Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з улаштуванням системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в Лубенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 Лубенської міської ради Полтавської області по вулиці Ярослава Мудрого , б. 25/1 в м. Лубни, Полтавської області
Очікувана вартість
537 503,00 UAH
UA-2022-01-05-001608-c 99bfab944027425bafd028c4d970328f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карнаух Олена Віталіївна

380993417557 lubnyzosh1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛУБЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1 ЛУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25165854
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 25/1
Контактна особа: Карнаух Олена Віталіївна
380993417557
lubnyzosh1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2022 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2022 09:00
Початок аукціону: 11 лютого 2022 15:42
Очікувана вартість: 537 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 687,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з улаштуванням системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в Лубенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 Лубенської міської ради Полтавської області по вулиці Ярослава Мудрого , б. 25/1 в м. Лубни, Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 25/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2022 15:15
оголошення_6.doc
10 січня 2022 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 11:48
Лубенська зош 1 Сигнал (2).rar
05 січня 2022 11:48
Лубенська ЗОШ оповіщ (5).rar
05 січня 2022 11:46
Проект договору.docx
24 січня 2022 15:15
оголошення_6.doc
10 січня 2022 15:36
оголошення_3.doc
05 січня 2022 11:46
оголошення_2.doc
10 січня 2022 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 11:48
Лубенська зош 1 Сигнал (2).rar
05 січня 2022 11:48
Лубенська ЗОШ оповіщ (5).rar
05 січня 2022 11:46
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сфери сертифікації.
Дата подання: 10 січня 2022 16:50
Дата відповіді: 11 січня 2022 10:41
Пунктом 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання: «Сканкопія Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданого учаснику закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT). Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно монтажу, ремонту, технічного обслуговування, перевірки, обстеження систем пожежної сигналізації і передавання тривожних посвідчень та будівництва об’єктів інженерної інфраструктури відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT. Сертифікат системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.». Відповідно до зазначеної вимоги у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники в сертифікатах ISO 9001 яких зазначене чітке формулювання: «монтаж, ремонт, технічне обслуговування, перевірка, обстеження систем пожежної сигналізації і передавання тривожних посвідчень та будівництво об’єктів інженерної інфраструктури». Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що чітка конкретизація сфери застосування сертифікату або зазначення конкретних КВЕДів до сертифікату є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників закупівлі, що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №11323-р/пк-пз від 24.05.2021, №9206-р/пк-пз від 27.04.2021). Сертифікація ISO 9001 передбачає перевірку підприємства, а не конкретного виду робіт. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Нами будуть внесені відповідні зміни відповідно до вимог Закону України Про публічні закупівлі.
неправомырна вимога
Дата подання: 12 січня 2022 10:12
Дата відповіді: 12 січня 2022 11:08
Доброго дня, В оголошенны зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Нами будуть внесені відповідні зміни відповідно до вимог Закону України Про публічні закупівлі.
дискримінація
Дата подання: 12 січня 2022 10:15
Дата відповіді: 13 січня 2022 12:21
Доброго дня, в оголошенні встановлена вимога "ISO 9001:2015 на будівництва об’єктів інженерної інфраструктури", яка є дискримінаційною! поясніть яке відношення будівництво об'єктів інженерної інфраструктури має до даного предмету закупівлі?? Ви навмисно дискримінуєте учасників тому що вже маєте на увазі майбутнього переможця? Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Нами будуть внесені відповідні зміни відповідно до вимог Закону України Про публічні закупівлі.
неправомірна вимога
Дата подання: 12 січня 2022 10:18
Дата відповіді: 12 січня 2022 11:09
В оголошенні встановлена вимога "В Учасника обов’язково повинен бути призначеними на посади: - адміністративно – технічний працівник/(-ки): надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату виконання будівельних робіт з предмету закупівлі та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, «Типового положенн про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці», «Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків», «Типового положення про службу охорони праці» та інших нормативних актів з охорони праці відповідно до п.5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Також надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В не менше ІV групи . - електро-технічний працівник/(-ки): надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату виконання будівельних робіт з предмету закупівлі та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП). Також надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В не менше ІІІ групи. - інженерно-технічний працівник/(-ки), відповідальний за охорону праці, наявність якого учасник має підтвердити наказом по підприємству та відповідним посвідченням працівника учасника.", що є неправомірною та дискримінаційною! Дана вимога не відповідає кадровим вимогам встановленим в Ліцензійних вимогах Постанови №852, а саме: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Вимагаємо не порушувати законодавство та видалити дану вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Нами будуть внесені відповідні зміни відповідно до вимог Закону України Про публічні закупівлі.
