Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7
Reconstruction of a National Bank of Ukraine facility (Building No. 5) for housing the NBU’s archives at: 7, Pukhivska St., Kyiv (DSTU B. D.1.1-1:2013) - 45000000-7
Reconstruction of a National Bank of Ukraine facility (Building No. 5) for housing the NBU’s archives at: 7, Pukhivska St., Kyiv (DSTU B. D.1.1-1:2013) - 45000000-7
Очікувана вартість
322 937 986,00 UAH
UA-2021-12-31-003295-c ● bb7ef75b3e6a405abda419d5e5e35836
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Катерина Співак +380442540108, +380503134594 kateryna.spivak@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Andrii Matviienko +38050358684 Andrii.Matviienko@bank.gov.ua Андрій Матвієнко +380445218722 Andrii.Matviienko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Kateryna Spivak +380442540108, +380503134594 kateryna.spivak@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Andrii Matviienko +38050358684 Andrii.Matviienko@bank.gov.ua Андрій Матвієнко +380445218722 Andrii.Matviienko@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2022 13:00 |
Очікувана вартість: | 322 937 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП. Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Publication date: | 31 грудня 2021 12:15 |
Enquiries until: | 28 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 лютого 2022 11:00 |
Information
Estimated total value: | 322 937 986 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 650 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Обсяг виконання робіт відображений у кошторисній документації, що завантажена у електронному вигляді, окремими файлами, а саме: в папці під назвою «Робочий проєкт по архіву» та в папці під назвою «Кошторис архів».
Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 427 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 427 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
The scope of the works is reflected in the cost estimate documentation, which is downloaded in electronic form, in separate files, namely: in the folder "Working project on the archive" [«Робочий проєкт по архіву»] and in the folder “Cost estimate. The archive” [«Кошторис архів»].
Place for performance of works: 7, Pukhivska St., Kyiv
Term for performance of works in full shall not exceed 427 calendar days since the date when a letter is sent to notify of the start of the works.
To ensure the fulfillment of obligations arising in connection with the submission of the bid, the bidder shall provide bid security in the form of a bank guarantee pursuant to paragraph 2 Bid Security of Section III Instructions for Preparing a Bid of the bidding documents.
Розгорнути
Згорнути
Place for performance of works: 7, Pukhivska St., Kyiv
Term for performance of works in full shall not exceed 427 calendar days since the date when a letter is sent to notify of the start of the works.
To ensure the fulfillment of obligations arising in connection with the submission of the bid, the bidder shall provide bid security in the form of a bank guarantee pursuant to paragraph 2 Bid Security of Section III Instructions for Preparing a Bid of the bidding documents.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Пухівська, 7
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Reconstruction of a National Bank of Ukraine facility (Building No. 5) for housing the NBU’s archives at: 7, Pukhivska St., Kyiv (DSTU B. D.1.1-1:2013) - 45000000-7
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється відповідно до Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Додатку 9 до тендерної документації «Проєкт договору», а саме: Оплата за Договором здійснюється у наступному порядку: - перший платіж: перерахування авансу протягом 10 робочих днів з дня відправлення Замовником листа-повідомлення про початок виконання робіт, у розмірі 10 % від вартості зазначеній у п. 3.1. Договору, що становить__________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. - погашення перерахованого авансу (п. 4.1.1 Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання) (за Актом, Звітом та Підсумковим звітом) суми авансу до повного його погашення. | Аванс | 10 | Робочі | 10 |
Iнша подія | - після погашення першого авансу (п. 4.1.1. Договору) Замовник протягом 10 робочих днів з дати його погашення перераховує Підряднику другий аванс у розмірі 20% від загальної вартості за Договором, що становить__________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. - погашення перерахованого авансу (п. 4.1.4. Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання) (за Актом, Звітом та Підсумковим звітом) суми авансу до повного його погашення. | Аванс | 10 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | - наступні платежі за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) Замовник здійснює у розмірі 95% вартості фактично виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання) протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту, Звіту та Підсумкового звіту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 65 |
Iнша подія | - оплата 5% вартості фактично виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання), що підтверджені підписаними раніше Актами, Звітами та Підсумковими звітами, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником сертифікату про відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації. Вартість використаних Підрядником ресурсів, які надаються Замовником для виконання робіт на об'єкті (електроенергія, вода) утримуються Замовником під час розрахунків за Договором відповідно до вартості та обсягів зазначених у Акті, Звіті та Підсумковому звіті та тарифів згідно з договірною ціною. Про виявленні в Акті, Звіті та Підсумковому звіті, які були оформлені та оплачені, беззаперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості виконаних робіт, їх загальна вартість підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. Оплата за фактично виконані роботи з авторського нагляду здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту здавання-приймання виконаних робіт з авторського нагляду. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті, Звіті та Підсумковому звіті, акті здавання-приймання виконаних робіт з авторського нагляду посилання на номер і дату укладення Договору (останнього додаткового договору до цього Договору (у разі укладення), вартості виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 10 січня 2022 17:14
Дата відповіді: 11 січня 2022 12:02
Шановний Замовник!
Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції Учасника « Інформація про наявність в учасника чинної(их) ліцензії(ій), виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 за наступними видами робіт: …». Однак, відповідна вимога, а саме наявність саме в УЧАСНИКА, чинної ліцензії на повний перелік видів робіт, є дискримінаційною, оскільки значно звужує перелік потенційних учасників.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас, внести відповідні зміни у Тендерну документацію, в частині надання можливості учасникам, підтверджувати відповідний перелік видів робіт у чинній ліцензії, шляхом залучення субпідрядника та/або співвиконавця. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Об’єкт Реконструкція будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7 відповідно до затвердженої проектної документації віднесено до класу наслідків СС2. Відповідно до вимог ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» п.1 статті 37-1 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до вимог ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» замовник під час створення об'єкта архітектури зобов'язаний доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію.
За інформацією розміщеною у відкритому доступі Портал єдиної державної електронної системи у будівництві https://e-construction.gov.ua/organizations/org_type=14/filter=415_14 наявні записи щодо 57693 ліцензіатів у будівництві – тому вимога замовника не є дискримінаційною.
Крім того, тендерною документацією передбачено лише перелік робіт у додатку до ліцензії за наступними видами робіт, які визначені проєктом, а саме:
1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
1.04.00 зведення металевих конструкцій;
1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних
контрукцій;
1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій;
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.01 електротехнічних пристроїв;
1.13.02 автоматизованих систем управління;
1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
1.13.04 підйомно-транспортного устаткування;
1.13.09 водопостачання та водовідведення.
2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.01.01 водопостачання та водовідведення;
2.01.02 опалення;
2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря;
2.01.06 електропостачання і електроосвітлення;
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів,
зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.02.01 водопостачання та водовідведення;
2.02.02 теплопостачання;
2.02.05 електропостачання і електроосвітлення;
2.02.06 зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
3.00.00 будівництво об'єктів транспортної інфраструктури:
3.06.00 вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо)
Також передбачена наявність в учасника та/або субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) чинної(их) ліцензії(ій), виданої(их) Державним департаментом пожежної безпеки МНС України або Державною інспекцією техногенної безпеки України, або Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим державним органом України на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме:
• Монтаж систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
• Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та
управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Відповідно до вимог ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» замовник під час створення об'єкта архітектури зобов'язаний доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію.
За інформацією розміщеною у відкритому доступі Портал єдиної державної електронної системи у будівництві https://e-construction.gov.ua/organizations/org_type=14/filter=415_14 наявні записи щодо 57693 ліцензіатів у будівництві – тому вимога замовника не є дискримінаційною.
Крім того, тендерною документацією передбачено лише перелік робіт у додатку до ліцензії за наступними видами робіт, які визначені проєктом, а саме:
1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
1.04.00 зведення металевих конструкцій;
1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних
контрукцій;
1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій;
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.01 електротехнічних пристроїв;
1.13.02 автоматизованих систем управління;
1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
1.13.04 підйомно-транспортного устаткування;
1.13.09 водопостачання та водовідведення.
2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.01.01 водопостачання та водовідведення;
2.01.02 опалення;
2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря;
2.01.06 електропостачання і електроосвітлення;
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів,
зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.02.01 водопостачання та водовідведення;
2.02.02 теплопостачання;
2.02.05 електропостачання і електроосвітлення;
2.02.06 зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
3.00.00 будівництво об'єктів транспортної інфраструктури:
3.06.00 вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо)
Також передбачена наявність в учасника та/або субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) чинної(их) ліцензії(ій), виданої(их) Державним департаментом пожежної безпеки МНС України або Державною інспекцією техногенної безпеки України, або Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим державним органом України на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме:
• Монтаж систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
• Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та
управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Щодо визначення предмета закупівлі робіт
Дата подання: 12 січня 2022 10:46
Дата відповіді: 12 січня 2022 15:17
08.11.2021 набрав чинності Наказ №281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” , в той час як ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 втратив свою чинність.
При цьому замовник визначає предмет закупівлі робіт відповідно до вимог п.27 ч.1 ст.1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» № 293 (що втратив чинність).
До цього при визначенні предмета закупівлі робіт за об’єктами будівництва замовники мають враховувати кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджені наказом № 281, в яких наведено визначення об’єкта будівництва.
Враховуючи вищенаведене просимо внести зміни до ТЕНЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі – наказ № 708), який станом на сьогодні є діючим.
Відповідно до пункту 4 Розділу «I. Загальні положення» Наказу № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Станом на 12.01.2022 зміни до наказу № 708 не внесені, підстав для уточнення предмету закупівлі немає.
Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі – наказ № 708), який станом на сьогодні є діючим.
Відповідно до пункту 4 Розділу «I. Загальні положення» Наказу № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Станом на 12.01.2022 зміни до наказу № 708 не внесені, підстав для уточнення предмету закупівлі немає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-31-003295-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СУЧАСНА БУДАРХІТЕКТУРА", Код ЄДРПОУ:43037971
Дата подання: 07 січня 2022 09:31
Вимога
Наша компанія мала намір для участі у закупівлях Національного Банку України в 2022 році. Але, уважно ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору, особливо у частині Твердої ціни, що є істотними умовами, в тому числі проектно-кошторисної документації, взявши до уваги вартість матеріалів, устаткування та обладнання в 75% випадків не відповідають ринкової вартості. Вимагаємо, привести до ринкової вартості матеріалів, обладнання та устаткування. В зв’язку з подорожчанням енергоносіїв та постійним подорожчанням будівельних матеріалів, обладнання та устаткування, внести зміни в проекті договору стосовно ціни договору з твердої на динамічну. Це дасть впевненість замовнику, а також підряднику в виконанні цих робіт вчасно та не привиде до зриву будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2022 10:34
Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до вимог розділу 5 тендерної документації на закупівлю робіт із Реконструкції будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7 (Reconstruction of a National Bank of Ukraine facility (Building No. 5) for housing the NBU’s archives at: 7, Pukhivska St., Kyiv (DSTU B. D.1.1-1:2013) - 45000000-7) відсутня вимога щодо подання учасниками «твердої договірної ціни».
Тендерною документацією вимагається надання переможцем остаточної «твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості», підготовленої згідно із вимогами Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Проєктною документацією передбачений ліміт коштів на збільшення вартості об’єкта будівництва (у т.ч. на покриття витрат пов’язаних на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів).
При визначені вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості) учасники процедури закупівлі мають керуватися вимогами Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме: у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі можуть застосовуватись матеріально-технічні ресурси за ринковими цінами з урахуванням інфляційної складової.
Очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі проєктної документації, яка отримала позитивний експертний звіт на всіма напрямками та була рекомендована до затвердження у встановленому порядку.
Договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником у тендерній документації під час проведення закупівлі.
Відповідно до вимог розділу 5 тендерної документації на закупівлю робіт із Реконструкції будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7 (Reconstruction of a National Bank of Ukraine facility (Building No. 5) for housing the NBU’s archives at: 7, Pukhivska St., Kyiv (DSTU B. D.1.1-1:2013) - 45000000-7) відсутня вимога щодо подання учасниками «твердої договірної ціни».
Тендерною документацією вимагається надання переможцем остаточної «твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості», підготовленої згідно із вимогами Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Проєктною документацією передбачений ліміт коштів на збільшення вартості об’єкта будівництва (у т.ч. на покриття витрат пов’язаних на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів).
При визначені вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості) учасники процедури закупівлі мають керуватися вимогами Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме: у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі можуть застосовуватись матеріально-технічні ресурси за ринковими цінами з урахуванням інфляційної складової.
Очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі проєктної документації, яка отримала позитивний експертний звіт на всіма напрямками та була рекомендована до затвердження у встановленому порядку.
Договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником у тендерній документації під час проведення закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-12-31-003295-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 11 січня 2022 15:12
Вимога на умови тендерної документації
Шановний Замовник, пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Національного банку України, протокол №B/65-0022/116354 від «30» грудня 2021 року, передбачено надання у складі пропозиції Учасника «Інформація про наявність в учасника чинної(их) ліцензії(ій), виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 за наступними видами робіт:
1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
1.04.00 зведення металевих конструкцій;
1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних
контрукцій;
1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій;
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.01 електротехнічних пристроїв;
1.13.02 автоматизованих систем управління;
1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
1.13.04 підйомно-транспортного устаткування;
1.13.09 водопостачання та водовідведення.
2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.01.01 водопостачання та водовідведення;
2.01.02 опалення;
2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря;
2.01.06 електропостачання і електроосвітлення;
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів,
зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.02.01 водопостачання та водовідведення;
2.02.02 теплопостачання;
2.02.05 електропостачання і електроосвітлення;
2.02.06 зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
3.00.00 будівництво об'єктів транспортної інфраструктури:
3.06.00 вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо)».
Зазначений перелік видів робіт, відповідно до вимог Тендерної документації у частині ліцензії є вичерпний, що в свою чергу значно звужує та дискримінує суб’єктів господарювання у яких відсутні будь-який з видів робіт у ліцензії. Таким чином, підготувати та подати тендерну пропозицію зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають повний перелік видів робіт у своїй ліцензії. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), учасники процедури закупівлі можуть та мають право залучати до виконання робіт спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Однак, Замовником, щодо підтвердження чинної ліцензії виданої(их) Державним департаментом пожежної безпеки МНС України або Державною інспекцією техногенної безпеки України, або Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим державним органом України на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, передбачена можливість залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
На підставі вищенаведеного, можна зробити висновок, що Замовником встановлюються подвійні стандарти, які порушують основні принципи здійснення публічних закупівель передбачені Законом.
ТОВ «БК БКР», як потенційний учасник та переможець закупівлі, має необхідну дозвільну документацію, яка надає можливості виконувати роботи будь-якої категорії складності, досвід у виконання аналогічних робіт, необхідну матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації та фінансову спроможність. Однак, відсутність деяких видів робіт у чинній ліцензії та можливості залучення до їх виконання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, не дає можливість підготувати, подати тендерну пропозицію та укласти договір про закупівлю у майбутньому, що в свою чергу порушує права та інтереси ТОВ «БК КБР», які охороняються чинним законодавством України.
Виходячи із загального становища та спираючись на сукупність усіх перерахованих вище та згаданих фактів, ТОВ «БК КБР», вимагає внести зміни у Тендерну документацію, в частині надання у складі тендерної пропозиції чинних ліцензій, виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 на інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, відповідно до видів робіт, які відсутні у чинній ліцензії учасника процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
1.04.00 зведення металевих конструкцій;
1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних
контрукцій;
1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій;
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.01 електротехнічних пристроїв;
1.13.02 автоматизованих систем управління;
1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
1.13.04 підйомно-транспортного устаткування;
1.13.09 водопостачання та водовідведення.
