Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охоронців
Очікувана вартість
792 540,00 UAH
UA-2021-12-31-003872-c ● e9e8f10312a343a0a6d9d5b21a2c51ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37941997 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний 168 |
Контактна особа: |
Вікторія Ланчік +380612124420 lanva@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 11:06 |
Очікувана вартість: | 792 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 962,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
306 послуга
Послуги охоронців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Виконавцем рахунку на оплату наданих послуг. До рахунку додається підписаний обома Сторонами і скріплений печатками акт наданих послуг за місяць, що минув. Оплату за надані послуги Замовник здійснює в національній валюті України шляхом перерахування вартості послуг на банківський рахунок Виконавця протягом десяти робочих днів з дня виставлення рахунка Виконавцем, а також в міру надходження фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 13:07 |
проєкт договору.pdf | |
31 грудня 2021 13:07 |
тендерна документація.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-31-003872-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Могильний Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:2083115214
Дата подання: 26 січня 2022 13:17
Дата подання: 26 січня 2022 13:17
Скарга до АМКУ
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2021-12-31-003872-c
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ФОП «Могильний Олександр Іванович» (далі по тексту – Скаржник)
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ.doc 24.01.2022 17:41
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо підпису документів тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом, а саме:
За результатами перевірки підпису Учасника, встановлено відсутність саме кваліфікованого електродного підпису. А саме:
За результатами перевірки файлу sign.p7s встановлено, що тендерна пропозиція не містить накладеного саме кваліфікованого електронного підпису, а містить інший тип підпису ніж було встановлено Замовником торгів.
Тип підпису удосконалений електронний підпис що не є кваліфікованим.
Таким чином Переможець процедури закупівлі підписав свою тендерну пропозицію зовсім іншим електронним підписом ніж кваліфікований електронний підпис.
Колегією листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, Пропозиція Переможця не містить саме кваліфікований електронний підпис.
Враховуючи зазначене пропозиція Переможця не підписана кваліфікованим електронним підписом.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Пункт 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив кваліфікаційний критерій наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
На виконання даних вимог Переможець мав надати договір та підтвердження виконання даного договору.
Учасником торгів ПП «Спеціальний підрозділ «Радар»» у складі тендерної документації надав копію договору № 114 від 21.01.2014р., але не у повному обсязі - надана лише першу та останню сторінку (відсутні сторінки договорів з п.п ІІІ-VII), та відсутні Додатки 1-4, які є невід’ємною частиною договору.
ПП «Спеціальний підрозділ «Радар»», всупереч умов тендерної документації не було надано в повному обсязі усі акти приймання- надання послуг, а саме за період 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2020, 2021р.р. які б підтверджували повне виконання договору.
Також в складі пропозиції відсутній лист підтвердження від установи з якою було укладено аналогічний договір, а саме від ТОВ «Инфоком ЛТД».
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законы України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
Фізична особа-підприємець
Могильний Олександр Іванович Олександр МОГИЛЬНИЙ
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2022 16:06
Рішення від 28.01.2022 № 1763.pdf
Дата публікації: 28 січня 2022 16:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2022 № 2716.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2022 16:39
Рішення від 09.02.2022 № 2716.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2022 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноваженою особою Головного управління скасовано рішення про визначення Приватного підприємства «Спеціальний підрозділ «Радар» переможцем процедури закупівлі – «Послуги охоронців», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-31-003872-c.
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2022 17:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР" |
406 674,00
UAH з ПДВ
|
394 784,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" |
616 896,00
UAH з ПДВ
|
396 074,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИМПЕЛ 9" |
572 832,00
UAH з ПДВ
|
572 832,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Могильний Олександр Іванович |
587 520,00
UAH з ПДВ
|
587 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" |
711 486,72
UAH з ПДВ
|
711 486,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР" #30744516 |
Рішення скасоване |
394 784,60
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 12:03
|
|
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР" #30744516 |
Відхилено |
394 784,60
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 16:50
|
|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Відхилено |
396 074,60
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 18:24
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 лютого 2022 00:00
|
ТОВ "ВИМПЕЛ 9" #41385002 |
Відхилено |
572 832,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2022 17:26
|
|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Переможець |
587 520,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 18:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2023 16:54
|
додаткова угода 3 3-23.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 15:46
|
додаткова угода 2 103-22.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2022 11:24
|
додаткова угода 1 18-22.pdf | зміни до договору |
11 березня 2022 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 10:52
|
договір 17-22.pdf | укладений |
11 березня 2022 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/18-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору продовжено до 28.02.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 17-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/103-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викладено п. 3.1. Договору в такій редакції: «Ціна цього договору згідно з протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1) становить 113280,00 грн. (сто тринадцять тисяч двісті вісімдесят гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ – 0 грн.» 2. Доповнено п. 5.1. Договору абзацом 2 такого змісту: «Термін надання послуг з 01.01.2023 по 28.02.2023 включно». 3. Викладено додаток 1 до договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 17-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/3-23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |