Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04054091 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Чернишевського, буд. 37 |
Контактна особа: |
Попелешко Олена Андріївна +380619490593 tender_oks@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2022 12:21 |
Очікувана вартість: | 32 985 198,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 925,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції оформляється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та повинно відповідати Формі, затвердженій цим наказом і вимогам постанови Правління НБУ відл 15.12.2004 №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0.5% від очікуваної вартості Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Реквізити замовника: Держказначейська служба Украiни м.Киiв UA 318201720344290028000050672 ЄДРПОУ 04054091 Департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства ММР ЗО Місце знаходження Замовника: вул. Чернишевського, буд. 37, м. Мелітополь, Запорізька обл., 72312 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантію та документ(и), що підтверджує(ють) повноваження особи, яка підписала гарантію. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Додатково необхідно надати: 1) Сканований оригінал або копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією). Примітка: відповідно до Постанови НБУ № 22 є такі види платіжних інструментів: меморіальний ордер; платіжне доручення; платіжна вимоги-доручення; платіжна вимога; розрахунковий чек; інкасове доручення (розпорядження) 2) Лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації. 3) Оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим забезпеченням (покриттям), дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. 4) Гарантійний лист від учасника про те, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій 5) Лист в довільній формі з інформацією, що усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 164925.99 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97). Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 14:25 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
14 січня 2022 14:25 |
Додаток 5_.pdf | |
14 січня 2022 14:25 |
Додаток 4_.pdf | |
14 січня 2022 14:25 |
Додаток 3_.pdf | |
14 січня 2022 14:24 |
Додаток 2_.pdf | |
14 січня 2022 14:24 |
Додаток 1_.pdf | |
14 січня 2022 14:24 |
ТД_будівництво_Урбан_Парк_.pdf |
14 січня 2022 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2022 14:25 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
14 січня 2022 14:25 |
Додаток 5_.pdf
|
|||
14 січня 2022 14:25 |
Додаток 4_.pdf
|
|||
14 січня 2022 14:25 |
Додаток 3_.pdf
|
|||
14 січня 2022 14:24 |
Додаток 2_.pdf
|
|||
14 січня 2022 14:24 |
Додаток 1_.pdf
|
|||
14 січня 2022 14:24 |
ТД_будівництво_Урбан_Парк_.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000039 ● c9709e368c084fc59593aca74f0d6c2f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2022-01-04-000739-b 04.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 16:32:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-04-000739-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та документальне підтвердження об’єктивних обставин укладення додаткової угоди від 28.12.2022 № 1 до договору від 14.02.2022 № 1 (далі – Договір) та можливості виконання робіт за Договором в 2023 році.
3. Чому в повідомленні про внесення змін до Договору (внесених додатковою угодою від 28.12.2022 № 1 у рядку «Випадки для внесення змін до істотних умов договору» зазначена частина шоста статті 41 Закону, що не відповідає змісту відповідної додаткової угоди?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-10 13:28:18
Про надання інформації
Згідно з висновком про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України від 05.01.2023 номер ID: UA-2022-01-04-000739-b на закупівлю робіт з відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області, повідомляємо наступне.
-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проєктно - кошторисної документації. Технічні умови передбачені Додатком 1 до Тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
У разі, якщо по тексту технічного завдання (технічних умов ) міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва - читати "або еквівалент" (технічне завдання складено відповідно до проектно кошторисної документації) .
Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору.
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднювалось на офіційному вебсайті Мелітопольської міської ради Запорізької області- mlt.gov.ua.
- З перших днів повномасштабного вторгнення по теперішній час територія міста Мелітополя є тимчасово окупованою армією російської федерації, що підтверджено наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25.04.2022 «Про затвердження переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних дій (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточені (блокуванні)» (зі змінами та доповненнями).
Проведення робіт з відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області на теперішній час неможливо провести до фактичної деокупації тимчасово окупованої території, тому договір було подовжено на 2023 рік, так як це рік Перемоги.
Окрім того, повідомляємо, що у зв’язку з відключенням електричної енергії та перебоїв з інтернетом, була допущена технічна помилка при публікації додаткової угоди, тому 06.01.2023 року додаткова угода від 28.12.2022 № 1 до договору від 14.02.2022 № 1 було обліковано повторно у системи Prozorro.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-10 13:30:45
Пояснення з власної ініціативи
про надання інформації
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-01-12 14:21:57
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-04-000739-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит Держаудитслужби від 05.01.2023 необхідно надати проєктно - кошторисну документацію, на яку є посилання у вашій відповіді від 10.01.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 16:51:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-04-000739-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит Держаудитслужби від 05.01.2023 необхідно надати проєктно - кошторисну документацію, на яку є посилання у вашій відповіді від 10.01.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-18 11:38:09
Про надання інформації та відповідних документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-04-000739-b) від 17.01.2023 року, повідомляємо наступне.
- Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25.04.2022 року «Про затвердження переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних дій (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточені (блокуванні)» (зі змінами та доповненнями), визначено територіальні громади Запорізької області, розташовані в районі бойових дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточені, зокрема Мелітопольський район, у тому числі Мелітопольська міська територіальна громада.
Разом з цим, повідомляємо, що у березні 2022 року представниками окупаційної влади, за підтримки військовослужбовців армії рф, здійснено захоплення будівлі Департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області, у тому числі усієї документації. За вказаним фактом УСБУ в Запорізькій області зареєстровано кримінальне провадження, досудове розслідування триває.
За вищевказаних обставин, надати проєктно - кошторисну документацію та повну інформацію не маємо можливості.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2022 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" |
31 793 551,02
UAH з ПДВ
|
31 793 551,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛБУД" |
32 028 452,61
UAH з ПДВ
|
32 028 452,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" #40446294 |
Переможець |
31 793 551,02
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 10:02
|
Додаткова угода 1 під_роб Гер_Укр 1.pdf | зміни до договору |
06 січня 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 13:30
|
Додаткова угода 1 під_роб Гер_Укр 1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 14:29
|
договір | укладений |
16 лютого 2022 14:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підрядні роботи по об’єкту:"Відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області" | 1 | роб |
31 793 551,02
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункт 16.1 договору та викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 16.1 договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підрядні роботи по об’єкту:"Відновлення малих архітектурних форм для облаштування урбан-парку (капітальний ремонт) за адресою вул. Героїв України, 1, м. Мелітополь Запорізької області" | 1 | роб |
31 793 551,02
UAH з ПДВ
|