Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37989080 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalnij-zaklad-kulturi-park-kulturi-ta-vidpochinku-pridniprovskij-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Дарина Соcєдєнко +380975639070 sofedenkod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 23:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2022 13:16 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2022 21:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2022 21:26 |
ТД_нова редакція.doc | |
13 січня 2022 21:26 |
Додаток 5_Проект Договору 13.01.docx | |
13 січня 2022 21:26 |
Перелік змін 13.01.2022.doc |
13 січня 2022 21:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2022 21:26 |
ТД_нова редакція.doc
|
|||
13 січня 2022 21:26 |
Додаток 5_Проект Договору 13.01.docx
|
|||
13 січня 2022 21:26 |
Перелік змін 13.01.2022.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-18-000009 ● 7067b6cbbe504c0db800ffd044c4c6e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2022 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2022 № 40-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.10.2022 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2022-01-04-005092-c від 04.01.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-18 13:38:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-005092-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 15:40:47
Пояснення на запит
На запит про надання пояснення стосовно розміщення інформації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Комунальне підприємство «Парк культури та відпочинку Придніпровський» Дніпровської міської ради повідомляє наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі затвердженого кошториса на 2022рік. Очікувану вартість встановлено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом від 18.02.2020 № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та отриманих трьох комерційних пропозицій потенційних учасників закупівлі.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника щодо забезпечення цілодобової охорони майна, споруд, матеріальних цінностей об’єктів, котрі знаходяться на балансі замовника та з урахуванням норм, стандартів, якісних показників і технічних вимог, встановлених чинними нормативними актами України, зокрема Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960 та ін.
3. Сторінка веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalnij-zaklad-kulturi-park-kulturi-ta-vidpochinku-pridniprovskij-dniprovskoi-miskoi-radi
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Парк культури та відпочинку Придніпровський» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) надає інформацію щодо висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі «Послуги з охорони (ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-005092-c). Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Держаудитслужба) за результатами здійснення моніторингу установлено, що тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий документ, а саме Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14 жовтня 2014р. № 1702-VII, який втратив чинність 28.04.2020, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Замовником прийнято до уваги викладене у висновку Держаудитслужби зауваження. В подальшому, при складанні тендерної документації, у разі посилання на нормативно-правовий акт, будемо більш ретельно перевіряти його чинність. Зобов’язуємось дотримуватись вимог законодавства у сфері закупівель.
2022-11-10 10:59:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2022-11-10 11:25:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2022 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" |
1 759 512,00
UAH з ПДВ
|
1 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КРОК-ОХОРОНА |
1 821 600,00
UAH з ПДВ
|
1 739 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ГРІФ-2007" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" #35498094 |
Переможець |
1 720 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2022 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2022 20:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 14:10
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2022 15:56
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
23 березня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 19:38
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 19:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 19:03
|
Договір Охорона.pdf | укладений |
10 лютого 2022 19:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяги закупівлі послуг зменшені залежно від реальних потреб Замовника, а саме: зменшено кількість днів охорони та ціну Договору. Кількість днів охорони – 328. Загальна ціна Договору - 1 709 326,08 грн., у тому числі ПДВ 284 887,68 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про таке: 1. У розділі 1 Договору: 1.1. абзац другий пункту 1.3 викласти у наступній редакції: «Обсяг послуг з охорони (кількість постів охорони, кількість охоронників, кількість годин охорони на добу та кількість днів охорони) зазначений у Додатку 3 до цього Договору.»; 1.2. пункт 1.4 викласти у наступній редакції: «Обсяг закупівлі послуг (кількість постів охорони, кількість охоронників, кількість годин охорони на добу та кількість днів охорони) може бути зменшений залежно від реальних потреб та/або фінансування видатків Замовника.»; 2. У розділі 5 Договору: 2.1. пункт 5.1. викласти у наступній редакції: «Строк надання послуг: до 31 грудня 2022 (включно).»; 2.2. пункт 5.3. викласти у наступній редакції: «Послуги з охорони за цим Договором надаються з дати підписання даного Договору згідно з Додатком 1 до цього Договору силами та засобами Виконавця.» 3. Додаток 3 до Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |