Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2022 13:29 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 11:37 |
Очікувана вартість: | 108 515 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 542 579,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 542579.52 грн. (п’ятсот сорок дві тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять гривень п’ятдесят дві коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має містити: назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 542579.52 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 13:46 |
прок.pdf | |
28 січня 2022 13:46 |
тендерна документація Коновальця садочок нова редакція.doc | |
06 січня 2022 13:51 |
тендерна документація Коновальця садочок.doc |
28 січня 2022 13:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2022 13:46 |
прок.pdf
|
|||
28 січня 2022 13:46 |
тендерна документація Коновальця садочок нова редакція.doc
|
|||
06 січня 2022 13:51 |
тендерна документація Коновальця садочок.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000019 ● e5cc8c286513449db5cc2c7bbd903e7d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 20:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.04.2022 № 57
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-01-06-000557-a 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-19 13:34:30
Роз'яснення щодо висновку
Аргументовані заперечення до висновку
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне.
13 травня 2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-06-000557-a Держаудитслужбою України в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено заступником голови Шкуропат Олександром Григоровичем.
Так, висновком встановлено, що згідно пункту 1.2 Додатку 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000557-a, передбачає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід. До такого переліку обов’язкових ключових посад працівників відноситься в тому числі машиніст екскаватора. На машиніста екскаватора учасники мають надати копію посвідчень або документів підвищення кваліфікації працівників, які підтверджують можливість керування механізмами.
При цьому, Держаудитслужба України вказує, що до тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СК«СТРОЙІНВЕСТ» надано довідку від 20.01.2022 01/30-1/3/2022 у формі таблиці 1.1 «наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід», відповідно до якої в рядку 24 зазначена інформація щодо наявності машиніста екскаватора – Новачука Сергія Євстафійовича, який буде залучатися до робіт на підставі договору про надання послуг від 20.04.2021 № 20/04-01, однак відсутня копія посвідчення або документів підвищення кваліфікації, які підтверджують можливість керування механізмами на машиніста екскаватора Новачука Сергія Євстафійовича .
Держаудитслужба України вважає, що Товариством з обмеженою відповідальністю «СК«СТРОЙІНВЕСТ» не дотримано вимог пункту 1.2 Додатку 3 тендерної документації тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000557-a, а тому департамент, як замовник, повинен був керуватися вимогами абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та відхилити вищевказану тендерну пропозицію як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
З огляду на вищевказане керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба України через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Департамент не погоджується з висновком від 13.05.2022 на підставі наступного.
Так, згідно пункту 1.2 Додатку 3 тендерної документації тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000557-a визначає для учасників надання довідки у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі. Крім зазначених документів, Учасник, який подає тендерну пропозицію, подає наступні документи: штатний розпис учасника; накази про прийняття працівників, цивільно-правові угоди, що зазначені в довідці. До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться:
- Машиніст екскаватора (1 особа);
- Машиніст крана автомобільного (1 особа);
- Машиніст бульдозера (1 особа);
- Водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Додатково на машиніста екскаватора, машиніста крана автомобільного, машиніста бульдозера, учасник надає копію посвідчень або документів підвищення кваліфікації працівників, які підтверджують можливість керування механізмами.
З аналізу тексту висновку про результати моніторингу закупівлі вбачається поверхневе вивчення питань, що підлягали моніторингу. Так, органом державного фінансового контролю зафіксовано виключно відсутність копії посвідчення або документів підвищення кваліфікації, які підтверджують можливість керування механізмами на машиніста екскаватора Новачука Сергія Євстафійовича. При цьому, не приведено аналіз тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СК«СТРОЙІНВЕСТ», де у файлі «3.10.Посвідчення.pdf» ст. 26 завантажено посвідчення № 001122 на машиніста екскаватора Новачука Сергія Євстафійовича виданого 10.04.1987р.
На підставі наведеного, зважаючи на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СК«СТРОЙІНВЕСТ» згідно з вимогами тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-01-06-000557-a, надало всі документи, які вимагалися тендерною документацією.
Враховуючи вищевикладене, орган державного фінансового контролю не довів та документально не підтвердив, в чому саме полягає порушення Замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. А тому, просимо роз’яснити яким чином Замовник повинен був здійснити заходи щодо недопущення даного порушення, та зважаючи на реальну відсутність порушення привести позицію органу фінансового контролю у відповідність до чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо про подачу позовної заяви |
Дата публікації: | 25 травня 2022 |
Документи:
25 травня 2022 11:18
|
Електронний підпис |
25 травня 2022 11:16
|
позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
103 531 124,58
UAH з ПДВ
|
102 988 545,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
108 515 904,00
UAH з ПДВ
|
103 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
106 500 000,00
UAH з ПДВ
|
106 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
102 988 545,06
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 12:26
|
д.у 3 Коновальця (Стройінвест).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2022 12:03
|
прок.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2022 12:02
|
ду 1.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2022 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2022 11:25
|
договір | укладений |
25 лютого 2022 11:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок за адресою вул. Коновальця, 16 у м. Рівному | 1 | роб |
102 988 545,06
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до Указу Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок за адресою вул. Коновальця, 16 у м. Рівному | 1 |
102 988 545,06
UAH з ПДВ
|