Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Тетяна Постовитюк +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2022 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 11:50 |
Очікувана вартість: | 500 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 007,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
КНП «ТМО «ВОЦЕМД та МК ВОР»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2022 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 14:56 |
1 ТД повірка обладнання .docx | |
05 січня 2022 14:56 |
2 Проект договору.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 01 лютого 2022 13:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-12-000009 ● 363c93e760ff40f89df6165ac6650d92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2022 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 35-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.10.2022 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-05-003495-c від 05.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-12 16:13:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2022-01-05-003495-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних його характеристик?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-14 16:01:21
Відповідь на зверенння
Уповноваженою особою КНП «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі - Підприємство) розглянуто запит про надання пояснень по закупівлі UA-2022-01-05-003495-c Метрологічна повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ). Вимірювання вихідних параметрів. Перевірка метрологічних характеристик), ДК 021:2015: 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання на суму 500 700 грн., за результатами якого повідомляю наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних його характеристик? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Нами, як замовником, який відноситься до категорії ОДЕРЖУВАЧА бюджетних коштів, що підтверджує Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, який розміщений на сайті Державної казначейської служби України, відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, що відображено у вільному доступі на сайті підприємства за наступним посиланням: http://vinemd.org.ua/derzh-zakup.php.
Дане обґрунтування проводилось наступним чином:
• обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до фінансового плану затвердженого розпорядженням Вінницької обласної Ради від 28.12.2021 № 377 на 2022 рік в сумі: 500 700,00 грн.(П’ятсот тисяч сімсот грн. 00 коп.)
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №374. «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» та потреб підприємства, а також з урахуванням забезпечення потреб та запланованих поточних завдань на 2022 рік, адже комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» є єдиним спеціалізованим підприємством в Вінницькій області, метою діяльності якого є забезпечення населення області екстреною медичною допомогою та діє відповідно до Закону України «Про екстрену медичну допомогу». Послуги, що є предметом закупівлі, повинні бути належним чином зареєстрованими на території України у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам.
• обґрунтування та визначення очікуваної вартості:
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Державної казначейської служби України, затвердженої наказом Державної казначейської служби України від 12.05.2020 № 125 (далі – Методика) та розробленої на основі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Згідно з методом порівняння ринкових цін Методики проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі Товару (далі - ОВ) з використанням цін (далі - Ц), отриманих від трьох різних постачальників даних послуг на території України. Дані цінові пропозиції були отримані підприємством внаслідок формування запиту цінових пропозицій під час аналізу ринку перед початком проведення процедури. Отже, розрахунок очікуваної вартості товару було зроблено наступним чином:
№ п/р Назва суб’єкта господарювання цінова пропозиція (грн.)
1 ДП «Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» 645 838,49
2 ДП «Житомирський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» 350 640,60
3 ПАТ «Підприємство «Медтехніка» 505 726,31
Середня ціна пропозиції 500 735,13
Середня сума пропозиції складає: 500 735,13 грн.(П’ятсот тисяч сімсот тридцять п’ять грн. 13 коп.)
В річний план закупівель внесено : 500 700,00 грн.(П’ятсот тисяч сімсот грн. 00 коп.)
Скановані копії цінових пропозицій трьох постачальників додаються
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок щодо вжиття заходів по усуненню порушень законодавства в сфері державних закупівель по закупівлі UA-2022-01-05-003495-c, ДК 021:2015: 50430000-8 – Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання на суму 500 700 грн., я як директор Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради», що призначений наказом по підприємству уповноваженою особою, повідомляю наступне: Мною, як уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» уважно проаналізовано та враховано зауваження та порушення, зазначені у висновку. Надалі, з метою недопущення встановлених порушень частини 3 статті 17 та пунктів 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні закупівель будуть враховані всі вимоги до тендерної документації про проведення відкритих торгів, тобто буде змінено вимогу щодо надання Переможцем довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, на довідку видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що є документальним підтвердженням відсутності підстав по відхиленню пропозиції учасника відповідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону.
2022-10-20 12:36:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" |
306 768,00
UAH з ПДВ
|
64 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" " |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" |
497 993,94
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "КВАНТ" |
419 993,47
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тестметрстандарт" |
332 718,00
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР "ЕТАЛОН" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" #38012384 |
Переможець |
64 999,99
UAH з ПДВ
|
26 січня 2022 15:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 січня 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 11:07
|
Договір № 45 від 18.02.2022 64999,99.pdf | укладений |
18 лютого 2022 11:05
|