Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації (на очікувану вартість)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-12-31-002600-c ● 3db8986091b94ccd93741f073412862e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611818 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бульвар Лесі Українки,26 |
Контактна особа: |
Гриценко Світлана 380961143776 rsc.kyivobl.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 17:00 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації (на очікувану вартість)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Лесі Українки,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги Виконавця здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця за фактично надані послуги щомісячно на підставі актів приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 11:29 |
ТД пожежна РСЦ НОВА 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 05 січня 2022 17:20
Дата відповіді: 10 січня 2022 12:05
Шановний замовник! Вами встановлена вимога: В учасника повинна бути наявність сервісних груп працюючих цілодобово.
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, оскільки ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення передбачені кадрові вимоги до суб’єктів господарювання не передбачена наявність сервісних груп працюючих цілодобово.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога, щодо підтвердження наявності сервісних груп працюючих цілодобово для оперативного реагування на позачергові виклики, спрямована для забезпечення негайного та оперативного направлення групи реагування, так як виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) Об'єкту Замовника може відбутися у будь який час. Тому, така умова не є дискримінаційною, а встановлена з метою отримання Замовником якісних послуг.
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога, щодо підтвердження наявності сервісних груп працюючих цілодобово для оперативного реагування на позачергові виклики, спрямована для забезпечення негайного та оперативного направлення групи реагування, так як виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) Об'єкту Замовника може відбутися у будь який час. Тому, така умова не є дискримінаційною, а встановлена з метою отримання Замовником якісних послуг.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 січня 2022 17:21
Дата відповіді: 10 січня 2022 12:05
Шановний замовник! Вами встановлена вимога: - довідку в довільній формі про наявність у Виконавця власного пункту централізованого спостереження, який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. №960, із зазначенням адреси розташування та телефонного номеру.
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, та привести оголошення у відповідність до ЛІЦЕНЗІЙНИХ вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення!
Відповідно до абзацу 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень.
Опрацювання надходження сповіщення щодо цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) Об'єкту Замовника, а також направлення, супроводження наряду реагування від моменту його надходження та перевірка результату виїзду наряду відбувається не в автоматичному режимі, а диспетчером диспетчерської служби.
Ідеальним варіантом для нас, як Замовників послуг централізованого спостереження пожежної сигналізації, була б наявність власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) з мінімальним навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби для негайного та оперативного направлення групи реагування та надання допомоги персоналу охорони у разі виникнення нештатної ситуації на об'єкті.
Наявність ПЦС не у власності Учасника супроводжується великим навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби та може призвести до зволікань чи помилок пов'язаних із направленням групи реагування для надання допомоги персоналу охорони.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що такі умови тендерної документації
відповідної закупівлі не є дискримінаційними. До того ж, Замовник жодним чином не
обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за іншими критеріями. Слід зазначити, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до абзацу 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень.
Опрацювання надходження сповіщення щодо цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) Об'єкту Замовника, а також направлення, супроводження наряду реагування від моменту його надходження та перевірка результату виїзду наряду відбувається не в автоматичному режимі, а диспетчером диспетчерської служби.
Ідеальним варіантом для нас, як Замовників послуг централізованого спостереження пожежної сигналізації, була б наявність власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) з мінімальним навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби для негайного та оперативного направлення групи реагування та надання допомоги персоналу охорони у разі виникнення нештатної ситуації на об'єкті.
Наявність ПЦС не у власності Учасника супроводжується великим навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби та може призвести до зволікань чи помилок пов'язаних із направленням групи реагування для надання допомоги персоналу охорони.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що такі умови тендерної документації
відповідної закупівлі не є дискримінаційними. До того ж, Замовник жодним чином не
обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за іншими критеріями. Слід зазначити, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 січня 2022 17:22
Дата відповіді: 10 січня 2022 12:04
Шановний замовник! Вами встановлена вимога: - копію діючого сертифікату відповідності головного пункту централізованого спостереження в якості централізованого спостереження та приймання тривожних сповіщень категорії І і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518-2019.
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, та привести оголошення у відповідність до ЛІЦЕНЗІЙНИХ вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
РСЦ ГСЦ МВС в Київській області надає адміністративні послуги, а саме видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів. Щодня в приміщеннях структурних підрозділів РСЦ ГСЦ МВС в Київській області знаходяться працівники, велика кількість відвідувачів, а також зберігаються матеріальні цінності. Одним із заходів пожежної безпеки у приміщеннях РСЦ ГСЦ МВС в Київській області є пожежна сигналізація. У зв’язку з чим повинна бути забезпечена якісна передача та отримання тривожних сповіщень. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності ПЦС вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019 у надавача відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікати ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
РСЦ ГСЦ МВС в Київській області надає адміністративні послуги, а саме видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів. Щодня в приміщеннях структурних підрозділів РСЦ ГСЦ МВС в Київській області знаходяться працівники, велика кількість відвідувачів, а також зберігаються матеріальні цінності. Одним із заходів пожежної безпеки у приміщеннях РСЦ ГСЦ МВС в Київській області є пожежна сигналізація. У зв’язку з чим повинна бути забезпечена якісна передача та отримання тривожних сповіщень. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності ПЦС вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019 у надавача відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікати ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 січня 2022 17:23
Дата відповіді: 10 січня 2022 12:04
Шановний замовник! Вами встановлена вимога: - копію діючого сертифікату відповідності надання послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної, охоронної, суспільної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле (відео)систем ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT).. Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, та привести оголошення у відповідність до ЛІЦЕНЗІЙНИХ вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, мається на увазі сертифікат ISO.
На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість людей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість людей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
35 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
17 січня 2022 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій