Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of modular individual heat substations equipment and units of commercial metering of heat energy in educational institutions of public sector (Desnianskyi district) (ДК 021:2015 50720000-8 Repair and technical maintenance of central heating systems services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410, +380442345427 sklyar-min@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Хмара Вячеслав +380442345410 vyacheslav.khmara@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Grupa vprovadzhennya proektu z energozberezhennya v administrativnih i gromadskih budivlyah m. Kieva |
National ID: | 25772436 |
Contact point: |
Sklyarenko Valentina +380442345410, +380442345427 sklyar-min@i.ua |
Additional contacts: |
Хмара Вячеслав +380442345410 vyacheslav.khmara@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2022 13:36 |
Очікувана вартість: | 910 290,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 552,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) |
Publication date: | 31 грудня 2021 15:31 |
Enquiries until: | 22 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 910 291 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 552 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Термін надання послуг: березень-грудень 2022 року.
Термін надання послуг може бути змінений залежно від строку проведення процедури закупівлі
All documents prepared by the bidder are drawn up in the Ukrainian language and in accordance with the terms of paragraph 7 of section I of the Tender Documentation.
Term of providing services: March-December 2022 year.
The term of provision of services may be changed depending on the term of the procurement procedure
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 18:28 |
Проєкт_Договору 2022 - зміни.pdf | |
24 січня 2022 18:28 |
2 ТД- Обслуговування МІТП 2022-деснянський-зміни.pdf | |
24 січня 2022 18:28 |
5 Перелік змін.pdf | |
31 грудня 2021 15:31 |
2 ТД- Обслуговування МІТП 2022-деснянський.pdf | |
31 грудня 2021 15:31 |
Проєкт_Договору 2022.pdf |
24 січня 2022 18:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2022 18:28 |
Проєкт_Договору 2022 - зміни.pdf
|
|||
24 січня 2022 18:28 |
2 ТД- Обслуговування МІТП 2022-деснянський-зміни.pdf
|
|||
24 січня 2022 18:28 |
5 Перелік змін.pdf
|
|||
31 грудня 2021 15:31 |
2 ТД- Обслуговування МІТП 2022-деснянський.pdf
|
|||
31 грудня 2021 15:31 |
Проєкт_Договору 2022.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000036 ● d9738fee6515429193a952380e8eebcd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 21:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
80 UA-2021-12-31-004981-c 31.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-07 15:12:12
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Обслуговування обладнання модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів комерційного обліку теплової енергії в закладах освіти бюджетної сфери (Деснянський район) (ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером (UA-2021-12-31-004981-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-12 09:57:15
Пояснення на запит
Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) інформацію та документи, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Закупівля здійснюється відповідно до розпорядження №276 від 27.04.2016р. виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про заходи щодо забезпечення обслуговування модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів обліку теплової енергії закладів освіти, майно яких віднесено до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій» (зі змінами) (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Регламенту технічного обслуговування модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів комерційного обліку теплової енергії, встановлених в бюджетних закладах міста Києва (додається).
Наказ про затвердження Регламенту від 28.12.2019 № 201-ОД додається.
Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до Рішення Київської міської ради від 09.12.2021 №3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік»; Лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, виданої Департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за КПКВ 0611142 (додається).
Очікувану вартість закупівлі визначено Замовником на підставі доведених граничних обсягів видатків бюджету на 2022 рік за КПКВ 0611142, розрахунку вартості з обслуговування модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів обліку теплової енергії на 2022 рік (згідно калькуляції кошторисної вартості):
Заклади Кількість МІТП, загальна З них – МІТП СО З них – МІТП ГВП Сума за 10 місяців, усіх МІТП Кількість ТЛ, загальна Кількість ТЛ (СО+ГВП, ГВП) Кількість ТЛ (СО) Сума за 10 місяців ТЛ (СО+ГВП, ГВП, СО), грн., без ПДВ Сума МІТП+ТЛ за 10 місяців, грн., без ПДВ Загалом
Сума за10 місяців, грн., з ПДВ
120 142 19 9 678 700,58 28 23 5 79 875 758 575,58 910 290,70
Відповідна інформація щодо обґрунтування була розміщена Замовником на власному сайті та офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.
Також відповідну інформацію прикріплено у файлах
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-10-11 17:26:12
Пояснення на запит
Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) інформацію та документи, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Закупівля здійснюється відповідно до розпорядження №276 від 27.04.2016р. виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про заходи щодо забезпечення обслуговування модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів обліку теплової енергії закладів освіти, майно яких віднесено до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій» (зі змінами) (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Регламенту технічного обслуговування модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів комерційного обліку теплової енергії, встановлених в бюджетних закладах міста Києва (додається).
Наказ про затвердження Регламенту від 28.12.2019 № 201-ОД додається.
Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до Рішення Київської міської ради від 09.12.2021 №3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік»; Лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, виданої Департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за КПКВ 0611142 (додається).
Очікувану вартість закупівлі визначено Замовником на підставі доведених граничних обсягів видатків бюджету на 2022 рік за КПКВ 0611142, розрахунку вартості з обслуговування модульних індивідуальних теплових пунктів та вузлів обліку теплової енергії на 2022 рік (згідно калькуляції кошторисної вартості):
Заклади Кількість МІТП, загальна З них – МІТП СО З них – МІТП ГВП Сума за 10 місяців, усіх МІТП Кількість ТЛ, загальна Кількість ТЛ (СО+ГВП, ГВП) Кількість ТЛ (СО) Сума за 10 місяців ТЛ (СО+ГВП, ГВП, СО), грн., без ПДВ Сума МІТП+ТЛ за 10 місяців, грн., без ПДВ Загалом
Сума за10 місяців, грн., з ПДВ
120 142 19 9 678 700,58 28 23 5 79 875 758 575,58 910 290,70
Відповідна інформація щодо обґрунтування була розміщена Замовником на власному сайті та офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.
Також відповідну інформацію надаємо у прикріплених файлах.
- Протокол пояснення ДАСУ (Деснянський р-н).pdf
- Лімітна довідка.pdf
- Наказ №201-ОД.pdf
- Регламент - додаток 1.pdf
- Регламент - додаток 2.pdf
- Рішення.pdf
- Розпорядження №276 від 27.04.2016.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тепло Сервіс Комфорт" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП Петренко Андрій Миколайович | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2022 16:35
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2022 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" |
905 616,00
UAH з ПДВ
|
905 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тепло Сервіс Комфорт" |
908 620,00
UAH з ПДВ
|
908 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" #40445861 |
Переможець |
905 616,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2022 23:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 19:07
|
Ду до Дог 3-Г-ТО.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 19:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2022 16:21
|
3-Г-ТО від 23.03.2022 дес.pdf | укладений |
23 березня 2022 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, а саме: зменшенням обсягу наданих послуг по причині часткового відключення опалення та гарячого водопостачання в закладах освіти Деснянського району П. 2.1 Договору, Додаток №4 та Додаток №3 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Г-ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |