Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні хірургічні маски ДК 021:201533140000-3 Медичні матеріали; НК 024:2019 35177 - Маска хірургічна одноразового застосування
Medical masks CPV 33140000-3 Medical consumables 35177 Surgical masks
Medical masks CPV 33140000-3 Medical consumables 35177 Surgical masks
Очікувана вартість
62 800 000,00 UAH
UA-2021-12-31-002753-c ● 48f47220eab649c9a67d06b515d1ee27
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Лариса Одінцова +380442351742, +0961982182 l.odintsova@rezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Андрій Білокур +380730001217 a.bilokur@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Larisa Odintsova +380442351742, +0961982182 l.odintsova@rezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Андрій Білокур +380730001217 a.bilokur@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2022 12:58 |
Очікувана вартість: | 62 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 314 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час подання тендерної пропозиції учасник одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (підпис та печатка). Електронна банківська гарантія має відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах за формою та відповідати вимогам, затвердженим наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зі змінами). Сума забезпечення тендерної пропозиції становить (без ПДВ): 628 000 грн. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику відповідно до частини 3 статті 25 Закону. Відсутність електронної банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника Термін дії електронної банківської гарантії не менше 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 628000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок замовника за реквізитами, зазначеними у тендерній документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 31 грудня 2021 11:37 |
Enquiries until: | 31 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 лютого 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 62 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 314 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000000 штуки
Медичні хірургічні маски ДК 021:201533140000-3 Медичні матеріали; НК 024:2019 35177 - Маска хірургічна одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Medical masks CPV 33140000-3 Medical consumables 35177 Surgical masks
CPV: 33140000-3
Період постачання:
по 01 червня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну поставлену партію масок здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання замовником документів, передбачених договором за наявності бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 20:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 20:33 |
Додаток 1 (досвід 16, 17) (МАСКИ) зі змінами- 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 20:33 |
ТД (МАСКИ) зі змінами 02.02.202.doc | |
02 лютого 2022 20:33 |
ДОДАТОК 2 ТС (зі змінами) 02.02.2022.doc | |
02 лютого 2022 20:33 |
ДОДАТОК 3 (ГЛ маски) зі змінами 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 20:33 |
ДОДАТОК 4 Проект договору маски (зі змінами) 02.02.2022.doc | |
02 лютого 2022 20:33 |
ЗМІНИ до ТД (МАСКИ) 02.02.202.doc | |
02 лютого 2022 20:33 |
ЗМІНИ у ДОДАТОК 1 (досвід 16, 17) (маски) - 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 20:33 |
ЗМІНИ у ДОДАТОК 2 ТС 02.02.2022.doc | |
02 лютого 2022 20:33 |
ЗМІНИ у ДОДАТОК 3 (ГЛ маски) 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 20:33 |
ЗМІНИ у ДОДАТОК 4 Проект договору маски 02.02.2022.doc | |
28 січня 2022 14:17 |
ЗМІНИ У ДОДАТОК 3 (ГЛ маски) 28.01.2022.docx | |
28 січня 2022 14:17 |
ЗМІНИ У ДОДАТОК 2 ТС 28.01.2022.doc | |
28 січня 2022 14:17 |
ЗМІНИ у ДОДАТОК 4 Проект договору маски 28.01.2022.doc | |
31 грудня 2021 11:38 |
ОГОЛОШЕННЯ (МАСКИ) 12.2021 .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару
Дата подання: 20 січня 2022 12:21
Дата відповіді: 25 січня 2022 10:54
Добрий день, У таблиці 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної документації» додатку 1 тендерної документації зазначено: «Учасник повинен мати відповідний досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі: медичні маски.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори за 2019-2021 роки (не менше двох виконаних) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
Для підтвердження зазначеної інформації учасник надає оригінали виконаних договорів за предметом закупівлі та оригінали документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами (платіжні доручення або банківські виписки та акти звірки за договорами).
Виконання не в повному обсязі аналогічних договорів є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника»
Тобто, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на постачання медичних масок. Така вимога суттєво обмежує коло учасників і є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали.
З огляду на це, потенційні учасники, які мають досвід постачання інших медичних матеріалів також відповідають кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, але не зможуть прийняти участь у даній закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення вимоги щодо надання на підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів виключно договорів на поставку медичних масок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) основними функціями Уповноваженого органу є, зокрема: розроблення та затвердження, в тому числі: порядку визначення предмета закупівлі та порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.
Уповноважений орган (Мінекономіки) наказами від 15.04.202 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок визначення) та від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Порядок розміщення) затвердило порядок визначення предмета закупівлі та порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, а саме:
- відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали);
- відповідно до пункту 13 Порядку розміщення у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб, в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» (НК 024:2019 35177 – Маска хірургічна одноразового застосування).
Враховуючи викладене, замовник визначив предмет закупівлі Медичні хірургічні маски за кодом ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали та за кодом НК 024:2019 35177 – Маска хірургічна одноразового застосування.
З метою недопущення обмеження конкуренції та встановлення дискримінаційних вимог, для пересвідчення наявності в учасника кваліфікації в частині досвіду виконання аналогічних договорів, замовник не обмежує досвід учасників конкретною назвою предмета закупівлі - Медичні хірургічні маски, а дає можливість прийняти участь у процедурі закупівлі всім учасникам, що мають досвід з поставки будь-яких, але саме медичних масок, у закупівлі яких заінтересований.
Уповноважений орган (Мінекономіки) наказами від 15.04.202 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок визначення) та від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Порядок розміщення) затвердило порядок визначення предмета закупівлі та порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, а саме:
- відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали);
- відповідно до пункту 13 Порядку розміщення у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб, в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» (НК 024:2019 35177 – Маска хірургічна одноразового застосування).
Враховуючи викладене, замовник визначив предмет закупівлі Медичні хірургічні маски за кодом ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали та за кодом НК 024:2019 35177 – Маска хірургічна одноразового застосування.
З метою недопущення обмеження конкуренції та встановлення дискримінаційних вимог, для пересвідчення наявності в учасника кваліфікації в частині досвіду виконання аналогічних договорів, замовник не обмежує досвід учасників конкретною назвою предмета закупівлі - Медичні хірургічні маски, а дає можливість прийняти участь у процедурі закупівлі всім учасникам, що мають досвід з поставки будь-яких, але саме медичних масок, у закупівлі яких заінтересований.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-31-002753-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП УЗУН ЮРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2259600455
Дата подання: 25 січня 2022 16:33
ЛИСТ-Вимога
Шановний Замовнику!
Ми як потенційний учасник , уважно вивчивши пропозиції усіх найбільших виробників масок
захисних в Україні та уважно вивчивши Тендерну документацію щодо медико-технічних вимог,
хочемо зазначити наступне:
1)Пункт 1.3 (Маски пакують по 50 або 100 штук у картонні коробки (споживча тара)) суперечить
пунктам 1.6.7 ((первинна - поліетилен, вторинна – картон) та 1.6.10 Якісне посвідчення на споживчу
тару (первинна - поліетилен, вторинна – картонні коробки)
2)Пункт 1.6.13 суперечить пункту 1.6.6 (лист Держпраці надається на вироби, що не пройшли оцінку
відповідності)
3)Окрім цього, що Важливо!!! на даний момент в Україні не має жодної лабораторії, акредитованої за
стандартом ДСТУ ISO 17025:2019, що може проводити випробування щодо бактеріальної фільтрації
відповідно до вимог ДСТУ EN 14683:2014 (пункт 1.6.3)
Таким чином Вимагаємо внесення змін до Тендерної документації, а саме виключення зазначених
пунктів, та приведення її до відповідності норм та вимог чинного законодавства, зокрема Закону «Про
публічні закупівлі» та надати можливість відбутися процедурі закупівлі без обмеження коло
потенційних учасників та без дискримінаційних складнощів.
В іншому випадку будемо вимушені звернутися до інших органів оскарження умов Тендерної
документації.
Розгорнути
Згорнути
Ми як потенційний учасник , уважно вивчивши пропозиції усіх найбільших виробників масок
захисних в Україні та уважно вивчивши Тендерну документацію щодо медико-технічних вимог,
хочемо зазначити наступне:
1)Пункт 1.3 (Маски пакують по 50 або 100 штук у картонні коробки (споживча тара)) суперечить
пунктам 1.6.7 ((первинна - поліетилен, вторинна – картон) та 1.6.10 Якісне посвідчення на споживчу
тару (первинна - поліетилен, вторинна – картонні коробки)
2)Пункт 1.6.13 суперечить пункту 1.6.6 (лист Держпраці надається на вироби, що не пройшли оцінку
відповідності)
3)Окрім цього, що Важливо!!! на даний момент в Україні не має жодної лабораторії, акредитованої за
стандартом ДСТУ ISO 17025:2019, що може проводити випробування щодо бактеріальної фільтрації
відповідно до вимог ДСТУ EN 14683:2014 (пункт 1.6.3)
Таким чином Вимагаємо внесення змін до Тендерної документації, а саме виключення зазначених
пунктів, та приведення її до відповідності норм та вимог чинного законодавства, зокрема Закону «Про
публічні закупівлі» та надати можливість відбутися процедурі закупівлі без обмеження коло
потенційних учасників та без дискримінаційних складнощів.
В іншому випадку будемо вимушені звернутися до інших органів оскарження умов Тендерної
документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2022 14:06
Замовник погоджується з пунктами 1, 2 вимоги потенційного учасника та внесе відповідні зміни до тендерної документації відповідно до вимог законодавства.
Стосовно пункту 3 вимоги замовник не погоджується та рекомендує потенційному учаснику уважно переглянути реєстр акредитованих випробувальних лабораторій за стандартом ДСТУ ISO 17025:2019, які можуть проводити випробування щодо бактеріальної фільтрації відповідно до вимог ДСТУ EN 14683:2014.
