Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Запорізький обласний спортивний ліцей" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26530675 |
Вебсайт: | http://www.zapisp.com/ |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, буд. 7 |
Контактна особа: |
Михайлова Катерина Валеріївна +380612242550 mihaylova@zapisp.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2022 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2022 18:19 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 13:59 |
Очікувана вартість: | 27 809 227,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 278 092,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 0.5% від загальної суми тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 139046.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2022 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 15:05 |
Протокол 5.pdf | |
05 січня 2022 18:14 |
6_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf | |
05 січня 2022 18:14 |
5_Додаток_5_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf | |
05 січня 2022 18:14 |
4_Додаток_4_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf | |
05 січня 2022 18:14 |
3_Додаток_3_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf | |
05 січня 2022 18:14 |
2_Додаток_2_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf | |
05 січня 2022 18:14 |
1_Додаток_1_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf |
10 січня 2022 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2022 15:05 |
Протокол 5.pdf
|
|||
05 січня 2022 18:14 |
6_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf
|
|||
05 січня 2022 18:14 |
5_Додаток_5_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf
|
|||
05 січня 2022 18:14 |
4_Додаток_4_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf
|
|||
05 січня 2022 18:14 |
3_Додаток_3_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf
|
|||
05 січня 2022 18:14 |
2_Додаток_2_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf
|
|||
05 січня 2022 18:14 |
1_Додаток_1_Примірна_ТД_будівництво_Лютеранская.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000057 ● bfccd1fbd51b4555a9fee19f498cf9b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022 № 96
Дніпро
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Витяг з додатку
до наказу від 16.02.2022
№ 96
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальний заклад «Запорізький обласний спортивний ліцей» Запорізької обласної ради UA-2022-01-05-005435-c 05.01.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 11:00:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Відновлення елементів благоустрою спортивної інфраструктури західної частини території стадіону «Торпедо» по вул. Лютеранській, 40 (капітальний ремонт) в місті Бердянськ» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-05-005435-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 11:37:45
Надання роз’яснення на запит від 18.02.2022
Щодо надання пояснень на запит Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 18.02.2022 за закупівлею робіт «Відновлення елементів благоустрою спортивної інфраструктури західної частини території стадіону «Торпедо» по вул. Лютеранській, 40 (капітальний ремонт) в місті Бердянськ» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
1.1. Технічні та якісні характеристики закупівлі визначені відповідно до:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проєктно – кошторисної документації (ФОП Косенко Тетяна Володимирівна (ІПН 2416800784, м. Харків), експертний звіт (позитивний) ТОВ «Професійна будівельна експертиза» від 28.12.2021 №1-21-262). Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі»
1.2. Розмір бюджетного призначення 27 809 227, 00 грн.
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до:
Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
1.4. Посилання на веб-сайт Замовника https://cutt.ly/5PYPRML
Додатки:
1. скриншот сторінки з веб-сайта Замовника щодо оприлюднення інформації за закупівлею відповідно до вимог ПКМУ від 11.10.2016 № 710.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 22:31:38
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про припинення проведення
моніторингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/200 «Про введення воєнного стану в Україні» та Наказ Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» повідомляємо про припинення проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України, згідно додатку.
