Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Назва предмета закупівлі: матеріал, необхідний для виготовлення бланків документів (спеціальних бланків нотаріальних документів); код ДК 021:2015 – 22450000-9 – «Друкована продукція з елементами захисту»
Очікувана вартість
81 022 032,00 UAH
UA-2022-01-04-001332-c 31109594de6c4f9cb01198437ffb3c19
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 30 грудня 2021р.
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 288.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛЛІ-СЕРВІС».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 32912338.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: вулиця Євгенія Харченка, 64, м. Київ, 02088, Україна.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380445612594.
6. Назва предмета закупівлі: матеріал, необхідний для виготовлення бланків документів (спеціальних бланків нотаріальних документів); код ДК 021:2015 – 22450000-9 – «Друкована продукція з елементами захисту».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: голографічний елемент для спеціальних бланків нотаріальних документів – 12 366 000 шт. (згідно Специфікації, додаток 1 до договору).
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: матеріал за договором поставляється впродовж строку дії договору партіями за потребою замовника на підставі замовлень. Строк поставки кожної партії матеріалу не може перевищувати 60 календарних днів з дати підписання відповідного замовлення.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 81 022 032,00 грн. (вісімдесят один мільйон дванадцять дві тисячі тридцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.12.2022.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12366000 штуки
голографічний елемент для спеціальних бланків нотаріальних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 45 % загальної вартості матеріалів за договором, здійснюється покупцем впродовж 10 (десяти) робочих днів від дати підписання сторонами договору та отримання покупцем відповідного рахунку-фактури постачальника Аванс 10 Робочі 45
Iнша подія 55 % вартості партії матеріалів, визначеної у підписаному сторонами Замовленні на поставку партії матеріалів, сплачується покупцем впродовж 5 (п'яти) робочих днів від дати поставки партії матеріалів та отримання відповідного рахунку- фактури від постачальника, виставленого на підставі документів прийому-передачі матеріалів та з урахуванням вже здійснених платежів Пiсляоплата 5 Робочі 55

Тендерна документація

04 січня 2022 11:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2022 11:36
Звіт про дог закуп уклад без вик ел сист закуп.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЛІ-СЕРВІС"
#32912338
Переможець 81 022 032,00
UAH з ПДВ
04 січня 2022 11:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:41