 № 17, які оприлюднені в електронній системі закупівель за процедурою закупівлі, проведеною Вами, оголошення за номером ID: UA-2018-03-13-001175-a?
Відповідно до пункту 1.1 Додатку 3 до ТД в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати сканований оригінал або належним чином завірену копію договору на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію будівель та споруд з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо).
Водночас, пунктом 11.3 розділу 11 договір підряду від 04.06.2018 № 31 передбачено, що усі виправлення за текстом даного договору мають юридичну силу лише при взаємному їх посвідченні представниками сторін у кожному окремому випадку. Зміни, доповнення до Договору, а так само розірвання договору оформлюються в письмовій формі, як додаткові угоди та підписуються уповноваженими представниками обох сторін та є невід’ємними частинами до договору.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо допущення до оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» тоді як ним зазначено у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, а саме надано відгук від 21.10.2020 № 1632/01-81/20 з інформацією, що роботи підрядником виконані у повному обсязі та прийняті Замовником. При цьому зазначено, що загальна вартість робіт за договором складає 157 000 000,00 грн з ПДВ, а розрахунки з підрядником проведено у обсязі 149 150 000,00 грн з ПДВ та остаточний розрахунок буде проведено після здачі об’єкта в експлуатацію. Водночас учасник на вимогу ТД документально підтвердив виконання вказаного договору на 149 150 000,00 грн з ПДВ наданням довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та актів про приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в). Отже, при загальній вартості робіт за наданим аналогічним договором у сумі 157 000 000,00 грн з ПДВ документально підтверджено учасником та зазначено Замовником у відгуку виконання робіт на суму 149 150 000,00 грн з ПДВ, що не є фактом повного виконання робіт за договором.
Слід звернути увагу, що відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, Вами була проведена процедура закупівлі за цим самим предметом, що здійснюється дана закупівля, оголошення за номером ID: UA-2018-03-13-001175-a, де оприлюднено додаткову угоду від 29.06.2021 № 17 до наданого аналогічного договору підряду від 04.06.2018 № 31 щодо часткового виконання взятих зобов’язань та щодо припинення дії договору, а також оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю 30.06.2021 у зв’язку із його розірванням за згодою сторін.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 16:06:24
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-06-000965-b) повідомляємо наступне.
Відповідно частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, визначаються Кабінетом Міністрів України, для банків - Національним банком України. Водночас, відповідно до пункту 5 порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі - Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Відповідно до підпункту 2.13 пункту 2 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати копію «Баланс» та «Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницькою діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Враховуючи вищевикладене, та те, що у тендерній документації конкретно не визначено за який звітний період учасники зобов’язані подати звітність, департаментом прийнято до уваги фінансова звітність за 2020 рік та проміжна звітність за 9 місяців 2021 року, що фактично і є останнім звітним періодом.
На підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» надав у складі тендерної пропозиції скан-копію Договору підряду № 31 від 04.06.2018, укладений з Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації щодо виконання комплексу робіт по об’єкту «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)».
Відповідно до п.2.1 цього Договору ціна предмету Договору складає 157 000 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до п.3.2 цього Договору зазначено, що Розрахунки за чинним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника:
- аванс на виконання робіт в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором.
Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов;
- в подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копії актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 на загальну суму 149 150 000,00 грн. з ПДВ., що становить 95 % загальної вартості за договірною ціною.
При цьому, відповідно до наявного у складі тендерної пропозиції учасника відгуку Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації № 1632/01-81/20 від 21.10.2020 зазначено, що роботи виконані у повному обсязі та прийняті замовником, при цьому розрахунки проведені із підрядником в межах 95% від загальної вартості за договірною ціною.
Відтак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт у розмірі 5% загальної вартості за договірною ціною, у зв’язку з тим, що роботи на об’єкті будівництва тривають, про що свідчить закупівля робіт Замовником за цією процедурою відкритих торгів UA-2022-01-06-000965-b. Отже, об’єкт будівництва не зданий в експлуатацію.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» наявні інформація та документи щодо Договору підряду № 31 від 04.06.2018 станом на 21.10.2020 (дата відгуку), при цьому Додаткові угоди № 16 та № 17 до цього Договору укладені пізніше, а саме 31.12.2020 та 29.06.2021 відповідно. Крім того, за наявною в електронній системі публічних закупівель інформацією Договір № 31 від 04.06.2018 виконаний на загальну суму 149 150 000,00 грн. з ПДВ, що свідчить про відсутність факту надання недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор».
