Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Кисляцький навчально-виховний комплекс : спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Гайсинського району Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21726787 |
Місцезнаходження: | 23726, Україна , Вінницька обл., село Кисляк, вулиця Жовтнева 55 |
Контактна особа: |
Глух Тетяна Миколаївна +380974679171 tetyana.gluh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 14:55 |
Очікувана вартість: | 579 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 896,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 11:18 |
Тендерна документація м_ясо.doc | |
06 січня 2022 11:18 |
Додаток 3 (договір).docx | |
06 січня 2022 11:18 |
Додаток 2 (технічна специфікація) мясо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000010 ● 3eb4fbeda8ed4bc291d790a328bcc54f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.08.2022 №41-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.08.2022 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2022-01-06-000265-a 06.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-23 16:46:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-06-000265-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не містить коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
3. Яким чином учасником ФОП "Булка Віталій Сергійович" якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, щодо надання:
- довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення аналогічного договору (договорів), предмету цього договору (договорів), його ціни, строку дії цього договору (договорів); назви замовника (споживача) за цим договором (договорів), його коду згідно з ЄДРПОУ, адреси цього замовника (споживача), П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника (підпункт 1 пункту 2 додатку 1 тендерної документації);
- листа-згоди у складі тендерної пропозиції, що постачання товару відбувається відповідно до заявок замовника партіями, спеціальним транспортом постачальника починаючи з 7:30 години і протягом дня поставки та поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні покупця (пункт 1 додатку 2 тендерної документації)?
4. З яких причин договір від 10 лютого 2022 року №8, укладений з ФОП «Булка Віталій Сергійович», завантажений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 16 лютого 2022 року?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 16:43:27
пояснення
відповідь/роз’яснення на моніторинг
Надання інформації про усунення порушення замовником
відповідь/роз’яснення
2022-09-06 14:31:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
БУЛКА ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
465 000,00
UAH з ПДВ
|
465 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" |
495 900,00
UAH з ПДВ
|
495 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Возій Анатолій Миколайович |
578 370,00
UAH з ПДВ
|
578 370,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БУЛКА ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ #3160725791 |
Переможець |
465 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 11:23
|
дод.уг_1м_ясо.pdf | укладений |
26 грудня 2022 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 15:17
|
Протокол виправлення механічної помилки.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:53
|
Договір М_ясо.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 12:56
|
договір | укладений |
14 лютого 2022 11:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М’ясо свинне (стегно) | 1400 | кг |
125,00
UAH
|
М’ясо куряче (стегно) | 2500 | кг |
68,00
UAH
|
М’ясо куряче (філе) | 1000 | кг |
120,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір №8 від 10.02.2022 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М’ясо свинне (стегно) | 1400 | кг |
125,00
UAH
|
М’ясо куряче (стегно) | 2500 | кг |
68,00
UAH
|
М’ясо куряче (філе) | 1000 | кг |
120,00
UAH
|