Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
2 160 000,00 UAH
UA-2021-12-31-004671-c 8adb27d8ca774b2d96f74ff190daf3be
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000883
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Надання поштових послуг регулюється Законом України «Про поштовий зв’язок», де у ст. 1 дано визначення терміну послуги поштового зв’язку, а саме: це продукт діяльності оператора поштового зв’язку з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів, банківських операцій, спрямований на задоволення потреб користувачів.
Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» серед іншого встановлено наступне:
- національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв'язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
- Держава забезпечує фінансову підтримку національного оператора у наданні універсальних послуг поштового зв’язку.
- Національний оператор має виключне право, зокрема на:
• пересилання простих листів масою до 50 грамів та простих поштових карток;
• використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам;
- юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України.
Згідно з Положенням про знаки поштової оплати, затвердженим Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 № 388 поштова марка є засобом оплати послуг поштового зв’язку, що надаються національним оператором, а маркований конверт – це поштовий конверт, виготовлений за встановленим стандартом із надрукованою на них поштовою маркою.
Кабінет Міністрів України розпорядженням від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» поклав виконання функцій національного оператора поштового зв’язку на АТ «Укрпошта» (єдиний національний оператор поштового зв’язку).
Відповідно до статті 13 Закону «Про поштовий зв’язок» послуги поштового зв’язку надаються на договірній основі згідно з Правилами надання послуг поштового зв’язку, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, та повинні відповідати встановленим нормам якості.
Пунктом 9 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, встановлено, що національний оператор поштового зв'язку забезпечує надання універсальних послуг поштового зв'язку на всій території України. До універсальних послуг поштового зв'язку належать, послуги з пересилання, зокрема поштових карток, листів, бандеролей, відправлень для сліпих - простих та рекомендованих.
Відповідно до статуту АТ «Укрпошта» (нова редакція), затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 22.06.2021 № 333, товариство має право в установленому порядку відкривати філії на території України.
З метою забезпечення надання на території міста Києва універсальних послуг поштового зв’язку створено Київську міську дирекцію АТ «Укрпошта», представників якої уповноважено укладати від імені товариства договори за результатами проведення процедур закупівель. Відповідно до інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань АТ «Укрпошта» (ЄДРПОУ 21560045) у своїй структурі має відокремлені підрозділи. Найбільш територіально наближений до об’єкту, де надаватимуться поштові послуги є Київська міська дирекція АТ «Укрпошта» (ЄДРПОУ 01189979), адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22.
Отже, з урахуванням викладеного, та відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо товари, роботи чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків як відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, необхідно застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі для закупівлі поштових послуг (код 64110000-0 «Поштові послуги» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») з АТ «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта».
Тому, послуги поштового зв’язку для Національного агентства з питань запобігання корупції можуть бути надані виключно АТ «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта» у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена замовником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2021 14:52
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Відповідальні за проведення процедури: Яковлева Галина Олександрівна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, київ, вул. Підвисоцького, буд. 10/10 (відділення поштового зв’язку – Київ 103)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надання послуг з пересилання поштових відправлень (з використанням відбитку кліше державного знака маркувальної машини) проводяться Замовником згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» до моменту надання Послуг на банківські реквізити Виконавця, шляхом перерахування повної попередньої оплати, в сумі, що забезпечує відправку однієї або декількох груп поштових відправлень впродовж певного періоду за діючими на момент надання Послуг Тарифами. Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

31 грудня 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2021 14:39
Постанова КМУ від 05.03.2009 № 270.pdf
31 грудня 2021 14:39
Розпорядження КМУ від 10.01.2002 № 10-р.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта»
#01189979
Переможець 2 160 000,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2021 14:52

Документи

31 грудня 2021 14:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2021 14:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта»
#01189979
2 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2021 14:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:21
111.11.1.2.-54_ду3.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:19
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 11:23
111.11.1.2.-54_ду2.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2022 14:51
111.11.1.2.-54_ду1.pdf зміни до договору
07 вересня 2022 14:46
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:58
111.11.1.2.-54.pdf укладений
11 січня 2022 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; -покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-54
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-54
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-54
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 703 100,54
UAH (в тому числі ПДВ 117 183,42 UAH)