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» Додаткових угод № 16 від 31.12.2020 та № 17 від 29.06.2021 до Договору підряду № 31 від 04.06.2018 свідчить про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону), адже учасник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв. При цьому, відповідно до вимог ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «якщо» замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, (то) він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Законом встановлено умову надання учаснику можливості виправлення невідповідностей, а саме: у разі якщо замовник виявить таку невідповідність. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» Замовником не було виявлено зазначеної невідповідності, а наявні у складі тендерної пропозиції документи та інформація вважаються достатніми.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне. 01 червня 2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-06-000965-b Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено начальником Стояновою Наталією Миколаївною. У висновку зазначено, що відповідно до підпункту 2.13 пункту 2 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати копію «Баланс» та «Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницькою діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.05.2022 щодо ненадання учасниками ТОВ «Компанія Барбакан» та ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання, тобто «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за 2021 рік. Також відповідно до пункту 1.1 Додатку 3 до ТД в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати сканований оригінал або належним чином завірену копію договору на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію будівель та споруд з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Також відповідно до пункту 1.1 Додатку 3 до ТД в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати в тому числі не менш 1 (оригіналу або завіреної учасником копії) листа-відгуку до наданого договору за підписом контрагента за договором. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт. При цьому, Південним офісом Держаудитслужби вказано, що у складі тендерних пропозицій учасниками ТОВ «Компанія Барбакан» та ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» не надано «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання, тобто «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за 2021 рік, чим не дотримано вимогу підпункту 2.13 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Також у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» надано аналогічний договір підряду від 04.06.2018 № 31 не у повному обсязі, а саме відсутні додаткова угода від 31.12.2020 № 16 та додаткова угода від 29.06.2021 № 17, які є його невід’ємними частинами та які оприлюднені в електронній системі закупівель за процедурою закупівлі, проведеною Замовником, оголошення за номером ID: UA-2018-03-13-001175-a, чим не дотримано вимогу пункту 1.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Також учасником ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» у складі тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію (є обов’язковою відповідно до пункту 1.1 Додатку 3 до ТД) в частині зазначення у відгуку від 21.10.2020 № 1632/01-81/20 інформації, що роботи підрядником виконані у повному обсязі. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія Барбакан» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, та допустив його до аукціону; а також на порушення вимог абзацу 2 та 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» у зв’язку із невідповідністю його таким кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та у зв’язку із зазначенням ним у тендерній пропозиції недостовірної інформації, а також допустив його до аукціону. Таким чином відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом Південний офіс Держаудитслужби вважає, що ТОВ «Компанія Барбакан» недотримано вимог Додатку №3 до тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000965-b, а тому департамент, як замовник, повинен був керуватися вимогами абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та відхилити вищевказану тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також Південний офіс Держаудитслужби вважає, що ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» недотримано вимог Додатку №3 до тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000965-b, а тому департамент, як замовник, повинен був керуватися вимогами абзацу 2 та 4 пункту 1 частини першої статті 31 та відхилити вищевказану тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства. З огляду на вищевказане керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Департамент не погоджується з висновком від 01.06.2022 на підставі наступного. Так, згідно підпункту 2.13 пункту 2 додатку 3 тендерної документації тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000965-b визначає для учасників надання учасниками копії «Баланс» та «Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницькою діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. З аналізу тексту висновку про результати моніторингу закупівлі вбачається поверхневе вивчення питань, що підлягали моніторингу. Так, органом державного фінансового контролю зафіксовано виключно завантаження фінансової звітності (копію фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва) за 2020 рік та 9 місяців 2021 року до електронної системи закупівель. При цьому, не проведено аналіз, що відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Крім цього, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За нормою частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Однак, кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності департаментом не встановлювався. Відповідно частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, визначаються Кабінетом Міністрів України, для банків - Національним банком України. Водночас, відповідно до пункту 5 порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі - Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Відповідно до підпункту 2.13 пункту 2 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати копію «Баланс» та «Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницькою діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Враховуючи вищевикладене, та те, що у тендерній документації конкретно не визначено за який звітний період учасники зобов’язані подати звітність, департаментом прийнято до уваги фінансову звітність за 2020 рік та проміжну звітність за 9 місяців 2021 року, що фактично і є останнім звітним періодом. На підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» надав у складі тендерної пропозиції скан-копію Договору підряду № 31 від 04.06.2018, укладений з Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації щодо виконання комплексу робіт по об’єкту «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)». Відповідно до п.2.1 цього Договору ціна предмету Договору складає 157 000 000,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п.3.2 цього Договору зазначено, що Розрахунки за чинним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника: - аванс на виконання робіт в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором. Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов; - в подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копії актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 на загальну суму 149 150 000,00 грн. з ПДВ., що становить 95 % загальної вартості за договірною ціною. При цьому, відповідно до наявного у складі тендерної пропозиції учасника відгуку Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації № 1632/01-81/20 від 21.10.2020 зазначено, що роботи виконані у повному обсязі та прийняті замовником, при цьому розрахунки проведені із підрядником в межах 95% від загальної вартості за договірною ціною. Відтак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт у розмірі 5% загальної вартості за договірною ціною, у зв’язку з тим, що роботи на об’єкті будівництва тривають, про що свідчить закупівля робіт Замовником за цією процедурою відкритих торгів UA-2022-01-06-000965-b. Отже, об’єкт будівництва не зданий в експлуатацію. Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже, так, як департамент є однією із сторін договірних відносин, то й інформація у департаменті наявна, а тому не потребує підтвердження. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» наявні інформація та документи щодо Договору підряду № 31 від 04.06.2018 станом на 21.10.2020 (дата відгуку), при цьому Додаткові угоди № 16 та № 17 до цього Договору укладені пізніше, а саме 31.12.2020 та 29.06.2021 відповідно. Крім того, за наявною в електронній системі публічних закупівель інформацією Договір № 31 від 04.06.2018 виконаний на загальну суму 149 150 000,00 грн. з ПДВ, що свідчить про відсутність факту надання недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор». Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» Додаткових угод № 16 від 31.12.2020 та № 17 від 29.06.2021 до Договору підряду № 31 від 04.06.2018 не свідчить про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону), адже учасник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв. При цьому, відповідно до вимог ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «якщо» замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, (то) він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Законом встановлено умову надання учаснику можливості виправлення невідповідностей, а саме: у разі якщо замовник виявить таку невідповідність. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» Замовником не було виявлено зазначеної невідповідності, а наявні у складі тендерної пропозиції документи та інформація вважаються достатніми. На підставі наведеного, Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» згідно Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000965-b, надало всі документи, які вимагалися тендерною документацією. Також ТОВ «Архітектурне бюро «Янкор» згідно Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000965-b, надало всі документи, які вимагалися тендерною документацією Враховуючи вищевикладене, орган державного фінансового контролю не довів та документально не підтвердив, в чому саме полягає порушення Замовником вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 та 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. А тому, просимо роз’яснити яким чином Замовник повинен був здійснити заходи щодо недопущення даного порушення, та зважаючи на реальну відсутність порушення привести позицію органу фінансового контролю у відповідність до чинного законодавства.
2022-06-08 16:01:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо про подачу позовної заяви |
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Документи:
13 червня 2022 15:40
|
Електронний підпис |
13 червня 2022 15:39
|
позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Компанія Барбакан" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" |
413 000 000,00
UAH з ПДВ
|
413 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
414 010 000,00
UAH з ПДВ
|
414 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
413 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 16:59
|
SCAN0072.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:58
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 16:58
|
прок.pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 16:56
|
Д у _ 2 до Д _ 13 Макарова Янкор.pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2022 12:08
|
договір | укладений |
10 березня 2022 11:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне) | 1 | роб |
413 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю повного фінансування на зазначені цілі протягом 2023 року, відповідно до Наказу Начальника Рівненської обласної військової адміністрації від 25.05.2023 року № 261 |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю повного фінансування на зазначені цілі протягом 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне) | 1 |
413 000 000,00
UAH з ПДВ
|