Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41829167 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
Контактна особа: |
Костючик Оксана Валеріївна 380938740151 centrosvitasokal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 12:56 |
Очікувана вартість: | 2 172 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 14:26 |
ТД овочі.doc | |
31 грудня 2021 14:26 |
додаток 5 Проект договору.doc | |
31 грудня 2021 14:26 |
додаток 3 Технічні характеристики (1).doc | |
31 грудня 2021 14:26 |
додаток 2 стаття 17 (1).doc | |
31 грудня 2021 14:26 |
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc | |
31 грудня 2021 14:26 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Прийняте Вами рішення, є необґрунтованим, незаконним та таким що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері здійснення публічних Закупівель. Пропозиція учасника ПП «Привокзальна – М» в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
При формуванні ціни тендерної пропозиції учасника ПП «Привокзальна – М» за формою визначеною відповідно до Додатку 3 тендерної Документації, бралось в розрахунок усі 20 найменувань товару.
Дане упущення відносно відсутності інформації по товару -Корінь селери – не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, та розцінюється в розумінні чинного законодавства як – формально ( несуттєва) помилка.
Відповідно до п. 11 Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок" до формальних несуттєвих помилок віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
В змісті цінової пропозиції, чітко було передбачено, що - Загальна вартість пропозиції, грн., з ПДВ, - 2100390,00 (Два мільйони сто тисяч триста дев’яносто гривень 00 коп. з ПДВ).
Тобто в загальну ціну включено ціну товару – корінь селери.
У підтвердження цьому, виступає те що учасник ПП «Привокзальна-М», подав і інші документи, що підтверджують намір здійснювати поставку товару кореня селери, в разі акцепту поданої ним пропозиції.
Разом з цим, проаналізувавши всі попередньо проведені Вами закупівлі на здійснення поставок товару – продуктів харчування, прослідковується чітка закономірність стосовно покровительства учасника – ФОП Микити Івана Степановича.
Шановний Замовнику, здійснення та/або організація забезпечення продуктами харчування дітей – це соціально-важлива фактор, а не спроба «пропустити свого Учасника!!!».
З огляду на це, Ви не залишаєте нам жодних варіантів, як звернутися в компетентні органи для притягнення Вас до юридичної відповідальності!!!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000033 ● 0ef2909ee69242d38785fcb990560c20
- Статус: вирішено ● Дата: 21 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 173
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2022 №173.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-31-000815-b, 31.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-16 15:42:54
Про надання пояснень
Дата: 16.05.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-31-000815-b, яка проводилась комунальною установою "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ФОП Микита Іван Степанович не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Микита Іван Степанович, яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
4. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-18 17:33:03
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі наступних документів, які надаються окремими файлами.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надати неможливо, оскільки у замовника відсутній веб-сайт.
3. Відповідно до тендерної документації, а саме п.5.2 Додатку № 2 до ТД Замовником передбачено документи, які надаються Переможцем (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем).
Згідно п. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” , тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником на виконання вимоги статті 17 та відповідно до вимог Тендерної Документації (п.5.2 Додатку № 2 до ТД) вимагалося від Переможця процедури закупівлі надати інформацію щодо відсутності підстав, визначених пунктами 3, 5, 8, 12, 13 частини першої та частини другої цієї статті.
Слід також зазначити, Замовником встановлено вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5,12 частини першої та частини 2 статті 17 Закону та разом з цим щодо відсутності підстав, визначених пунктами 3, 8, 13 частини першої статті 17 Закону, Замовник в тендерній документації зазначив, що самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель. Оскільки згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій повинно базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації є порушенням Закону з боку Замовника. Адже тендерна документація, це документ яким керується Учасник під час підготовки тендерної пропозиції. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
4. Інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону перевірялася самостійно Замовником. Документальне підтвердження такої перевірки протокол №254а/22 від 28.01.2022 року надається окремим файлом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-31-000815-b від 23.05.2022р. надаємо інформацію щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
2022-05-26 16:51:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2022-06-06 09:43:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Привокзальна-М" |
2 100 390,00
UAH з ПДВ
|
1 950 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна |
2 110 460,00
UAH з ПДВ
|
1 950 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Микита Іван Степанович |
2 170 650,00
UAH з ПДВ
|
2 170 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Привокзальна-М" #44546530 |
Відхилено |
1 950 290,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 09:53
|
|
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна #2996017847 |
Відхилено |
1 950 390,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 15:25
|
|
ФОП Микита Іван Степанович #2794716130 |
Переможець |
2 170 650,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 11:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2022 10:32
|
Додаткова угода про розірвання №1 від 31.05.2022 року .PDF | укладений |
31 травня 2022 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2022 10:28
|
Додаткова угода про змешення №2 від 31.05.2022 року .PDF | зміни до договору |
31 травня 2022 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 15:29
|
Договір №03-12-6-090222 від 09.02.2022 року .PDF | укладений |
09 лютого 2022 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі і відповідно зменшити загальну суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/6/090222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |