Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44141907 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 |
Контактна особа: |
Петренко Андрій Олександрович +380545395992 krolvgkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2022 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати; у разі відсутності фінансування термін для оплати може бути збільшено до 90 робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 15:30 |
ТД_сніг_скан.doc | |
04 січня 2022 15:30 |
оголошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000088 ● 9dd0eb5a5af74565a01e532d5ff40662
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 37-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
24.10.2022 № 37-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-04-000655-a, 04.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-27 13:47:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 90620000-6 Послуги з прибирання снігу (Очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-04-000655-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-04-000655-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- у п.1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що зміни вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Чому вищезазначена інформація не відповідає нормам частини другої статті 24 Закону?
- чому тендерна пропозиція комунального підприємства «Ремдільниця» Кролевецької міської ради (далі – КП «Ремдільниця») не відхилена згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, відповідно до п.2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірену печаткою учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні три роки. До довідки додаються завірені підписом та печаткою Учасника копії аналогічних договорів у кількості не менше 1-го та актів наданих послуг (виконаних робіт) до них (повне виконання умов договору). Проте, до тендерної пропозиції КП «Ремдільниця» надані акти виконаних робіт, які підтверджують виконання аналогічного договору від 26.03.2021 №20т на суму 334 635,8 грн, при цьому сума, яка зазначена в договорі, становить 334 667,4 гривень?
- чому не відхилена тендерна пропозиція КП «Ремдільниця», якщо ним не надано детальний розрахунок ціни за одиницю товару, надання якого передбачено п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації?
- чому не відхилена тендерна пропозиція КП «Ремдільниця», якщо ним не надано інформацію про Учасника, згідно додатку 6 до тендерної документації, надання якої передбачено п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації?
- чому тендерна пропозиція переможця відкритих торгів КП «Ремдільниця» не відхилена згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону, якщо він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, які викладені в Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
1) інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою про те, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
2) оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа;
3) інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою про те, що Переможець може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-01 16:59:31
Відповідь на запит
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та фактичного обсягу фінансування, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі передбачені у Додатку 3 до тендерної документації, а також проєктом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та з дотриманням природоохоронного та санітарного законодавства та з використанням обладнання яке не спричиняє шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг. Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо.
Замовник власного вебсайту не має, оприлюднити інформацію щодо закупівлі на вебсайті засновника в особі Кролевецька міська рада в січні 2022 року замовник не мав технічної можливості (реорганізація відділів Кролевецької міської ради, скорочення штатів).
Пункт 1 розділу ІІ "Порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї" тендерної документації викладено в початковій редакції Закону (до 2020 року) дійсно потребує приведення у відповідність до нової редакції Закону, зауваження взято до уваги та при оголошенні майбутніх процедур буде враховане.
Під час визнання переможця після розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною (КП Ремдільниця) та порівнявши тендерні пропозиції обох учасників, вважаю достатнім наданих переможцем документів та інформацій оскільки даний учасник є надавачем послуг, як по діючим договорам, так і повністю виконаних договорах за минулий рік, зарекомендував себе як надійний та відповідальний надавач послуг. Скарг від учасника, тендерна пропозиція якого визначена менш економічно вигідною, не надходило.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про усунення порушень, а також документи, що підтверджують усунення порушень у проведеній процедурі відкритих торгів з предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (Очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період)
2022-11-10 19:39:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2022-11-15 15:33:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2022 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Ремдільниця" Кролевецької міської ради |
1 499 275,40
UAH з ПДВ
|
1 499 275,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
1 499 710,00
UAH з ПДВ
|
1 499 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Ремдільниця" Кролевецької міської ради #31156689 |
Переможець |
1 499 275,40
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 11:08
|
ду2-4т.PDF | укладений |
16 листопада 2022 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2022 19:34
|
ДУ_2_4т.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2022 19:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2022 14:12
|
ДУ_1_4т.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 14:11
|
Повідомлення_зміни_1.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 14:50
|
Підписаний договір | укладений |
04 лютого 2022 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фактичного обсягу видатків на закупівлю послуги відповідно до рішення двадцятої сесії Кролевецької міської ради від 20 квітня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 4т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/4т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виявленими УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ порушень у проведенні процедури закупівлі виникла необхідність розірвати договір, тому договір приводиться у відповідність до фактично наданих та оплачених послуг перед його розірванням. |
Номер договору про закупівлю: | 4т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/4т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
783 506,07
UAH (в тому числі ПДВ 130 584,34 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з проведенням моніторингу УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ та виявленням порушень у проведенні процедури відкритих торгів |