Стосовно пункту 3 вимоги замовник не погоджується та рекомендує потенційному учаснику уважно переглянути реєстр акредитованих випробувальних лабораторій за стандартом ДСТУ ISO 17025:2019, які можуть проводити випробування щодо бактеріальної фільтрації відповідно до вимог ДСТУ EN 14683:2014.
Номер вимоги: UA-2021-12-31-002753-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП, Код ЄДРПОУ:40464816
Дата подання: 28 січня 2022 19:47
Вимога
1) Проаналізувавши ринкові запити на закупівлю медичних (хірургічних) масок та після встановлення того, що нормативний документ ДСТУ EN 14683:2014 не містить вимоги щодо довжини петлі, з метою гармонізації технічних характеристик до загальновиробничих, просимо внести зміни до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації та пункту 2.2 Розділу ІІ Додатку 4 до Тендерної документації щодо лінійних розмірів, що найчастіше застосовуються під час виробництва, а саме довжина петлі – 17см ± 1 см.
2) Для пакування предмету закупівлі у транспортну тару, більшість виробників закупляють гофрований картон, а власне ящики формують з нього безпосередньо на підприємстві перед пакуванням. Враховуючи наведене та з метою розширення потенційного кола учасників, просимо внести зміни до пунктів 1.6.8 та 1.6.11 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації та пунктів 2.6.8 та 2.6.11 розділу 2 Додатку 4 до Тендерної документації та викласти їх у наступній редакції: «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортну тару (гофрований картон або ящик з гофрованого картону) -– *копію;», «Якісне посвідчення на транспортну тару (гофрований картон або ящик з гофрованого картону) – *копію;».
3) Просимо внести зміни до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, встановивши необхідність надання довідки про раніше укладені аналогічні договори та надання їх оригіналів за період 2020-2022 роки за для надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі новоствореним підприємствам-учасникам та усунення явних дискримінаційних вимог, що можуть штучно притискати добросовісну конкуренцію.
4) Відповідно до інформації, зазначеної у відкритому Реєстрі акредитованих ООВ, розміщеному на офіційному веб-порталі Національного агентства з акредитації України, випробувальні лабораторії акредитовані за ДСТУ ISO/IEC 17025 можуть здійснити перевірку експлуатаційних вимог до медичних (хірургічних) масок відповідно до ДСТУ EN 14683:2014 за показниками «Ефективність бактеріальної фільтрації» та «Перепад тиску». Показник «Тиск тривкості щодо бризок» на території України не досліджується. Враховуючи вище викладене просимо конкретизувати за якими показниками необхідно перевірити предмет закупівлі. Конкретизацію просимо провести шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
2) Для пакування предмету закупівлі у транспортну тару, більшість виробників закупляють гофрований картон, а власне ящики формують з нього безпосередньо на підприємстві перед пакуванням. Враховуючи наведене та з метою розширення потенційного кола учасників, просимо внести зміни до пунктів 1.6.8 та 1.6.11 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації та пунктів 2.6.8 та 2.6.11 розділу 2 Додатку 4 до Тендерної документації та викласти їх у наступній редакції: «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортну тару (гофрований картон або ящик з гофрованого картону) -– *копію;», «Якісне посвідчення на транспортну тару (гофрований картон або ящик з гофрованого картону) – *копію;».
3) Просимо внести зміни до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, встановивши необхідність надання довідки про раніше укладені аналогічні договори та надання їх оригіналів за період 2020-2022 роки за для надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі новоствореним підприємствам-учасникам та усунення явних дискримінаційних вимог, що можуть штучно притискати добросовісну конкуренцію.
4) Відповідно до інформації, зазначеної у відкритому Реєстрі акредитованих ООВ, розміщеному на офіційному веб-порталі Національного агентства з акредитації України, випробувальні лабораторії акредитовані за ДСТУ ISO/IEC 17025 можуть здійснити перевірку експлуатаційних вимог до медичних (хірургічних) масок відповідно до ДСТУ EN 14683:2014 за показниками «Ефективність бактеріальної фільтрації» та «Перепад тиску». Показник «Тиск тривкості щодо бризок» на території України не досліджується. Враховуючи вище викладене просимо конкретизувати за якими показниками необхідно перевірити предмет закупівлі. Конкретизацію просимо провести шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2022 15:05
Зміни до тендерної документації будуть оприлюднені замовником відповідно до вимог законодавства
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 лютого 2022
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХЕЛСІ ЛАЙФ 2020" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Клінінг-Про" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2022 14:14
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХЕЛСІ ЛАЙФ 2020" |
62 060 000,00
UAH з ПДВ
|
61 632 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
62 800 000,00
UAH з ПДВ
|
62 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХЕЛСІ ЛАЙФ 2020" #43590374 |
Переможець |
61 632 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 17:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 травня 2022 13:03 |
Кінець періоду оскарження: | 16 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 05 травня 2022 13:03 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Триваюча широкомасштабна збройна агресія проти України та запроваджений воєнний стан в Україні |
Документи:
05 травня 2022 13:03
|
Електронний підпис |
05 травня 2022 13:02
|
РІШЕННЯ від 05.05.2022 (маски).pdf |