Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. Стрічка конвеєрна
Очікувана вартість
1 199 625,00 UAH
UA-2021-12-31-001691-c ● ed86bb6e7b94454786472c91c78e1c9b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43348533 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ. ЗАЛІЗНИЧНЕ ШОСЕ, будинок 5 Б |
Контактна особа: |
Gerasimiv Vіktorіya Yosipіvna 380978434407 gerasymiv.v.y@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 199 625,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 998,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35988 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків загальної вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 м.кв.
Стрічка конвеєрна 2.2-1000-5-ТК-200-2-5-2-И-РБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, Самбір, Промислова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
800 м.кв.
Стрічка конвеєрна 2.2-1200-5-ТК-200-2-5-2-И-РБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, Самбір, Промислова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | (для платників ПДВ) на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. (для неплатників ПДВ) на 45 (сорок п'ятий) банківський день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 10:31 |
ТД стрічка конвеєрна.docx | |
31 грудня 2021 10:31 |
Обгрунтування Стрічка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог
Дата подання: 04 січня 2022 11:51
Дата відповіді: 12 січня 2022 10:54
Шановний Замовник Тендерною документацією, зазначена вимога, а саме: пункт 3.2.6. Надати відповідний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі. Така вимога є дискримінаційною, з погляду на те, що передбачений умовами документації термін постачання – дозволяє ввезення імпортного Товару потенційними учасниками під потребу даної Закупівлі. Документи, в тому числі «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі» - надається лише за наявності Товару на складі. Чим саме й обмежується участь потенційних учасників. Для розширенням кола потенційних учасників, забезпечення відкритої конкуренції, що в свою чергу призведе до заощадження коштів на закупівлю Замовника, просимо внести зміни до тендерної документації, з зазначенням обов’язкового наданням «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі» - одночасно з постачанням Товару. Такі зміни в свою чергу також не вплинуть на якість самого Товару. Також можливо додати пункт, який передбачатиме – надання гарантійного листа Учасником, про обов’язкове надання «Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі» одночасно з постачанням Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне Товар «Стрічки конвеєрні або паси привідні, чи бельтинг з текстильного матеріалу, просочені або непросочені, з покриттям або без нього, дубльовані або не дубльовані пластмасами або армовані металом чи іншими матеріалами» включений до Додатку 1 «ПЕРЕЛІК товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі» відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження порядку видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи»,
Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») - Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») - Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-31-001691-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАЙТЛІ ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:44031409
Дата подання: 04 січня 2022 14:49
Дискримінаційні вимог тендернорї документації
Відповідно до постанові КМУ "Про затвердження порядку видачі висновків державної санітарно-
епідеміологічної експертизи", Додаток 1 "ПЕРЕЛІК
товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній
експертизі" товару стрічка конвеєрна, немає у перелку щодо обовязкового отримання такого висновку. Тобто, замовник на нашу думку, навмисно створює умои, нарушаючі головні вимоги Закону України про публічні закупівлі, щодо рівноправності всіх учасників. Вимагаєо видалити з тендерної документації вимоги щодо надання висновків СЕС на товар та на Технічні Умови учасниками, та керуватися Законом України про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
епідеміологічної експертизи", Додаток 1 "ПЕРЕЛІК
товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній
експертизі" товару стрічка конвеєрна, немає у перелку щодо обовязкового отримання такого висновку. Тобто, замовник на нашу думку, навмисно створює умои, нарушаючі головні вимоги Закону України про публічні закупівлі, щодо рівноправності всіх учасників. Вимагаєо видалити з тендерної документації вимоги щодо надання висновків СЕС на товар та на Технічні Умови учасниками, та керуватися Законом України про публічні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2022 10:54
Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне Товар «Стрічки конвеєрні або паси привідні, чи бельтинг з текстильного матеріалу, просочені або непросочені, з покриттям або без нього, дубльовані або не дубльовані пластмасами або армовані металом чи іншими матеріалами» включений до Додатку 1 «ПЕРЕЛІК товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі» відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження порядку видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи»,
Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») - Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») - Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Номер вимоги: UA-2021-12-31-001691-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель», Код ЄДРПОУ:41784404
Дата подання: 05 січня 2022 11:25
Видалення неправомірного пункту ТД
Відповідно до п.3.2.7. Додатку 1 Тендернорї документації учасник повинен надати: Для підтвердження відповідності виробництва – надати сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Вимагаємо видалити з тендерної документації даний пункт, бо сертифікація за даною системою якості на виробництві є добровільою, а замовник, щоб зменшити ризик отримання неякісної продукції від постачальника достатньо вимог тендерної документації. окрім зазначеного пункту. Окремо слід зазначити. Що замовник (вантажоотримувач товару за закупівлею), за проектом договору, що присутній у цій тендерній документації. користується інструкціями Госарбітраа П-6 и П-7 "О скрытых дефектах и выявленных в процессе эксплуатации и приемке по качеству и количеству ", - 6.7. Приймання ТОВАРУ по кількості здійснюється згідно порядку, встановленому Інструкцією “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству” від 15.06.65р. № П-6.