Витяг з Додатку
до повідомлення від 24.02.2022
Перелік
процедур закупівель, проведення моніторингу яких припиняється
1 Комунальний заклад «Запорізький обласний спортивний ліцей» Запорізької обласної ради UA-2022-01-05-005435-c
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області за результатами проведеного моніторингу закупівлі: «Відновлення елементів благоустрою спортивної інфраструктури західної частини території стадіону «Торпедо» по вул. Лютеранській, 40 (капітальний ремонт) в місті Бердянськ» (UA-2022-01-05-005435-c) повідомляємо наступне. Моніторингом були виявлені наступні порушення: 1. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону, встановлено, що Замовником на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, надання якого вимагалося в пункті 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовником було проаналізоване порушення, виявлене Державною аудиторською службою. В тендерній документації закупівлі UA-2022-01-05-005435-c було зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно пункту 15 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», що відповідає аналогічній вимозі пункту 9 частини 2 статті 21 Закону та повною мірою інформує учасників процедури закупівлі щодо надання підтвердження забезпечення тендерних пропозицій. Замовник не має можливості усунути виявлені порушення у закупівлі «Відновлення елементів благоустрою спортивної інфраструктури західної частини території стадіону «Торпедо» по вул. Лютеранській, 40 (капітальний ремонт) в місті Бердянськ» (UA-2022-01-05-005435-c), так як закупівля завершена та внесення змін у тендерну документацію не можливо. Замовником прийнято до уваги зауваження Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області в частини оприлюднення інформації про проведення закупівель. Замовник зобов’язується враховувати позиції Держаудитслужби під час проведення процедур закупівель в подальшому. Уповноваженій особі Замовника Михайловой Катерині Валеріївні зазначено про необхідність неухильного дотримання норм Закону «Про публічні закупівлі», в тому числі статті 21 Закону «Про публічні закупівлі» щодо інформації, яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів. 2. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено, що відповідно до пункту 6 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Замовником в пп.4.3 пункту 4 Розділу І тендерної документації не зазначено інформації щодо обсягів виконання робіт. Так, у графі «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання Виконання робіт послуг, виконання робіт)» зазначено «вул. Лютеранській, 40 м. Бердянськ», що не відповідає вимогам пункту 6 частини другої статті 22 Закону. Замовником було проаналізоване порушення, виявлене Державною аудиторською службою. В тендерній документації закупівлі UA-2022-01-05-005435-c у зв’язку із значним обсягом інформації та з метою забезпечення зручності учасників кількість, обсяг поставки товарів (надання Виконання робіт послуг, виконання робіт) було зазначено в Додатку 3 до тендерної документації. Тобто учасників було повністю проінформовано про місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання Виконання робіт послуг, виконання робіт), що відповідає вимогам ст. 22 Закону. Замовник не має можливості усунути виявлені порушення у закупівлі «Відновлення елементів благоустрою спортивної інфраструктури західної частини території стадіону «Торпедо» по вул. Лютеранській, 40 (капітальний ремонт) в місті Бердянськ» (UA-2022-01-05-005435-c), так як закупівля завершена та внесення змін у тендерну документацію не можливо. Замовником прийнято до уваги зауваження Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області в частини відомостей, що повинна містити тендерна документація. Замовник зобов’язується враховувати позиції Держаудитслужби під час проведення процедур закупівель в подальшому. Уповноваженій особі Замовника Михайловой Катерині Валеріївні зазначено про необхідність неухильного дотримання норм Закону «Про публічні закупівлі», в тому числі статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» щодо відомостей, які повинна містити тендерна документація. Замовником буде посилено контроль за виконанням функціональних обов'язків посадових осіб, винних в порушеннях чинного законодавства. Додатково зазначимо, що внаслідок проведеної роботи, уповноважена особа Замовника Михайлова Катерина Валеріївна зобов’язується в подальшому не допускати будь-яких порушень під час проведення публічних закупівель.
2022-05-20 13:10:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
усунуто шляхом врахування з метою недопущення в подальшому
2022-05-25 10:31:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С" |
27 109 000,00
UAH з ПДВ
|
26 775 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВГРАД-СЕРВІС" |
27 459 227,00
UAH з ПДВ
|
26 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С" #35859985 |
Переможець |
26 775 900,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 11:29
|
ДУ _ 1 до Договору _ 26.pdf | укладений |
26 грудня 2022 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 14:53
|
Договір | укладений |
16 лютого 2022 14:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відновлення елементів благоустрою спортивної інфраструктури західної частини території стадіону «Торпедо» по вул. Лютеранській, 40 (капітальний ремонт) в місті Бердянськ | 1 | роб |
26 775 900,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Знаходження об'єкту на тимчасово окупованій території України, виконання зобов'язань Сторонами за Договором не є можливим |