Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з модернізації програмно-технічних комплексів з електронної персоналізації ідентифікаційних документів громадян України формату ID-1; код ДК 021:2015 – 72540000-2 – «Послуги з модернізації комп'ютерів»
Очікувана вартість
49 750,00 UAH
UA-2021-12-31-001670-c ● 4d8d7a80c7a144f99e66d1e73af066f5
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 грудня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72540000-2: Послуги з модернізації комп’ютерів
1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): дата укладання додаткової угоди №1 31 грудня 2021р до договору від 11 листопада 2021р.
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода №1 до договору №38/81/243.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Приватне акціонерне товариство «ОТІ».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 21502504.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 03115, м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 30/32.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380444224944.
6. Назва предмета закупівлі: послуги з модернізації програмно-технічних комплексів з електронної персоналізації ідентифікаційних документів громадян України формату ID-1; код ДК 021:2015 – 72540000-2 – «Послуги з модернізації комп'ютерів».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: послуга з модернізації програмно-технічних комплексів з електронної персоналізації ідентифікаційних документів громадян України формату ID-1.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати укладення договору, згідно з календарним планом надання послуг (додаток 3) до 31.01.2022.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 49 750,00 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.01.2022.
*У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація.
Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції:
«8.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання, скріплення печатками Сторін і діє до 31 січня 2022 року, а в частині взаєморозрахунків до повного та належного їх виконання Сторонами.».
Внести зміни до Додатку 3 «Календарний план надання послуг» Договору та викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1.
Усі інші положення Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 1, залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Ця Додаткова угода № 1 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, є невід’ємною частиною Договору та залишається чинною протягом строку дії Договору.
У відповідності до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони домовились, що умови цієї Додаткової угоди № 1 поширюються на відносини Сторін, які виникли за Договором починаючи з 11.11.2021.
Ця Додаткова угода № 1 складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін.
До цієї Додаткової угоди № 1 додається Додаток 3 «Календарний план надання послуг» Договору (нова редакція).
Розгорнути
Згорнути
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода №1 до договору №38/81/243.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Приватне акціонерне товариство «ОТІ».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 21502504.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 03115, м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 30/32.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380444224944.
6. Назва предмета закупівлі: послуги з модернізації програмно-технічних комплексів з електронної персоналізації ідентифікаційних документів громадян України формату ID-1; код ДК 021:2015 – 72540000-2 – «Послуги з модернізації комп'ютерів».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: послуга з модернізації програмно-технічних комплексів з електронної персоналізації ідентифікаційних документів громадян України формату ID-1.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати укладення договору, згідно з календарним планом надання послуг (додаток 3) до 31.01.2022.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 49 750,00 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.01.2022.
*У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація.
Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції:
«8.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання, скріплення печатками Сторін і діє до 31 січня 2022 року, а в частині взаєморозрахунків до повного та належного їх виконання Сторонами.».
Внести зміни до Додатку 3 «Календарний план надання послуг» Договору та викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1.
Усі інші положення Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 1, залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Ця Додаткова угода № 1 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, є невід’ємною частиною Договору та залишається чинною протягом строку дії Договору.
У відповідності до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони домовились, що умови цієї Додаткової угоди № 1 поширюються на відносини Сторін, які виникли за Договором починаючи з 11.11.2021.
Ця Додаткова угода № 1 складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін.
До цієї Додаткової угоди № 1 додається Додаток 3 «Календарний план надання послуг» Договору (нова редакція).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
: послуга з модернізації програмно-технічних комплексів з електронної персоналізації ідентифікаційних документів громадян України формату ID-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 листопада 2021
—
31 січня 2022
ДК 021:2015: 72540000-2 — Послуги з модернізації комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата наданих виконавцем послуг здійснюється замовником шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок виконавця, що вказаний у договорі, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання - передачі послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
31 грудня 2021 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 10:29 |
Звіт про дог закуп уклад без вик ел сист закуп (31.11.21).docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТІ" #21502504 |
Переможець |
49 750,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 10:31
|