Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (purchase of city / public buses) (to DK 021: 2015 - code 34120000-4 Motor vehicles for transportation of 10 and more persons)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072189 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кам'янське, вул. Москворецька, 14 А |
Контактна особа: |
Євген Малкін +380679442458, +380569560060 transport36072189@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Eugene Malkin +380679442458 nina19-08@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnia transportnoi infrastruktury ta zviazku Kamianskoi miskoi rady |
National ID: | 36072189 |
Contact point: |
Eugene Malkin +380679442458, +380569560060 transport36072189@ukr.net |
Additional contacts: |
Eugene Malkin +380679442458 nina19-08@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2022 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 15:23 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2022 11:51 |
Очікувана вартість: | 25 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 січня 2022 15:36 |
Enquiries until: | 01 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2022 15:23 |
Information
Estimated total value: | 25 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 127 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання накладної, та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2022 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2022 15:06 |
Протокол зміни ТД 12.01.2022.pdf | |
12 січня 2022 15:06 |
2022 Додаток 3.doc | |
12 січня 2022 15:06 |
2022 Додаток 5.doc | |
12 січня 2022 15:06 |
2022 ТД автобуси.doc | |
05 січня 2022 15:36 |
Протокол 05.01.2022 про проведення відкритих торгів автобус.pdf |
12 січня 2022 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 січня 2022 15:06 |
Протокол зміни ТД 12.01.2022.pdf
|
|||
12 січня 2022 15:06 |
2022 Додаток 3.doc
|
|||
12 січня 2022 15:06 |
2022 Додаток 5.doc
|
|||
12 січня 2022 15:06 |
2022 ТД автобуси.doc
|
|||
05 січня 2022 15:36 |
Протокол 05.01.2022 про проведення відкритих торгів автобус.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п. 2.1 "ПОРЯДКУ реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України" від 02.03.2012 №309 за спеціальним фондом бюджету розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні фінансові зобов'язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань (виділених коштів), залишків коштів на спеціальних реєстраційних рахунках розпорядників бюджетних коштів (в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) з урахуванням планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-03-000057 ● 51ec0d2e657c40778941c9f8730a30fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.05.2022 Одеса № 149
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.05.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.05.2022 № 149
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2022-01-05-004073-c 05.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-03 17:21:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Технічні вимоги Тендерної документації розроблені на підставі розрахунків економічної ефективності автобусів за питомою вагою витрати палива на пасажира у залежності від наявного обсягу пасажиропотоків на маршрутах міста та у відповідності до вимог до міських автобусів, встановлених відповідно до правил ЄЕК ООН №107-03 Ві та призначених/пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями. Замовником було встановлено відповідні критерії до предмету закупівлі, а саме: екологічність, безпечність та якість пасажирських перевезень, вільну конкуренцію на ринку транспортних засобів. Замовником було використано наукові посібники: 1. Методики визначення потреби в рухомому складі (автори Біліченко В.В., Цимбал С.В. Цимбал О.В. «проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», Матеріали 8-ї міжнародної науково практичної конференції 14-15 квітня 2020 р.: збірник наукових праць Вінниця: ВНТУ, 2020. 2. Вісник ЖДТУ, серія: Технічні науки. 2016 №2 (Обстеження пасажиропотоків на транспорті загального користування м. Житомир та оцінка основних техніко-експлуатаційних параметрів для вибору міських автобусів. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі очікуваної вартості предмета закупівлі «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)» по закупівлі UA-2022-01-05-004073-c, але, враховуючи Указ Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», постанову Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», бюджетні призначені на закупівлю вищезазначеного товару так і не були передбачені для нашого управління на 2022 рік. Сама очікувана вартість була розрахована на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Посилання на офіійну сторінку Кам'янської міської ради, на якій було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_transportnoi_infrastrukturi_ta_zvyazku/finansova_diyalnist/pasporti_byudzhetnikh_program_mistsevogo_byudzhetu_na_2021_rik
2022-06-29 11:56:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072189 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кам'янське, вул. Москворецька, 14 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" |
25 498 800,00
UAH з ПДВ
|
25 371 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" |
25 500 000,00
UAH з ПДВ
|
25 372 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" #35891028 |
Переможець |
25 371 300,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2022 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 16:35
|
ДУ 2 розірвання 28.05.2024.pdf | укладений |
28 травня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 16:33
|
ДУ 2 розірвання 28.05.2024.pdf | зміни до договору |
28 травня 2024 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2022 16:20
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 16:18
|
ДУ 1 додаток.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 13:31
|
Додатки.pdf | укладений |
21 березня 2022 13:22
|
Договір 1803М.pdf | укладений |
21 березня 2022 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підпункт 3.3 Розділу ІІІ Договору викласти у новій редакції, а саме: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 25 371 300 грн 00 коп. (двадцять п’ять мільйонів триста сімдесят одна тисяча триста грн. 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 228 550,00 грн.), а саме: 2022 рік – 0,00грн. з ПДВ; 2023рік -20 561 157,33грн. з ПДВ; 2024рік - 4 810 142,67грн. з ПДВ. 2. Додаток №3 до Договору викласти у новій редакції (додається). 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з дати підписання та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору та укладена в 2-х (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 1803-01М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із продовженням строку дії воєнного стану в України, відсутністю подальшої потреби в закупівлі Товару та закінченням строку дії договору Покупець та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №1803-01М від 21.03.2022. 2. Зменшити ціну договору на 25 371 300грн. 00коп. (двадцять п’ять мільйонів триста сімдесят одна тисяча триста грн. 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 228 550,00 грн.) 3. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з дати підписання та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору та укладена в 2-х (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 1803-01М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 березня 2022 — 01 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку із продовженням строку дії воєнного стану в України, відсутністю подальшої потреби в закупівлі Товару та закінченням строку дії договору Покупець та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №1803-01М від 21.03.2022. 2. Зменшити ціну договору на 25 371 300грн. 00коп. (двадцять п’ять мільйонів триста сімдесят одна тисяча триста грн. 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 228 550,00 грн.) |