Додаток 3. Технічна специфікація
Дата подання: 13 січня 2022 09:01
Дата відповіді: 14 січня 2022 09:48
В Додатку 3. Обладнання системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей п.13 Провід, що прокладається у коробах, сумарний переріз до 6 ММ2 - 400М. П. 15 Провід дво- та трижильний з роздільною основою по стінах і стелях цегляних -2260 м. Всього прокладається кабеля 400+2260= 2660 м., але в проектній документації на систему оповіщення передбачено Кабель JE-H(St) Bd FE 180/E30 2x2x0.8 - 1000м., в системі автоматичної пожежної сигналізації передбачено Кабель ПСВВ -6х0,4 - 2160 м. та Кабель вогнестійкий JE-H(St) FE 180/E30 3х1,5 – 40 м.. Всього 1000+2160+40 = 3200 м. Тобто в проекті кабеля на 540 м. більше ніж в додатку 3. Кількість кабеля і так дуже мала. При закритті об’єкту може постати питання, чому кількість кабеля одна, а прокладка не співпадає, тому що монтаж здійснюється згідно проекту. Чи буде вважатись помилкою, якщо додати 540 м. до розцінки «Провід дво- та трижильний з роздільною основою по стінах і стелях цегляних»? .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Невідповідність буде усунута шляхом внесення змін в додаток3 та приведенням у відповідність дефектного акту і робочого проекту.
Неправомірна вимога
Дата подання: 17 січня 2022 15:38
Дата відповіді: 18 січня 2022 14:25
Доброго дня! В складі тендерної документації вимагається надати Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника. Цією Вимогою Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноженій особі потрібен час для створення робочої групи та вивчення даного питання. За результатами прийнятого рішення будуть внесені зміни.
сертифікація ISO
Дата подання: 19 січня 2022 15:11
Дата відповіді: 20 січня 2022 14:47
Вимога щодо надання учасником сертифіката за стандартами ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018 встановлена Замовником з метою підтвердження, що Учасник здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії, а для підтвердження здійснення господарської діяльності, згідно закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, достатньо надати саме Ліцензію на ведення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме такий вид робіт є предметом закупівлі в даному аукціоні: Капітальний ремонт з улаштуванням системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в Лубенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 Лубенської міської ради Полтавської області по вулиці Ярослава Мудрого , б. 25/1 в м. Лубни, Полтавської області. Управління якістю згідно з стандартами ISO 9001: 2015 або ISO 9001:2018 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення ії результативності , тобто в цілому на діяльність організації/компанії. За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати вищезазначений сертифікат , що є дискримінаційним до Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати та/або не мають сертифікат на систему управління якістю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Система управління якістю — це сукупність взаємопов’язаних елементів організації, які дають змогу спрямовувати та контролювати діяльність організації щодо якості. Всі процеси та дії в компанії описані та регламентовані відповідно до державних та міжнародних стандартів. При дотриманні їх вимог, гарантовано будуть надані роботи гарної якості. Цим обгрунтована наша вимога. З метою недопущення дискримінації нами будуть внесені відповідні зміни
Сертифікація ІSO
Дата подання: 25 січня 2022 08:57
Дата відповіді: 26 січня 2022 08:20
тендерна документація містить вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов'язковим для певного виду діяльності, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов'язковим, є порушенням умов Тендерної документації". Сертифікація ISO не є обов'язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. В першому варіанті оголошення була вимога отримання «Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданого учаснику закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT).» При отриманні ISO 9001:2015 Системи управління якістю щодо надання послуг з монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та техногенної безпеки , що є підтвердженням проведення якісних робіт з установки систем пожежної автоматики перевіряються всі сфери роботи компаній. Також хочемо зазначити, що обладнання та матеріали які використовуються виробляються не монтажними організаціями, а заводами виробниками, які мають всі необхідні Сертифікати і обладнання закупається згідно специфікації проектної документації. Тому просимо видалити дискримінаційну вимогу до потенційних учасників закупівлі та видалити вимогу, щодо надання сертифікатів ISO: ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині» .Гарантія того, що організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації (ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці)цілком доречна, зважаючи на те, що дані роботи будуть проводитись в школі і не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Отже всі перераховані вимоги не є дискримінаційними,
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНТАРЕС-3000" 428 462,33
UAH з ПДВ
409 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 455 010,97
UAH з ПДВ
409 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 481 936,12
UAH з ПДВ
411 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2022 06:59
Електронний підпис
09 лютого 2022 23:22
Електронний підпис
09 лютого 2022 18:39
Електронний підпис
09 лютого 2022 18:38
Додаток 8 Лист згода.PDF

