Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Кам'янської сільської ради Чернівецького району, Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 44131904 |
Місцезнаходження: | 59050, Україна , Чернівецька обл., Кам'яна, вул. Головна, 1 |
Контактна особа: |
Романюк Тетяна Михайлівна +380661736147 viddil_2021osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 10:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим Договором здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування коштів на спецрахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 січня 2022 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-25-000059 ● 7354cf9be7294f7ca085d171f83ace56
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2022 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2022 № 45
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25 січня 2022 року № 45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2022-01-06-000571-c від 06.01.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-26 07:59:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Розподіл електричної енергії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-000571-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1) Чому обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить експертних, нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (документальне підтвердження)? Оскільки, відповідно до вимог абзацу четвертого пункту другого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність конкуренції з технічних причин має бути документально підтверджена замовником.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-26 12:44:18
Протокол
Під час оприлюднення переговорної процедури закупівлі з розподілу електричної енергії на веб-порталі Уповноваженого органу помилково не був опублікований зведений перелік суб’єктів природних монополій (перелік додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-01-25-000059 від 25.01.2022 року щодо закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 65310000-9 – Розподіл електричної енергії, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені
2022-02-08 10:29:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Чернівціобленерго" #00130760 |
Переможець |
243 725,77
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 10:27
|
Звіт про виконання | укладений |
23 січня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 15:43
|
Додаткова Чернівціобленерго.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 13:22
|
Договір | укладений |
17 січня 2022 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |