Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чашки з блюдцями до чаю, обідні тарілки
Очікувана вартість
3 942,48 UAH
UA-2021-12-31-000768-a 5223d1c5df5d408eb03d2226408d5a25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Леся Валентинівна

+380322428154 lvivoperavpz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької
Код ЄДРПОУ: 02224620
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, проспект Свободи, 28
Контактна особа: Мартинюк Леся Валентинівна
+380322428154
lvivoperavpz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Чашка+блюдце 200 мл для чаю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, пр. Свободи 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221121-1 — Чашки
8 шт
Тарілка обідня 20,5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, пр. Свободи 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221210-2 — Тарілки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника у формі 100% післяплати протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 грудня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 3 942,48
UAH з ПДВ
31 грудня 2021 15:07

Документи

31 грудня 2021 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 15:09