Публічні документи

09 лютого 2022 17:38
Електронний підпис
09 лютого 2022 17:37
технічна специфікація.pdf
09 лютого 2022 17:37
про хабарництво.pdf
09 лютого 2022 17:37
Паспорт+ІНН, копія.pdf
09 лютого 2022 17:37
пропозиція.pdf
09 лютого 2022 17:37
про ліцензію.pdf
09 лютого 2022 17:37
Обломєй навчання 7.11.12.pdf
09 лютого 2022 17:37
Витяг ПДВ 12.07.2021.pdf
09 лютого 2022 17:37
Ліцензія, копія.pdf
09 лютого 2022 17:37
до кваліфікації.pdf
09 лютого 2022 17:37
навчання працівників.pdf
09 лютого 2022 17:37
інші документи.pdf
09 лютого 2022 17:37
навчання директора1.pdf
09 лютого 2022 17:37
Витяг ПДВ, копія.pdf
09 лютого 2022 17:37
Виписка ЄДР.pdf
09 лютого 2022 17:37
Витяг ЄДР 21.01.2022 р..pdf
09 лютого 2022 17:37
сертифікати ІСО.pdf
09 лютого 2022 17:37
кошторис.pdf
09 лютого 2022 17:37
Ліцензія.pdf
09 лютого 2022 17:37
до повноважень.pdf
09 лютого 2022 17:37
Модельний Статут, Опис.pdf
09 лютого 2022 17:37
41045 Лицензия до 31.01.2023.pdf
09 лютого 2022 17:37
Сертифкати Ковід.pdf
09 лютого 2022 17:37
проект договору.pdf

Публічні документи

09 лютого 2022 14:38
Електронний підпис
09 лютого 2022 14:37
Статут.pdf
09 лютого 2022 14:37
сертифікат ISO.pdf
09 лютого 2022 14:37
Витяг з ЄДР.PDF
09 лютого 2022 14:37
Ліцензія МНС.pdf
09 лютого 2022 14:37
Акт огляду.PDF
09 лютого 2022 14:37
Ліцензія ДАБІ.pdf
09 лютого 2022 14:37
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТАРЕС-3000"

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

ТОВ "ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНТАРЕС-3000"
#35439877
Переможець 409 997,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2022 14:35

Документи

15 лютого 2022 14:34
прот 35.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2022 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТАРЕС-3000"
#35439877
409 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2022 14:34
прот 35.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
043_прот.PDF укладений
11 березня 2022 12:08
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 11:23
дог29_сигнал.pdf укладений
23 лютого 2022 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Після оприлюднення договору не дотримано терміни взяття бюджетних зобов’язаннь, а саме: згідно з п. 2.2 Порядку №309