Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2022 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2022 14:30 |
Очікувана вартість: | 8 343 326,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 716,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 41 716,00 грн (сорок одна тисяча сімсот шістнадцять гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - код за ЄДРПОУ 40506248 - місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 778201720344231053100095804 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 41716 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 12:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 12:23 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
18 січня 2022 12:23 |
Перелік змін 18.01.2022.doc | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.8 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.3 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.1 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.6 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.5 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.2 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 4 - Проект договору.doc | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.7 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.4 -Технічна специфікація.xls | |
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.9 -Технічна специфікація.xls |
18 січня 2022 12:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2022 12:23 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
18 січня 2022 12:23 |
Перелік змін 18.01.2022.doc
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.8 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.3 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.1 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.6 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.5 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.2 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 4 - Проект договору.doc
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.7 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.4 -Технічна специфікація.xls
|
|||
05 січня 2022 19:06 |
Додаток 7.9 -Технічна специфікація.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000027 ● d2974969c9e04a9fabd7572b1c7817d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2022 № 6-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.05.2022 № 6-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-05-005532-c від 05.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 12:48:45
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт спортивної зали, ганку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Кисловського, буд. 1» - ДК:021:2015 : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-05-005532-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-11 13:35:44
надання пояснень
Про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт спортивної зали, ганку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Кисловського, буд. 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005532-c) надаємо пояснення із таких питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. Разом з тим, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний)
ДП «ДПІ «Кривбаспроект» від 17.12.2021 р. № 12-002-21-В щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт спортивної зали, ганку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Кисловського, буд. 1» Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та підсумкової відомості ресурсів по об’єкту (копія експертного звіту додається; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва викладений в закупівлі).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок моніторингу до суду |
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Документи:
13 червня 2022 16:32
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2022 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" |
8 342 826,10
UAH з ПДВ
|
8 301 108,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-АГРО ГРУП" |
8 336 890,00
UAH з ПДВ
|
8 336 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" #42785524 |
Переможець |
8 301 108,63
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 19:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 20:54
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 17:56
|
договір №12ПД_22 від 15.02.2022.pdf | укладений |
15 лютого 2022 17:56
|