Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл електричної енергії
Очікувана вартість
243 725,77 UAH
UA-2022-01-06-000571-c b80099f560e347eba7d311430700a062
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Тетяна Михайлівна

+380661736147 viddil_2021osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Кам'янської сільської ради Чернівецького району, Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 44131904
Місцезнаходження: 59050, Україна , Чернівецька обл., Кам'яна, вул. Головна, 1
Контактна особа: Романюк Тетяна Михайлівна
+380661736147
viddil_2021osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону підставою для проведення переговорної процедури з Учасником є відсутність конкуренції з технічних причин. Також, згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії (п.1 Постанови НКРЕКП від 14.03.2018р.) умовою поставки електричної енергії споживачу має бути наявність у споживача фактичного договору про надання послуг по розподілу електричної енергії. Положенням ст. 5 Закону України “Про природні монополії” та п. 7 Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р “Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій”, встановлено, що перелік суб'єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій розмішеного на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України - https://amcu.gov.ua/zvedenij-perelik-subyektiv-prirodnih-monopolij до природніх монополій в Чернівецькій області, станом на 04.01.2022 року, зокрема належать АТ «Чернівціобленерго» (порядковий №94) - передача електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами на території Чернівецької області. Постачання електричної енергії замовнику іншим постачальником є не можливе з технічних причин – відсутні лінії електропередач. Постачання електроенергії здійснюється за цінами, які встановлені відповідними постановами Національної комісії регулювання електроенергетики України для кожної категорії споживачів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2022 10:03
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Місцезнаходження замовника: 59050,Чернівецька область, Чернівецький район, село Кам’яна, вул.Головна,1, категорія замовника – юридична особа розпорядник бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
177928 кВт*год
Розподіл електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59050, Україна, Чернівецька область, Чернівецький район,, Чернівецький район (установи та заклади відділу освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за цим Договором здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування коштів на спецрахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 січня 2022 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-25-000059 ● 7354cf9be7294f7ca085d171f83ace56
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2022 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2022 № 45

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25 січня 2022 року № 45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2022-01-06-000571-c від 06.01.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-26 07:59:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Розподіл електричної енергії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-000571-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1) Чому обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить експертних, нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (документальне підтвердження)? Оскільки, відповідно до вимог абзацу четвертого пункту другого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність конкуренції з технічних причин має бути документально підтверджена замовником.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-26 12:44:18

Протокол

Під час оприлюднення переговорної процедури закупівлі з розподілу електричної енергії на веб-порталі Уповноваженого органу помилково не був опублікований зведений перелік суб’єктів природних монополій (перелік додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-01-25-000059 від 25.01.2022 року щодо закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 65310000-9 – Розподіл електричної енергії, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені

2022-02-08 10:29:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Чернівціобленерго"
#00130760
Переможець 243 725,77
UAH з ПДВ
06 січня 2022 10:03

Документи

06 січня 2022 10:03
Електронний підпис
06 січня 2022 10:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2022 10:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Чернівціобленерго"
#00130760
243 725,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2022 10:03
Електронний підпис
06 січня 2022 10:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 10:27
Звіт про виконання укладений
23 січня 2023 10:26
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 15:43
Додаткова Чернівціобленерго.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:41
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:22
Договір укладений
17 січня 2022 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 242 317,15
UAH (в тому числі ПДВ 40 386,19 UAH)