Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04056983 |
Вебсайт: | http://izmail-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова,62 |
Контактна особа: |
Аліна Гончарова +380980391718, +380484122140 izmailbuhg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2022 14:19 |
Очікувана вартість: | 54 897 619,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 274 488,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Після дати реєстрації договору за умови отримання відповідного бюджетного фінансування. | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000059 ● f05ff6efec014f32a968ddde89ca4e00
- Статус: завершено ● Дата: 30 травня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2022-01-06-000320-c 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 14:39:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції каналізаційних мереж з влаштуванням трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020») (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-000320-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальну за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 11:59:03
Пояснення (інформація та документи) щодо закупівлі UA-2022-01-06-000320-c згідно з моніторингом UA-M-2022-02-14-000059
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, пояснення щодо закупівлі Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020») (коригування) (ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), у рамках реалізації проекту «Чиста ріка» (CLEAN RIVER/4.2/1), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020» (ідентифікатор – UA-2022-01-06-000320-c):
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Експертного звіту (позитивний) щодо проектної документації на будівництво за проектом Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням трубопроводу у південній та південно-східній частинах м._Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020») (коригування) за № 00-0968/08-21 від 29.12.2021, виданого Державним підприємством «Укрдержбудекспертиза», а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020») (коригування)», затвердженого рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за № 1065 від 29.12.2021.
Враховуючи дані вказаних документів, очікувана вартість предмета закупівлі розраховується наступним чином:
Загальна кошторисна вартість – кошти на утримання служби замовника - кошти на здійснення технічного нагляду - вартість проектних робіт - вартість експертизи проектної документації - кошти на здійснення авторського нагляду - податок на додану вартість = очікувана вартість предмета закупівлі.
67 818 932 грн - 540 551 грн – 810 827 грн – 45 921 грн - 49 979 грн – 170 880 грн – 11 303 155 грн = 54 987 619 грн.
(Скан-копії оригіналів Експертного звіту (позитивний) за № 00-0968/08-21 від 29.12.2021 та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за №_1065 від 29.12.2021 додаються).
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №_710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) державні замовники повинні на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Це стосується наступних категорій:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Враховуючи зміст Постанови, першим двом категоріям рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
З метою ефективного та раціонального використання коштів, а також проведення закупівлі UA-2022-01-06-000320-c, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020») (коригування)» був затверджений рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за № 1065 від 29.12.2021, який розміщено за посиланням https://docs.google.com/document/d/1DwvdLl-m10P0uX--XDMIUVa_ULEVCtz5/edit на офіційному сайті міста Ізмаїл (https://www.izmail-rada.gov.ua/).
3. Уповноважена особа, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальна за оприлюднення інформації про закупівлю Гончарова Аліна Олександрівна – провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності секретаріату виконкому Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (уповноважена особа, відповідальна за проведення публічних закупівель).
(Завірені скан-копії розпорядження Ізмаїльського міського голови Ізмаїльського району Одеської області за № 222р від 19.04.2021 «Про призначення уповноваженої особи», розпорядження Ізмаїльського міського голови Ізмаїльського району Одеської області за № 708-к від 21.10.2021 «Про зміну прізвища Омельченко А.О.», рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за № 2 від 04.01.2022 «Про внесення змін до Положення про уповноважену особу з публічних закупівель виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області» додаються).
Протокол уповноваженої особи за № 119 від 21.02 2022 Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2022 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
54 800 091,00
UAH
|
54 800 091,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ИЗМАИЛСТРОЙ" |
54 895 389,57
UAH
|
54 895 389,57
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
54 800 091,00
UAH
|
28 січня 2022 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 15:39
|
Дод уг 1 до дог №25 від 16.02.2022.pdf | укладений |
29 грудня 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 14:45
|
ДОГОВІР № 25 від 16.02.2022.pdf | укладений |
16 лютого 2022 14:43
|