2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.01.01 водопостачання та водовідведення;
2.01.02 опалення;
2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря;
2.01.06 електропостачання і електроосвітлення;
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів,
зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання, іншого обладнання:
2.02.01 водопостачання та водовідведення;
2.02.02 теплопостачання;
2.02.05 електропостачання і електроосвітлення;
2.02.06 зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
3.00.00 будівництво об'єктів транспортної інфраструктури:
3.06.00 вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо)».
Зазначений перелік видів робіт, відповідно до вимог Тендерної документації у частині ліцензії є вичерпний, що в свою чергу значно звужує та дискримінує суб’єктів господарювання у яких відсутні будь-який з видів робіт у ліцензії. Таким чином, підготувати та подати тендерну пропозицію зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають повний перелік видів робіт у своїй ліцензії. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), учасники процедури закупівлі можуть та мають право залучати до виконання робіт спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Однак, Замовником, щодо підтвердження чинної ліцензії виданої(их) Державним департаментом пожежної безпеки МНС України або Державною інспекцією техногенної безпеки України, або Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим державним органом України на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, передбачена можливість залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
На підставі вищенаведеного, можна зробити висновок, що Замовником встановлюються подвійні стандарти, які порушують основні принципи здійснення публічних закупівель передбачені Законом.
ТОВ «БК БКР», як потенційний учасник та переможець закупівлі, має необхідну дозвільну документацію, яка надає можливості виконувати роботи будь-якої категорії складності, досвід у виконання аналогічних робіт, необхідну матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації та фінансову спроможність. Однак, відсутність деяких видів робіт у чинній ліцензії та можливості залучення до їх виконання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, не дає можливість підготувати, подати тендерну пропозицію та укласти договір про закупівлю у майбутньому, що в свою чергу порушує права та інтереси ТОВ «БК КБР», які охороняються чинним законодавством України.
Виходячи із загального становища та спираючись на сукупність усіх перерахованих вище та згаданих фактів, ТОВ «БК КБР», вимагає внести зміни у Тендерну документацію, в частині надання у складі тендерної пропозиції чинних ліцензій, виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 на інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, відповідно до видів робіт, які відсутні у чинній ліцензії учасника процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2022 10:30
Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до вимог ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» Замовник під час створення об'єкта архітектури зобов'язаний доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію.
Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об'єктів із середніми (СС2) наслідками з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до вимог ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» п.1 статті 371 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Оскільки генеральний підрядник має бути безпосередньо залучений до виконання будівельних робіт, наявність у нього ліцензії на відповідні роботи є обов’язковою умовою.
Крім того, наявність ліцензії підрядника на виконання робіт на об’єкті з певним класом наслідків є обов’язковою умовою для отримання дозволу Державної інспекції архітектури та містобудування на початок будівництва.
Відповідно, відсутні підстави у внесенні змін до Тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції чинних ліцензій, виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 на інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, відповідно до видів робіт, які відсутні у чинній ліцензії учасника процедури закупівлі.».
Відповідно до вимог ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» Замовник під час створення об'єкта архітектури зобов'язаний доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію.
Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об'єктів із середніми (СС2) наслідками з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до вимог ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» п.1 статті 371 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Оскільки генеральний підрядник має бути безпосередньо залучений до виконання будівельних робіт, наявність у нього ліцензії на відповідні роботи є обов’язковою умовою.
Крім того, наявність ліцензії підрядника на виконання робіт на об’єкті з певним класом наслідків є обов’язковою умовою для отримання дозволу Державної інспекції архітектури та містобудування на початок будівництва.
Відповідно, відсутні підстави у внесенні змін до Тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції чинних ліцензій, виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 на інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, відповідно до видів робіт, які відсутні у чинній ліцензії учасника процедури закупівлі.».
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 15:40 |
Кінець періоду оскарження: | 13 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 02 лютого 2022 15:40 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | з метою актуалізації кошторисної вартості матеріальних ресурсів та обладнання шляхом коригування та експертизи проєктної документації “Реконструкція будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7” |
Документи:
02 лютого 2022 15:40
|
Електронний підпис |
02 лютого 2022 14:54
|
Повідомлення_про_відміну_тендеру.pdf |