Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з автомобільних перевезень
Очікувана вартість
221 791,15 UAH
UA-2022-01-05-000996-b 0a74c9ca4290434d8c576e1c957f71ed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатенко Тетяна Іванівна

+380631419049 dzo.prozorro22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Ігнатенко Тетяна Іванівна
+380631419049
dzo.prozorro22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” перше оголошення ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-29-002828-b про проведення відкритих торгів для потреб на 2022 рік на закупівлю ДК 021:2015: 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з автомобільних перевезень) на 2022 рік, очікувана вартість 235 711,15 грн. оприлюднено 29.11.2021 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 15.12.2021 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення роботи КНП “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” необхідність закупівлі ДК 021:2015: 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з автомобільних перевезень) на 2022 рік залишилася і рішеням від 15.12.2021 р. було оголошено другу процедуру відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-15-004805-a очікувана вартість 235 711,15 грн. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.12.2021 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі за предметом ДК 021:2015: 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з автомобільних перевезень) у КНП “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” ЖОР залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому пердмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендернй документації) двічі документально підтверджено.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2022 17:29
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з автомобільних перевезень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське ,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з дня отримання Акту прийняття-передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

05 січня 2022 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я" Житомирської обласної ради
#13548722
Переможець 221 791,15
UAH
05 січня 2022 17:29

Документи

05 січня 2022 17:29
Електронний підпис
05 січня 2022 17:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2022 17:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я" Житомирської обласної ради
#13548722
221 791,15
UAH
Документи

Документи

05 січня 2022 17:29
Електронний підпис
05 січня 2022 17:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:26
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:25
додаткова_угода_1.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:24
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:31
Договір укладений
19 січня 2022 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. №922-VIII уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та зменшити суму договору на 2589,07 грн. (Дві тисячі п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень 07 копійок), зв’язку із чим пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість послуг становить 219 202,08 грн. (Двісті дев’ятнадцять тисяч двісті дві гривні 08 копійок), без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 219 202,08
UAH