Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
190 900,00 UAH
UA-2022-01-05-000482-c d67ce31a662b49a9a3cde7f625a3a981
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орест Степанович Гуль

+380373220360
+380676735270
rada-kelm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04417010
Місцезнаходження: 60100, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
Контактна особа: Орест Степанович Гуль
+380373220360, +380676735270
rada-kelm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2022 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2022 16:00
Початок аукціону: 18 січня 2022 14:38
Очікувана вартість: 190 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 955,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та населені пункти Кельменецької територіальної громади, Підпорядковані Замовнику навчальні заклади згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1200 кілограми
Рис шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та населені пункти Кельменецької територіальної громади, Підпорядковані Замовнику навчальні заклади згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1200 кілограми
Крупа пшенична «Артек»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та населені пункти Кельменецької територіальної громади, Підпорядковані Замовнику навчальні заклади згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
750 кілограми
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та населені пункти Кельменецької територіальної громади, Підпорядковані Замовнику навчальні заклади згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та населені пункти Кельменецької територіальної громади, Підпорядковані Замовнику навчальні заклади згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З моменту отримання Товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2022 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 09:46
Технічні характеристики.docx
05 січня 2022 09:46
Інформація по закупівлі.doc
05 січня 2022 09:46
Проект Договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2022 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тимінський Роман 175 588,00
UAH з ПДВ
149 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 175 900,00
UAH з ПДВ
149 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2022 11:42
Електронний підпис
17 січня 2022 11:41
Наказ Директора 2021р.jpg
17 січня 2022 11:41
Виписка з ЄДР 2021.pdf
17 січня 2022 11:41
картка учасника 2021.jpg
17 січня 2022 11:41
Медична книжка 2022.jpg
17 січня 2022 11:41
Паспорт 2021.pdf
17 січня 2022 11:41
Витяг з ЄДР 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тимінський Роман

ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тимінський Роман
#3402204890
Переможець 149 690,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 12:00

Документи

19 січня 2022 12:00
Електронний підпис
19 січня 2022 11:59
Протокол 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тимінський Роман
#3402204890
149 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2022 12:00
Електронний підпис
19 січня 2022 11:59
Протокол 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2022 09:33
Додаткова угода 1.pdf укладений
07 червня 2022 09:32
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2022 09:31
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 червня 2022 09:28
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 09:39
Договір 19.pdf укладений
28 січня 2022 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 596,84
UAH
Причини розірвання договору: За угодою сторін у зв'язку з форс-мажорними обставинами