Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з заправки та поточного ремонту (відновлення) картриджів, технічного обслуговування, поточного ремонту комп’ютерної та офісної техніки з правом технічного огляду і видачею актів для її списання)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2022-01-05-002063-c 02a899229b374ced83d0c373c5aa7c98
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ніколаєва

+380504585944
+380675153515
nv.nikolaieva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210422
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, б. 20
Контактна особа: Наталія Ніколаєва
+380504585944, +380675153515
nv.nikolaieva@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2022 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2022 10:00
Початок аукціону: 18 січня 2022 13:03
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
506 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
174 послуга
Поточний ремонт (відновлення) картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Технічне обслуговування (профілактичне чищення) системного блока
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Поточний ремонт системних блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Технічне обслуговування (профілактичне чищення) ноутбуку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Поточний ремонт ноутбуку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Поточний ремонт моніторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Поточний ремонт ДЖБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Технічне обслуговування (профілактичне чищення) лазерних принтерів, БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
Поточний ремонт лазерних принтерів, БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Поточний ремонт сканерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Поточний ремонт відеореєстратору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Технічне обслуговуваня, налаштування системи відеонагляду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату наданих послуг Замовник здійснює шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України не пізніше 10 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

забезпечення захисту охорони навколишнього середовища
Дата подання: 10 січня 2022 15:15
Дата відповіді: 11 січня 2022 10:42
"Підтвердити копіями договорів, діючих у 2021 році та пролонговані або укладених на 2022 рік (за наявності) з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію небезпечних відходів та надати підтверджуючі акти за 2021 рік про утилізацію компонентів картриджів до принтерів." - якщо договір укладений на поточний 2022 рік яким чином можливо надати підтверджуючі акти за 2021 рік!!? навіщо Вам старі акти ?! учасник гарантує забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновленні картриджів у поточному році в рамках даного торгу!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Сподіваємось, що Ваша установа (ФОП) піклується про навколишнє середовище та відповідно до діючого законодавства проводить утилізацію відпрацьованого тонеру та запчастин картриджів, комп’ютерної, офісної техніки. Цілком логічно, що у процесі своєї діяльності Ви укладали відповідний договір у 2021 році і правильно проводили утилізацію, тобто маєте відповідні акт(и). Якщо ж Ви новостворена структура, або тільки зареєстрована ФОП, то у Вас з об’єктивних причин такий договір буде укладено першій раз у 2022 році, відповідно з цих же причин Ви не маєте можливості прикріпити акт(и) виконаних робіт за 2021 рік. В такому випадку, буде достатньо надати Лист-гарантію щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновленні картриджів, копію укладеного договору на 2022 рік та лист у довільній формі, який пояснює Вашу ситуацію.
сертифікат офіційного представника виробника тонера і компонентів до картриджів світового бренду в Миколаївській області.
Дата подання: 10 січня 2022 15:44
Дата відповіді: 11 січня 2022 10:43
"сертифікат офіційного представника виробника тонера і компонентів до картриджів світового бренду в Миколаївській області" - чи достатньо буде надати авторизаційний лист від офіційного дистриб'ютора виробника тонера і компонентів до картриджів світового бренду ?????
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, достатньо буде надати Авторизаційний лист від офіційного дистриб'ютора виробника тонера і компонентів до картриджів світового бренду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2022 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 60 874,14
UAH з ПДВ
60 874,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОС-ЮГ" 99 902,00
UAH з ПДВ
99 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2022 14:08
Електронний підпис
14 січня 2022 14:05
кол скан витяг пдв.pdf
14 січня 2022 14:05
авторизація SCC.pdf
14 січня 2022 14:05
акт на утилізацію 2021 .pdf
14 січня 2022 14:05
наказ тендер.PDF

Публічні документи

17 січня 2022 09:49
Електронний підпис
17 січня 2022 09:45
Повноваження.pdf
17 січня 2022 09:45
Витяг ЄДР 01-22 О.pdf
17 січня 2022 09:45
ПДВ.pdf
17 січня 2022 09:45
Оренда СЦ-21.PDF
17 січня 2022 09:45
накладна.jpg
17 січня 2022 09:45
накладна 4.JPG
17 січня 2022 09:45
Цінова.pdf
17 січня 2022 09:45
1.Довкілля.pdf
17 січня 2022 09:45
накладна2.jpg
17 січня 2022 09:45
накладна3.jpg
17 січня 2022 09:45
ВВМ 22 О.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ОРТОС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 60 874,14
UAH з ПДВ
19 січня 2022 11:41

Документи

19 січня 2022 11:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
60 874,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2022 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:29
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 10:15
Додатки до договору.pdf укладений
03 лютого 2022 10:12
Договір.pdf укладений
03 лютого 2022 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 60 874,14
UAH (в тому числі ПДВ 10 145,69 UAH)