Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації на "Ремонтно-реставраційні роботи на головному фасаді будівлі за адресою: м. Одеса, вул. Садова, 10"
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2021-12-31-003782-c 52e40f49d8cd4c74af176cdbe15b4247
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гудимович Олена

380503007778 hudymovych1-oa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22485297
Місцезнаходження: 65001, Україна , Одеська обл., Одеса, Приморський район, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 10
Контактна особа: Гудимович Олена
380503007778
hudymovych1-oa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2021 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 18 січня 2022 13:45
Очікувана вартість: 1 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проектно-кошторисної документації на "Ремонтно-реставраційні роботи на головному фасаді будівлі за адресою: м. Одеса, вул. Садова, 10"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65001, Україна, Одеська область, Одеса, Садова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт Виконавцю здійснюється Замовником після отримання позитивного звіту в експертній організації та після підписання Акту виконаних робіт у термін до 20 календарних днів з дати підписаного Сторонами Акту виконаних робіт. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Одеської дирекції, місцезнаходження: м. Одеса, вул. Садова, 10, єдрпоу: 22485297 категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність працівників
Дата подання: 05 січня 2022 11:17
Дата відповіді: 06 січня 2022 14:58
Доброго дня, шановний замовнику! В пункті 2.1 додатку 1.1 написано, що треба обов'язкова наявність наступних працівників, а саме: • головного інженера проекту (надати документи копію кваліфікаційного сертифікату) • головного архітектора проекту (надати копію кваліфікаційного сертифікату) Хто ці працівникі? Який саме сертифікат вони повинні мати? Головний інженер проекту та головний архітектор проекту - це посада під сам, конкретний проект. А сертифікований працівник може мати такі сертифікати: Інженер-проектувальник, Інженерно-будівельне проектування у частині - забезпечення механічного опору та стійкості; - дотримання вимог пожежної безпеки; - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища; - забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; - забезпечення економії енергії; - виконання інженерних вишукувань ; - технології будівельного виробництва; - кошторисної документації. Та/Або, Архітектор у частині "Архітектурне об'ємне проектування" та "Розроблення містобудівної документації" Що саме має на увазі замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник.
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 7 Закону «Про архітектурну діяльність», проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора (ГАП) та/або головного інженера проекту (ГІП), які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат; проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційнийсертифікат.
Відповідно до п.12. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011р. № 45, при проектуванні об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та зі значними наслідками (СС3), можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем. Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.
Головний архітектор проекту та головний інженер проекту – посадова особа , яка має відповідний сертифікат (архітектора та інженера-проектувальника в будь –якому напрямку) та призначена наказом по підприємству. Але зазначаємо, що кваліфікаційний сертифікат повинен відповідати класу наслідків (відповідальності).
Враховуючи вищезазначене, для участі у торгах необхідно надати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців, а саме ГАП - архітектора в частині архітектурно-об’ємного планування та ГІП - інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості.
Відповідні уточнення будуть внесені в документацію спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі). Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2022 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІ-ТЕКСТУРИЦЯ" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гіпроград Плюс 1 142 212,02
UAH з ПДВ
1 079 475,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2022 13:25
Електронний підпис
17 січня 2022 13:23
Багмет О.Ю..PDF
17 січня 2022 13:23
ЗГОДА.PDF
17 січня 2022 13:23
тЕХ. ЗАДАНИІЕ.PDF
17 січня 2022 13:23
Євченко Т.Т..PDF
17 січня 2022 13:23
Аналогічні договора.PDF
17 січня 2022 13:23
6. Статут.PDF
17 січня 2022 13:23
Сотрудники.PDF
17 січня 2022 13:23
ВІДОМОСТІ.PDF
17 січня 2022 13:23
Пекар Л.В..PDF
17 січня 2022 13:23
Голубов Г.П..PDF

Публічні документи

17 січня 2022 09:12
Електронний підпис
17 січня 2022 09:10
Статут.pdf
17 січня 2022 09:10
Відгук.pdf
17 січня 2022 09:10
Довідка щодо санкції.pdf
17 січня 2022 09:10
Довідка працівники.pdf
17 січня 2022 09:10
Довідка аналогічні.pdf
17 січня 2022 09:10
Довідка пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІ-ТЕКСТУРИЦЯ"

ТОВ Гіпроград Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІ-ТЕКСТУРИЦЯ"
#42636868
Відхилено 1 070 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2022 16:44
ТОВ Гіпроград Плюс
#42613023
Переможець 1 079 475,67
UAH з ПДВ
01 лютого 2022 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2022 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гіпроград Плюс
#42613023
1 079 475,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2022 15:15
Електронний підпис
01 лютого 2022 15:14
Рішення про намір .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2024 14:25
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 16:54
ДУ 2 - Гіпроград (проект фасаду).pdf зміни до договору
03 березня 2023 16:53
Гіпроград - охорон договір.pdf зміни до договору
03 березня 2023 16:53
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 17:02
Дод угодо - Гіпроград плюс (проект фасада).pdf зміни до договору
04 січня 2023 17:01
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 12:25
91 - Hiprohrad Plius - proektfasada Sadova.pdf укладений
14 лютого 2022 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 28.02.2023
Номер договору про закупівлю: 001007005-91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 001007005-91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 079 475,67
UAH (в тому числі ПДВ 179 912,61 UAH)