Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004410 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г" |
Контактна особа: |
Каминіна Наталія Миколаївна +380384271167 nata-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2022 13:46 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 13:14 |
Очікувана вартість: | 2 656 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів, згідно видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 30 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 13:41 |
Додаток 3 Тех. характ 2022.docx | |
06 січня 2022 13:41 |
Проєкт договору ліки 2022.doc | |
06 січня 2022 13:41 |
ТД лік.зас2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-26-000082 ● b3248d3f51a542869f81712d1177f314
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2022 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2022 № 46-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.09.2022 № 46-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-06-000616-b 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 15:59:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-06-000616-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-28 14:47:27
ПОЯСНЕННЯ
26.09.2022 р. через електронну систему закупівель КП «Славутська МЛ» надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів) стосовно того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Закупівлю товарів КП «Славутська МЛ» здійснює відповідно до вимог чинного законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до підготовлених фахівцями технічних характеристик до предмету закупівлі, що формується з урахуванням потреб відділень підприємства. Перелік лікарських засобів складався виходячи з потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Технічні та якісні характеристики розроблено відповідно до вимог Національного переліку основних лікарських засобів, який розміщено на сайті Міністерства охорони здоров’я України. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені відповідно до особливостей даного товару, з урахуванням реальних потреб нашого підприємства та відповідають вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до даного виду товару.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. шляхом моніторингу інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі публічних закупівель, комерційних пропозиціях. Крім того, враховувався граничний рівень торговельних надбавок на лікарські засоби, які відповідають вимогам постанови КМУ від 17.10.2008 р. № 955 «Про заходи стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами внесеними постановою КМУ від 25.03.2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
1 639 053,54
UAH з ПДВ
|
1 589 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Волиньфарм" |
1 639 318,89
UAH з ПДВ
|
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" |
1 742 230,45
UAH з ПДВ
|
1 639 053,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" |
2 655 933,10
UAH з ПДВ
|
2 655 933,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Переможець |
1 589 990,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 08:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 09:59
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 09:19
|
Договір 90 від 11.02.2022 р. | укладений |
11 лютого 2022 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору про закупівлю товарів № 90 від 11.02.2022 р. на 1 290 595,66 грн. та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Валютою Договору є гривня України. Сума Договору становить 299 394,34 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто п’ять грн. 66 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |