Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп’ютери, принтери в комплекті)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-01-05-000676-b 210cd0db3de74811b8fa0d71fce8300e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грозна Тетяна Семенівна

+380522332050 kzpo@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Код ЄДРПОУ: 36421504
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5
Контактна особа: Грозна Тетяна Семенівна
+380522332050
kzpo@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2022 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2022 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження замовника: 25009, Кіровоградська область м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.Всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. Строк поставки: до 31 грудня 2022 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Персональні комп’ютери, принтери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5,поліклінічне відділення № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти календарних днів з дати поставки Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2022 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 14:52
Додаток 7.doc
05 січня 2022 14:52
Додаток 6.doc
05 січня 2022 14:52
Додаток 5.doc
05 січня 2022 14:52
Додаток 4.doc
05 січня 2022 14:52
Додаток 3.doc
05 січня 2022 14:52
Додаток 2.doc
05 січня 2022 14:52
Додаток 1.doc
05 січня 2022 14:52
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно авторизаційного листа
Дата подання: 11 січня 2022 09:48
Дата відповіді: 11 січня 2022 16:19
Доброго дня, шановний замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо вимоги на аторизаційний лист від виробника корпусу. Ми розуміємо вимогу щодо цілого виробу (системний блок), щоб підтвердити легальність ввезення в країну комплектуючих виробником ПК, але не розуміємо вимогу до металевої конструкції, яка не може вийти з ладу. Якщо це механічна помилка, та повинна бути вказана вимога на авторизаційни лист виробника системного блоку, то просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Корпус є основною складовою, який захищає комплектуючі системного блока від різних пошкоджень, а саме:
Блок живлення з механічним вимикачем
(Захист від короткого замикання) SCP
(Захист від перевантаження по сумарній потужності) OPP / OLP
(Захист від перевищення вихідної напруги) OVP
(Захист від низької напруги) UVP.
Повинен мати: Наявність дверцят на передній панелі, що закриває роз'єми USB, кнопку включення і перезавантаження;
• Наявність системи безпеки:
Замок з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки вкл/викл ПК
Датчик розкриття корпуса;
Наявність розъему для замка kensington
• Відсіки для накопичувачів:
5,25" зовнішніх відсіків – не менше, ніж 5 шт,
3,5" зовнішніх відсіків – не менше, ніж 3 шт,
3,5" внутрішніх відсіків – не менше, ніж 7 шт
• Можлівість установки вентилятора на передню панель 1х12см
• Можлівість установки вентилятора на бічну панель 2х12см.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2022 13:35

Документи

17 січня 2022 13:35
Електронний підпис
17 січня 2022 13:32
Прот ПЕР17012022.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2022 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2022 13:35
Електронний підпис
17 січня 2022 13:32
Прот ПЕР17012022.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 14:46
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 07:41
Догов20012022.pdf укладений
20 січня 2022 07:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 000,00 UAH)