Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ ЛІЦЕЙ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05396422 |
Місцезнаходження: | 10007, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛ. КОРОСТИШІВСЬКА будинок 15 |
Контактна особа: |
Тарас Володимирович Ціпов’яз +380412428506 buhpedlicey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 14:30 |
Очікувана вартість: | 1 025 175,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 125,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 13:07 |
ТД_Овочі та фрукти_2022.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-09-000103 ● 2efac2bd5ece432b8900977aa5cb5026
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.02.2022
№ 60
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.02.2022 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-12-31-003871-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що Замовник звернувся до Постачальника з ініціюванням розірвати договір про закупівлю, оскільки чинне законодавство і підписаний договір не передбачають одностороннього розірвання договору. Як тільки отримаємо підтвердження, договір буде розірвано про що прозвітовано по закупівлі. Проте, щодо підтвердження учасником досвіду виконання аналогічних договорів, повідомляємо, що Відповідно до умов тендерної документації учасники надають в складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше 2-х, що виконані у повному обсязі, а також документи, які підтверджують їх фактичне виконання. Звертаємо увагу, що ВІДСУТНЯ ВИМОГА що документи які підтверджують фактичне виконання договору повинні включати в себе всю суму договору. Тому, надані у складі пропозиції документи відповідають умовам тендерної документації, Або ж, якби Замовник мав сумніви щодо наявності факту виконання аналогічного договору, то на підставі ч. 16 статті 29, Замовник міг застосувати механізм виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, і не мав права відхиляти таку пропозицію з цих підстав.
2022-02-24 17:29:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2022-05-13 19:55:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Палько Сергій Юрійович |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
679 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Злобинець Микола Юрійович" |
719 250,00
UAH з ПДВ
|
719 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Палько Сергій Юрійович #3161306618 |
Переможець |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2022 10:40
|
IMG_20220428_0001.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2022 10:28
|
IMG_20220428_0002.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2022 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 12:21
|
IMG_20220211_0006.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:18
|
IMG_20220211_0002.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:18
|
IMG_20220211_0003.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:18
|
IMG_20220211_0001.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:18
|
IMG_20220211_0005.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:17
|
IMG_20220211_0008.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:17
|
IMG_20220211_0007.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:17
|
IMG_20220211_0009.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:17
|
IMG_20220211_0004.pdf | укладений |
11 лютого 2022 12:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |