Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 15:35 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 15:35 |
Очікувана вартість: | 11 571 899,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 859,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція лівої нитки напірного колектору від КНС-8, від автодороги пр. 200-річчя Кривого Рогу до міської лікарні №2 в Саксаганському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 10:27 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
06 січня 2022 10:26 |
Додаток 1.Технічне завдання КНС-8.pdf | |
06 січня 2022 10:26 |
Додаток 2. Перелік документів.doc | |
06 січня 2022 10:26 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc | |
06 січня 2022 10:26 |
тендерна документація.doc | |
06 січня 2022 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000039 ● ac8129bcd7ac4537b8a775151dba0ecc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2022 Одеса № 152
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.05.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.05.2022 № 152
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2022-01-06-000157-a 06.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-18 10:40:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-18 13:18:18
На Запит про надання пояснення від 18.05.2022
З питання щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі повідомляємо наступне: Обґрунтування технічних та якісних характеристик визначено згідно з затвердженим позитивним експертним звітом № 09-005-21-В від 27 вересня 2021р. та розміщено на сторінці офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» виконавчого комітету Криворізької міської ради за адресою:
https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 4 вищевказаної Постанови, було рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Статуту замовник є комунальним підприємством, яке засновано на комунальній власності територіальної громади міста. Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова Кабінету Міністрів України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету, для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер, а з урахуванням того, що комунальне підприємство не є органом місцевого самоврядування, підстав для розміщення на власному веб-сайті обґрунтування характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у комунального підприємства немає. Пунктом 4-1 вищевказаної Постанови передбачено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: -обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; -оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Замовник відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.01.2021, розміщеного на офіційному сайті Державної казначейської служби України є одержувачем бюджетних коштів, а не їх розпорядником, а тому відсутні підстави для застосування п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" |
11 555 538,00
UAH з ПДВ
|
11 555 538,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" |
11 570 550,00
UAH з ПДВ
|
11 570 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" #32627129 |
Переможець |
11 555 538,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2022 14:16
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 січня 2022 14:16
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" #32627129 |
11 555 538,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 10:07
|
ДУ до 10-КБ.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2022 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 14:43
|
Договір №10-КБ (КНС-8 2 етап).pdf | укладений |
07 лютого 2022 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-КБ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
3 436 342,80
UAH (в тому числі ПДВ 572 723,80 UAH)
|