Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01280527 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
Елена Гришко +380663201364 polishko.np@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2022 16:31 |
Початок аукціону: | 19 січня 2022 15:53 |
Очікувана вартість: | 3 963 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 817,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 16:34 |
Тендерна документація_капітальний ремонт.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-07-000019 ● 47b8bce812a3424d83af39afaa0732f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2022 14:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.07.2022 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.07.2022 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-31-005235-c 31.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 15:38:17
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-31-005235-c, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-21 15:51:46
Щодо надання інформації
На ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1.Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої ТОВ "ДНІПРОЕКТ" проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва (ідентифікатор закупівлі:UA-2021-10-05-013261-b), на яку отримано експертний звіт (позитивний) №12-025-21-В від 16.12.2021 року щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт рентген хірургічного блоку рентгенівського відділення, який знаходиться в блоці Г» за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31».
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (за вирахуванням вартості проектних робіт з експертизою, авторського та технічного нагляду) та підсумкової відомості ресурсів по об’єкту (копії документів додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення міститься за посиланням: dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-4-dniprovskoi-miskoi-radi. Розділ «Обґрунтування», файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі_ ремонт рентген хірургічного блоку».
- Експертний звіт (позитивний).pdf
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА - частина 3.PDF
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА - частина 4.PDF
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА - частина 2.PDF
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА - частина 1.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 26.07.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-31-005235-c Згідно з наказом від 06.07.2022 № 2-З «Про початок моніторингу закупівель» Північно-східним офісом Держаудитслужби (м. Сєвєродонецьк) розпочато моніторинг процедури закупівлі за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт рентгенхірургічного блоку рентгенівського відділення, який знаходиться в блоці Г» за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31), за результатами проведення якого 26.07.2022 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за яким зобов’язано Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Замовником проаналізовано та прийнято до відома зазначений висновок. Однак, вважаємо його незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо до нього наступні аргументовані заперечення. Виявлене порушення №1: «Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сансноу Білдінг» , вимогам тендерної документації встановлено, що згідно пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведених у Додатку 1. Окрім цього відповідно до пункта 13 цього додатку учасник має надати інші документи, для підтвердження відповідності пропозиції умовам закупівлі та відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги. Так, у Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» визначено обсяги робіт за предметом закупівлі, які належать до протипожежного призначення та підлягають ліцензуванню, згідно пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VІІІ (із змінами), зокрема, роботи визначені у Локальних кошторисах № 02-01-04 «Пожежна безпека» та № 02-01-05 «Внутрішній водопровід та каналізація», а саме: у розділі 2. Протипожежне водопостачання В2 (заміна пожежної шафи). Однак, ТОВ «Сансноу Білдінг» у складі тендерної пропозиції не надано ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, чим не дотримано вимоги визначені Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.» Заперечення щодо висновку: Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Окрім цього зазначена інформація вказана в пункті 13 Додатку 1 до тендерної документації. Учасником в складі пропозиції надано файл «22 Довідка щодо дозволів» 10.01.2022р. №/№ 42785524/1-22, де зазначається наступне: «… учасник ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (роботи), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів». Надання ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення в складі пропозиції учасника не було передбачене вимогами тендерної документації закупівлі за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт рентгенхірургічного блоку рентгенівського відділення, який знаходиться в блоці Г» за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31). Тож, виходячи з вище викладеного, Замовником не виявлено жодних порушень в пропозиції ТОВ «Сансноу Білдінг» в частині надання ліцензії. Виявлене порушення №2: «Крім того в ході моніторингу встановлено, що згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації. Так, учасником надано кольорову сканкопію Довідки від 10.01.2022 №/№ 42785524/1-9, де в пунктах 1, 2, 3 відсутня інформація щодо стовбців 5 «Вартість договору грн.» та 6 «Контактна особа замовника, телефон», чим не дотримано вимоги визначені Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922 та Додатку 6 до тендерної документації. На порушення вимог абзаців другого, третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сансноу Білдінг», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 та вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, визнав його переможцем та уклав з ним Договір.». Заперечення щодо висновку: В умовах тендерної документації визначених п.п.3.1 Додатку 1 до тендерної документації «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону» не зазначено якої саме форми повинна бути довідка: «3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (*Аналогічним договором буде вважатися виконання робіт з поточного/капітального ремонту). На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надається інформація (лист/довідка), сканована копія одного відповідного договору та лист – відгук від контрагенту. Аналогічний договір має бути наданий щодо підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору , що засвідчують зміну істотних умов договору. - лист-відгук по наданому договору за підписом та відтиском печатки контрагента-замовника із зазначенням номеру, дати договору та переліку робіт, виданий не раніше 2021 року. Примітка: Документи надаються без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних»).». Форма довідки, що міститься у Додатку 6 до Тендерної документації, несе виключно рекомендаційний характер. Тендерна документація не містить жодної вимоги щодо обов’язкового дотримання учасниками закупівлі даної форми довідки. Учасником в складі пропозиції надано всю необхідну інформацію стосовно виконання аналогічних договорів, зокрема зазначені вартість договору та телефони замовників і контактних осіб: файли «9.1 договір аналогічн всі додатки.pdf.p7s.zip»; «9.2. Акти до аналогічного Музей.pdf»; «9.3 Відгук музей_.pdf.p7s.zip»; «9.4 Копія аналогічного договору з актами.pdf.p7s.zip»; «9.5 договор 17.PDF.p7s.zip»; «9.6 відгук.jpeg.p7s.zip.». Тож, виходячи з вище викладеного, Замовником не виявлено жодних невідповідностей у пропозиції ТОВ «Сансноу Білдінг» в частині надання інформації про аналогічні договори за предметом закупівлі. Крім цього, повідомляємо про те, що за результатами закупівлі UA-2021-12-31-005235-c було укладено Договір №43/22 від 8 лютого 2022 р. на суму 3 903 680,27 грн. з ПДВ на виконання «Капітальний ремонт рентгенхірургічного блоку рентгенівського відділення, який знаходиться в блоці Г» за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, який на час проведення моніторингу та надання висновку виконано майже у повному обсязі, тож вважаємо, що розірвання договору на даному етапі є безпідставним.
2022-08-02 16:26:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2022 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" |
3 903 680,27
UAH з ПДВ
|
3 903 680,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
3 963 400,00
UAH з ПДВ
|
3 963 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" #42785524 |
Переможець |
3 903 680,27
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 11:09
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 20.07.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 43/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |