Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Nutrition services for children affected by the Chornobyl disaster in educational institutions located in the territories of radioactive contamination of Sarny district of Rivne region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03195398 |
Місцезнаходження: | 34502, Україна , Рівненська область обл., Сарни, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500 |
Контактна особа: |
Титечко Сергій Мусійович +380365532584 sarny.upszn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Social Protection of the Sarny District State Administration |
National ID: | 03195398 |
Contact point: |
Tytechko Serhiy Musiyovych +380365532584 sarny.upszn@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 302 477 362,32 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 січня 2022 18:39 |
Enquiries until: | 08 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 лютого 2022 08:00 |
Information
Estimated total value: | 302 477 362 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Тендерна документація
10 лютого 2022 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 14:39 |
ТД від 10.02.2022.pdf | |
10 лютого 2022 14:39 |
Перелік змін 4.pdf | |
10 лютого 2022 14:39 |
Проєкт Договору 10.02.2022.pdf | |
10 лютого 2022 14:38 |
ТД від 10.02.2022.pdf |
10 лютого 2022 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
10 лютого 2022 14:39 |
ТД від 10.02.2022.pdf
|
||||||||||||
10 лютого 2022 14:39 |
Перелік змін 4.pdf
|
||||||||||||
10 лютого 2022 14:39 |
Проєкт Договору 10.02.2022.pdf
|
||||||||||||
10 лютого 2022 14:38 |
ТД від 10.02.2022.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зважаючи на перелік закладів освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області в яких мають надаватися послуги з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи та їх різну локалізацію, наявність штатного водія є необхідною складовою якісної організації послуг з готування їжі.
Також додаємо, КВЕД-2010 клас 49.41 не є умовою наявності водія у штаті, тому дана вимога не унеможливлює право взяти участь у закупівлі будь-кого із Учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000042 ● 8676f6ce5e5049479c9e62b785a64a27
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2022 Одеса № 152
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.05.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.05.2022 № 152
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2022-01-04-000932-a 04.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-24 12:37:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-29 14:14:32
Начальнику Управління
Південного офісу Держаудитслужби
Наталії СТОЯНОВІЙ
Управління соціального захисту населення Сарненської райдержадміністрації на Ваш запит на пояснення щодо моніторингу UA-M-2022-05-17-000042 від 17.05.2022 на закупівлю за кодом ДК 021-2015 55321000-6 — «Послуги з готування їжі (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області), ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-04-000932-а, у відповідності до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення.
Управлінням соціального захисту населення Сарненської райдержадміністрації було підготовлено тендерну документацію з урахуванням кількісних характеристик обсягу послуг дітей, які навчаються (враховано кількість учнів, кількість днів харчування, норми харчування за віковими групами), оголошено тендер на закупівлю «Послуги з готування їжі (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області). Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на підставі попередніх закупівельних цін попередніх закупівель та інформації в мережі Інтернет, зокрема даними із сайту https://prozorro.gov.ua. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно Постанов Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 року №258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та від 2 лютого 2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» тощо.
Процес організації харчування полягає в забезпеченні харчуванням дітей по трьом віковим категоріям (6-10, 10-14, 14-18 років), які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, за графіком, узгодженим з адміністрацією навчального закладу та забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 35 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 №258, та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 №116 за графіком, узгодженим з адміністрацією навчального закладу. Приміщення, де буде здійснюватися приготування їжі та безпосереднє харчування дітей, повинне бути забезпечене належним кухонним інвентарем у достатній кількості, спецодягом для працівників, миючими засобами тощо відповідно до вимог чинного законодавства. Якість послуг повинна відповідати вимогам діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду, а в частині сировини, (продуктів харчування), яка відповідає вимогам діючих державних стандартів (ГОСТ, ДСТУ та ТУ) щодо якості та безпеки.
