Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://prco.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Усенко Віталій Володимирович +380432560639 goldsystem.market@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 11:15 |
Очікувана вартість: | 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 11:29 |
2.2._Додаток_1_Нова редакція.doc | |
14 січня 2022 11:29 |
таблиця змiн від 14.01.2022.doc | |
14 січня 2022 11:29 |
2.1.ЗТД охорона.docx | |
04 січня 2022 17:03 |
таблиця змiн .doc | |
04 січня 2022 17:03 |
2.3._Додаток_2_Нова редакція.doc | |
04 січня 2022 12:37 |
2.4._Додаток_3_Проект_договору (змінений).doc |
14 січня 2022 11:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 січня 2022 11:29 |
2.2._Додаток_1_Нова редакція.doc
|
||||||
14 січня 2022 11:29 |
таблиця змiн від 14.01.2022.doc
|
||||||
14 січня 2022 11:29 |
2.1.ЗТД охорона.docx
|
||||||
04 січня 2022 17:03 |
таблиця змiн .doc
|
||||||
04 січня 2022 17:03 |
2.3._Додаток_2_Нова редакція.doc
|
||||||
04 січня 2022 12:37 |
2.4._Додаток_3_Проект_договору (змінений).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-10-000114 ● 61bb0a79752d44439d107128a0c5efed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 09:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2022 №63
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2022 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2022-01-04-001795-c 04.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 11:44:43
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-001795-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких причин в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 09:03:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-001795-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
1. Яким чином виконано вимоги п.6.6.3 розділу 4 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо внесення забезпечення виконання договору учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-16 10:04:08
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно на запитання від 2022-02-11 11:44:43 та від 2022-02-14 09:03:46, що виникли в ході проведення моніторингу закупівлі послуг охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-001795-c)
«1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?»
- Відповідно до п.4 ст.4 З.У. «Про публічні закупівлі» Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. З цього приводу Замовник звернувся до п’яти організацій, що займаються діяльністю, яка являється предметом закупівлі із проханням надати свою цінову пропозицію для визначення орієнтованого розміру витрат. Чотирма організаціями було надано свої цінові пропозиції (Додаток 1), за якими середня сума витрат на 1.5 поста становить 984785.00 грн. з ПДВ. Замовником також було взято до уваги лист ФЕДЕРАЦІЇ РОБОТОДАВЦІВ УКРАЇНИ вих. № 42 від 27 вересня 2021 року «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони» (Додаток 2) та прийнято рішення оголосити закупівлю на суму - 920`000 грн. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюємо наступне:
- Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.Разом з тим, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
«2. З яких причин в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?»
- Замовник зареєстрований та проводить закупівлі на офіційному сертифікованому майданчику електронної системи державних закупівель України - «ДержЗакупівлі.Онлайн». Через структурну модифікацію вищезазначеного майданчика у нього технічно відсутня можливість у електронній системі зазначати інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, тому Замовником дана інформація зазначена у Тендерній документації, що не викликало незручностей та запитань у учасників аукціону.
«3. Яким чином виконано вимоги п.6.6.3 розділу 4 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо внесення забезпечення виконання договору учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю?»
- Учасником переможцем ПП "КордонБезпеки" перед підписанням договору було надано Забезпечення виконання договору у формі «Гарантія виконання № G0222/5662» (Додаток 3)
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-16 11:06:24
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно на запитання від 2022-02-11 11:44:43, що виникли в ході проведення моніторингу закупівлі послуг охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-001795-c)
«1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?»
- Відповідно до п.4 ст.4 З.У. «Про публічні закупівлі» Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. З цього приводу Замовник звернувся до п’яти організацій, що займаються діяльністю, яка являється предметом закупівлі із проханням надати свою цінову пропозицію для визначення орієнтованого розміру витрат. Чотирма організаціями було надано свої цінові пропозиції (Додаток 1), за якими середня сума витрат на 1.5 поста становить 984785.00 грн. з ПДВ. Замовником також було взято до уваги лист ФЕДЕРАЦІЇ РОБОТОДАВЦІВ УКРАЇНИ вих. № 42 від 27 вересня 2021 року «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони» (Додаток 2) та прийнято рішення оголосити закупівлю на суму - 920`000 грн. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюємо наступне:
- Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.Разом з тим, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
«2. З яких причин в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?»
- Замовник зареєстрований та проводить закупівлі на офіційному сертифікованому майданчику електронної системи державних закупівель України - «ДержЗакупівлі.Онлайн». Через структурну модифікацію вищезазначеного майданчика у нього технічно відсутня можливість у електронній системі зазначати інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, тому Замовником дана інформація зазначена у Тендерній документації, що не викликало незручностей та запитань у учасників аукціону.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-16 11:08:10
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно на запитання від 2022-02-14 09:03:46, що виникли в ході проведення моніторингу закупівлі послуг охорони (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-001795-c)
«3. Яким чином виконано вимоги п.6.6.3 розділу 4 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо внесення забезпечення виконання договору учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю?»
- Учасником переможцем ПП "КордонБезпеки" перед підписанням договору було надано Забезпечення виконання договору у формі «Гарантія виконання № G0222/5662» (Додаток 1).
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-28 11:50:35
Пояснення з власної ініціативи
Додатковою угодою виправлені недоліки, які зазначені в зауваженнях ДАСУ: внесені зміни у п. 12.1. договору,якими додано інформацію про забезпечення умов виконання договору з боку виконавця у вигляді банківської гарантії на суму 27062,70 грн. (3% від ціни договору)
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КордонБезпеки" |
902 090,00
UAH з ПДВ
|
902 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ" |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
912 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КордонБезпеки" #38445291 |
Переможець |
902 090,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 09:13
|
ДУ Б-2 | зміни до договору |
02 січня 2023 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 11:45
|
ДУ А1.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 10:27
|
IMG_0001.pdf | укладений |
08 лютого 2022 10:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги охорони» (код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги) | 1 | послуга |
902 090,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі - банківська гарантія належного виконання умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 0802 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | А-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 0802 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги охорони» (код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги) | 1 | послуга |
902 090,00
UAH
|