Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адміральська,21 |
Контактна особа: |
Юреско Світлана Вікторівна +380931243515 svetlanauresko4@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 17:17 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 15:18 |
Очікувана вартість: | 49 923 087,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 254 607,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 224653.90 (Двісті двадцять чотири тисячі шістсот п'ятдесят три гривні 90 копійок) грн.; Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Реквізити: 54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 21 тел. 0(512) 37-94-89 UА378201720344201012180018979 Державна казначейська служба України, м.Київ МФО 820172 код 35989356 Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Банківська гарантія складається згідно форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 14.12.2020 № 2628 (далі за текстом - наказ) відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), а також згідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 224653.9 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надавати підряднику попередню оплату (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві) відповідно до вимог чинного законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання та устаткування, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування». Також, попередня оплата може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми попередньої оплати. (Постанова КМУ від 04.12.2019 № 1070, Постанова КМУ № 641 від 22.07.2020). | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Розрахунки за придбане підрядником обладнання здійснюється на підставі типової форми № М-15 «Акт про прийняття устаткування». Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, замовник має право за участю підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до процедури
Дата подання: 18 лютого 2022 16:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000080 ● 60ce6ea9e40a483e9edf622abd946cd3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 19:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2022 № 27-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.09.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2022 № 27-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2022-01-06-000807-a 06.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-23 19:10:01
Запит замовнику
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (ІД: UA-2022-01-06-000807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-28 21:37:24
ПОЯСНЕННЯ
ПОЯСНЕННЯ
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації “ Капітальний ремонт 4-х поверхового лікувального корпусу, літера А-4, з благоустроєм прилеглої теріторії КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві», виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: “ Капітальний ремонт 4-х поверхового лікувального корпусу, літера А-4, з благоустроєм прилеглої теріторії КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-09-28 21:35:51
Пояснення з власної ініціативи
ПОЯСНЕННЯ
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації “ Капітальний ремонт 4-х поверхового лікувального корпусу, літера А-4, з благоустроєм прилеглої теріторії КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві», виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: “ Капітальний ремонт 4-х поверхового лікувального корпусу, літера А-4, з благоустроєм прилеглої теріторії КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР по вул. Київська, 1 в м. Миколаєві.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської державної адміністрації повідомляє Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, що зобов’язання викладені у висновку а саме, в частині здійснення заходів, щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором підряду на виконання будівельних робіт від 13.06.2022 № 06, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, має намір здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду на виконання будівельних робіт від 13.06.2022 № 06 відповідно чинного законодавства.
2022-10-19 10:54:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. В ході моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. В ході моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови 710.) • усунуто
-
2023-02-01 08:06:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДІ КОР-БУД |
47 926 164,10
UAH з ПДВ
|
47 926 164,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" |
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДІ КОР-БУД #34510974 |
Рішення скасоване |
47 926 164,10
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 10:55
|
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Рішення скасоване |
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 14:16
|
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Рішення скасоване |
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 14:37
|
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Рішення скасоване |
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
24 травня 2022 15:49
|
|
ТОВ ДІ КОР-БУД #34510974 |
Відхилено |
47 926 164,10
UAH з ПДВ
|
24 травня 2022 15:55
|
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Переможець |
47 926 164,11
UAH з ПДВ
|
26 травня 2022 19:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2022 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2022 16:09
|
Договір № 06 | укладений |
13 червня 2022 16:04
|