Під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення повинні застосовуватися санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів» (ч.2 ст.20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Також Учасник закупівлі повинен надати Примірне чотиритижневе сезонне меню предмета закупівлі, яке має бути підписане Учасником із прикладанням печатки та погоджене згідно вимог чинного законодавства. Управління соціального захисту населення Сарненської райдержадміністрації, повідомляє про те, що власного веб – сайту (або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів - Департаменту соціальної політики Рівненської обласної державної адміністрації) немає.
Інформацію у вигляді обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) було розміщено на сайті Сарненської районної державної адміністрації за посиланням https://sarny-rda.gov.ua/socialnij-zahist-16-47-51-23-11-2021/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
2022-06-08 15:12:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0056/2022/пр |
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | б/н |
Дата відкриття провадження: | 13 липня 2022 |
Документи:
14 липня 2022 13:12
|
Електронний підпис |
14 липня 2022 13:08
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у 41 закладі освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області |
Опис предмету закупівлі: |
2022
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 115 139 253,60 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 575 696,27 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Одночасно з тендерною пропозицією учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі, Лот 1 – 700 000, 00 грн.; Детальніше в Тендерній документації закупівлі |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 700000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих за звітний період послуг проводиться протягом 3 (трьох) банківських днів з дня реєстрації Замовником фінансового зобов’язання залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 75% |
«Наявність в Учасника досвіду надання аналогічних послуг в закладах освіти в кількості не менше ніж 25% закладів освіти в даній закупівлі»: | 15% |
F1: | 15% |
F1: | 0% |
«Наявність в Учасника складського приміщення, розташованого у регіоні (області) надання послуг»: | 10% |
F2: | 10% |
F2: | 0% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03195398 |
Місцезнаходження: | 34502, Україна, Рівненська область обл., Сарни, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ АТОМСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
73 506 374,16
UAH
|
73 506 374,16
UAH
|
1.3333333333 | 55 129 780.62 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АТОМСЕРВІС |
78 968 631,20
UAH
|
78 968 631,20
UAH
|
1.3333333333 | 59 226 473.40 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Переможець |
73 506 374,16
UAH
|
02 березня 2022 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 11:44
|
Додаткова угода 5 договір 1.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2023 11:44
|
Додаткова угода № 4 договір 1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 10:10
|
Додаткова угода № 3 договір 1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:10
|
Додаткова угода № 3 договір 1.PDF | укладений |
30 грудня 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 17:20
|
ДУ 2 до Договору 1 Рамедас.pdf | зміни до договору |
02 травня 2022 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 10:11
|
дод.угода 1 до дог.1.PDF | зміни до договору |
18 березня 2022 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 09:58
|
договір №1 по Лоту №1.PDF | укладений |
18 березня 2022 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму Договору. Розрахункова ціна Договору становить 69 356 820,78 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму Договору. Розрахункова ціна Договору становить 41 495 533, 80 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились з урахуванням фактичного обсягу наданих послуг, зменшити суму Договору на 31355765,22 грн. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викласти у додатку, що додається до даної Додаткової угоди. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: "Розрахункова ціна цього договору становить 10139768,58 грн. (десять мільйонів сто тридцять дев'ять тисяч сімсот шістдесят вісім гривень 58 копійок) без ПДВ. Розрахункові ціни Договору наведено у Додатку № 1 до цього Договору." Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились з урахуванням фактичного обсягу наданих послуг, зменшити суму Договору на 31355765,22 грн. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викласти у додатку, що додається до даної Додаткової угоди. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: "Розрахункова ціна цього договору становить 10139768,58 грн. (десять мільйонів сто тридцять дев'ять тисяч сімсот шістдесят вісім гривень 58 копійок) без ПДВ. Розрахункові ціни Договору наведено у Додатку № 1 до цього Договору." Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії договору № 1 від 16.03.2022 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання та діє до повного виконання сторонами свої зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 10.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди, що загальна сума даної додаткової угоди становить: 12496176,78 грн (дванадцять мільйонів чотириста дев'яносто шість тисяч сто сімдесят шість гривень 78 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |