Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи).
Очікувана вартість
283 424,00 UAH
UA-2022-01-05-003225-c 9247e21936c3413c96be0d090a64dea0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пінчук Анатолій Миколайович

380980258823 buh_ozo_4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Овруцький ліцей №4 Овруцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 06670581
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, вулиця Олега князя, будинок 11-К
Контактна особа: Пінчук Анатолій Миколайович
380980258823
buh_ozo_4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.1 ч.2 статті 40 ЗУ Про публічні закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2022 14:48
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5950 послуга
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, заклади освіти Овруцького ліцею №4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється після фактичного надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

05 січня 2022 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ
#2394910157
Переможець 283 424,00
UAH
05 січня 2022 14:48

Документи

05 січня 2022 14:48
Електронний підпис
05 січня 2022 14:47
протокол ст2.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2022 14:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ
#2394910157
283 424,00
UAH
Документи

Документи

05 січня 2022 14:48
Електронний підпис
05 січня 2022 14:47
протокол ст2.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 10:46
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 14:11
дод. угода №2 від 26.09.22.jpeg зміни до договору
26 вересня 2022 14:10
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 15:04
додаткова угода №1 від 26.01.22.jpeg зміни до договору
26 січня 2022 15:03
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 15:26
договір ст6.jpeg.jpeg укладений
20 січня 2022 15:25
договір ст5.jpeg.jpeg укладений
20 січня 2022 15:25
договір ст4.jpeg.jpeg укладений
20 січня 2022 15:24
договір ст3.jpeg.jpeg укладений
20 січня 2022 15:24
договір ст2.jpeg.jpeg укладений
20 січня 2022 15:24
договір ст1.jpeg укладений
20 січня 2022 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Сторони домовились внести зміни до п. 3.1 розділу V "Ціна договору" Договору №02-Х від 18.01.2022 року та викласти його в наступній редакції: "3.1 "Загальна вартість цього Договору на момент його укладення становить-283424,00 грн. (Двісті вісімдесят три тисячі чотириста двадцять чотири гривні, 00 копійок) з урахуванням ПДВ, із них наявні кошторисні призначення: січень-травень 100000,00 грн. (Сто тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ". 1.2 Інші умови договору залишаються незмінними та обовязковими для виконання кожною зі сторін.
Номер договору про закупівлю: 02-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі,розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 02-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 283 424,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до листа учасника №237 від 23.09.2022 р.