6.8. Приймання ТОВАРУ по якості здійснюється згідно порядку, встановленому Інструкцією “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству” від 25.04.66р. № П-7.
6.9. ПОСТАЧАЛЬНИК на підставі визнаної претензії в погоджений термін, але не більше 10 днів, робить за свій рахунок заміну ТОВАРУ невідповідного асортименту та усуває виявлені дефекти або здійснює допоставку ТОВАРУ, поставленого з нестачею.
Таким чином, достатньо вимог щодо отримання товару належної якості у редакції тендерної документації, та пункт п.3.2.7. Додатку 1 Тендернорї документації учасник повинен надати: Для підтвердження відповідності виробництва – надати сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є неправомірним та вимагаємо його видалення з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
6.8. Приймання ТОВАРУ по якості здійснюється згідно порядку, встановленому Інструкцією “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству” від 25.04.66р. № П-7.
6.9. ПОСТАЧАЛЬНИК на підставі визнаної претензії в погоджений термін, але не більше 10 днів, робить за свій рахунок заміну ТОВАРУ невідповідного асортименту та усуває виявлені дефекти або здійснює допоставку ТОВАРУ, поставленого з нестачею.
Таким чином, достатньо вимог щодо отримання товару належної якості у редакції тендерної документації, та пункт п.3.2.7. Додатку 1 Тендернорї документації учасник повинен надати: Для підтвердження відповідності виробництва – надати сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є неправомірним та вимагаємо його видалення з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2022 10:55
Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне З метою отримання якісного товару висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2008, IDT ). Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2008, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати товар у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Номер вимоги: UA-2021-12-31-001691-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАЙТЛІ ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:44031409
Дата подання: 12 січня 2022 11:53
відносно неправомірної відповіді на вимогу UA-2021-12-31-001691-c.c1
Шановний замовнику, не вводіть в оману учасників закупівлі та органи моніторингу, надаючи невірні відповіді на вимоги. предметом закупівлі є стрічка конвеєрна за кодом УКТЗЕД 4010 (перші 4 цифри), конвеєрні стрічки армовані тільки текстильними матеріалами, та далі відповідно до ширини стрічки мають наступні коди, 4010120010 ширина від 800 до 1200 мм включно, та на ширини шо не входять до наданого діапазону мають код УКТЗЕД 4010120090, а ваша відповідь із зазначеним кодом продукції на товар 5910000000 немає відношення до предмету закупівлі, оскільки відноситься до іншого виду товару, котрий не є предметом даної закупівлі. Вимагаємо видалити дискримінаційну, на нашу думку, вимогу тендерної документації. щодо надання учасниками висновків СЕС на товар та Технічні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2022 13:50
Шановний учаснику! Постанова КМУ, на яку ви посилаєтьсь, це проект документу, який не набрав чинності. З огляду на це повторно акцентуємо Вашу увагу, що у відповідності до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають:
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо.
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо.
Інформація про відміну
Дата відміни
28 січня 2022 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій