Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051327 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19 |
Контактна особа: |
Кучинський Андрій Євгенович 380332777916 TENDER@LUTSKRADA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 11:01 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 12:38 |
ТД Авто.pdf | |
06 січня 2022 12:38 |
Додаток 4.pdf.p7s | |
06 січня 2022 12:38 |
ТД Авто.pdf.p7s | |
06 січня 2022 12:38 |
Додаток 4.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-21-000026 ● 79a09345f53f4a0b8aa985b09301b34d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2022 № 104
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.02.2022 №104
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-06-000427-b від 06.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-22 09:47:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Легкові автомобілі RENAULT Logan» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-000427-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:26:16
Відповідь
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Легкові автомобілі RENAULT Logan» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-000427-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291) повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виконано відповідно до забезпечення потреб діяльності структурних підрозділів виконавчого комітету Луцької міської ради. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст . 4 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом моніторингу ринкових цін на Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2022 рік та річного плану закупівель на 2022 рік. Розміру бюджетного призначення становить 900 000,00 з ПДВ. аналогічні послуги. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 Також закупівля пов'язана з необхідністю виконання функцій покладених на замовника. Автомобіль призначений для роботи на дорогах незадовільної якості в т. ч. по грунтовим дорогам, тому технічні вимоги враховують необхідність забезпечення виключення можливості виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з пристосуванням автомобіля до роботи на дорогах будь якого стану та покриття. Крім того автомобіль повинен споживати невелику кількість палива, бути вибагливим в експлуатації та стійким до зовнішніх чинників зносу. Задля дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/e/wi/bkz4nl5sv5blwbocsawjy5czibb6gwie.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцьк-Експо |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
895 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ю.Р.К." |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцьк-Експо #36181018 |
Рішення скасоване |
895 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 14:58
|
|
ТОВ Луцьк-Експо #36181018 |
Відхилено |
895 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 14:59
|
|
ТОВ "Ю.Р.К." #22372423 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2022 16:34
|