Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Очікувана вартість
116 744,75 UAH
UA-2021-12-31-004542-c 3a631c2686c64873b6a4b78d2dc50a45
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавриловська Людмила

380683372671 lyudmila386@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОВРУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 06670575
Місцезнаходження: 11100, Україна , Житомирська обл., Овруч, вул. Замкова, будинок 13
Контактна особа: Гавриловська Людмила
380683372671
lyudmila386@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 116 744,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 583,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи) згідно оголошення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 послуга
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, Замкова,буд.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 5 робочих днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2021 14:22
СПРОЩЕНА ХАРЧУВАННЯ 2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 116 621,25
UAH
116 621,25
UAH
Документи

Публічні документи

11 січня 2022 15:21
Електронний підпис
11 січня 2022 15:20
Ліцей №3 неп. -3.pdf
11 січня 2022 15:20
Ліцей №3 -неп. -2.pdf
11 січня 2022 15:20
Ліцей №3 неп.-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
Переможець 116 621,25
UAH
13 січня 2022 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2022 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
116 621,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 11:58
Лист №237 від 01.09.2022.pdf укладений
05 жовтня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2022 15:43
Додаткова угода харчування.pdf зміни до договору
23 вересня 2022 15:42
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 13:00
договір Кравчук.pdf укладений
14 січня 2022 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Бюджетним, Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 110245,40 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень - 60424,15 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України "Про публічні закупівлі", п.13.1 даного договору, відповідно листа учасника від 01.09.2022 р. №237 та розірванням договору за взаємною згодою сторін, сторони уклали додаткову угоду №1 до договору №2 від 14.01.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 вересня 2022
Сума оплати за договором: 6 375,85
UAH
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін, згідно листа Учасника від 01.09.2022 №237, сторони дійшли згоди розірвати договір №2 від 14.01.2022