Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 03220000-9 - Vegetables, fruits and nuts (Apples, oranges, tangerines, lemons, bananas, grapes)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education of Sviatoshynskyi District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
Ilynych Mykhailo +380988907963 tender_106@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2022 14:24 |
Очікувана вартість: | 5 079 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 397,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 січня 2022 11:06 |
Enquiries until: | 07 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 лютого 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 079 460 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 397 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 15:31 |
перелік змін фрукти 2.pdf | |
09 лютого 2022 15:09 |
ТД фрукти та цитрусові 2022 зі змінами 2.pdf | |
09 лютого 2022 15:09 |
Додаток 3 Технiчнi вимоги зі змінами 2.pdf | |
09 лютого 2022 15:09 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії зі змінами 2.pdf | |
04 лютого 2022 15:35 |
перелік змін фрукти.pdf | |
06 січня 2022 11:06 |
Додаток 7 Лист - згода.pdf | |
06 січня 2022 11:06 |
Додаток 6 для Переможця.pdf | |
06 січня 2022 11:06 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc | |
06 січня 2022 11:06 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.pdf | |
06 січня 2022 11:06 |
Додаток 2 Стаття 17.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000027 ● ef6bb62ba85744ffab987a136157382f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн
Опис підстав для здійснення моніторингу
13. UA-2022-01-06-000239-a
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград)
5 079 460,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 18:25:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград», за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-06-000239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 15:38:05
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград) (UA-2022-01-06-000239-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, відповідно до потреби та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград) (UA-2022-01-06-000239-a) сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними
нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», зі змінами, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2022/05/23/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-2/ )
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 19:06:23
Запит про надання пояснень
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-11 16:23:34
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 19:06:23
Запит про надання пояснень
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-11 16:26:53
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 19:06:23
Запит про надання пояснень
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-11 16:27:57
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 19:06:24
Запит про надання пояснень
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-11 16:28:57
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 19:50:38
Запит про надання пояснень
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження отримання Замовником довідки про відсутність судимості, що видана уповноваженим органом МВС Переможця - ФОП «Кротов Олександр Сергійович»
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-12 14:17:37
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград) за номером ID: UA-2022-01-06-000239-a та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Підтверджуємо отримання Замовником довідки про відсутність судимості, що видана уповноваженим органом МВС Переможця - ФОП «Кротов Олександр Сергійович» та додаємо додаток до даного протоколу.
Додаток:
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», на 1-му арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір припинити дію (розірвати) Договору № 396 від 15 квітня 2022 року та направляє ФОП «Кротов Олександр Сергійович» відповідну Додаткову угоду.
2022-08-29 15:43:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.) • усунуто
-
2022-11-07 16:40:15
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "Кротов Олександр Сергійович " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2022 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Кротов Олександр Сергійович " |
4 919 175,00
UAH з ПДВ
|
4 919 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " |
5 071 475,00
UAH з ПДВ
|
5 071 475,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кротов Олександр Сергійович
" #3183610057 |
Переможець |
4 919 175,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2022 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 13:48
|
Дод.угода 1 до дог. 396.pdf | укладений |
03 листопада 2022 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 15:26
|
Договір 396.pdf | укладений |
19 квітня 2022 15:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
181 160,81
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з виникненням обставин, що не залежать від Сторін, які перешкоджають виконанню умов договору про надання послуг |