Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вмивальних та вбиральних приміщень 4-го поверху курсантського гуртожитку №1 Літ. (И-4) НУЦЗ України за адресою: вул. Баварська, 7 м. Харків (коригування)
Очікувана вартість
2 252 567,00 UAH
UA-2021-12-31-000703-b ● 1fdeb858c8ad429faa89194c0edcf9f4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08571363 |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКА, будинок 94 |
Контактна особа: |
Савічев Артем Анатолійович +380577073488 tender.nuczu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 14:57 |
Очікувана вартість: | 2 252 567,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 262,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: складає 10000,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції. Форма та вимоги забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник торгів надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, внутрішні правила надання фінансових послуг - Правила добровільного страхування фінансових ризиків, які зареєстровані в Уповноваженому органі (а саме Національному банку України) та надають право страховику здійснювати страхову діяльність за конкретним видом страхування, а саме за видом «страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі» та підтверджують обов'язок відшкодовувати страхові ризики внаслідок невиконання (неналежного виконання) Страхувальником (учасником) своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією/пропозицією, відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В наданій гарантії обов'язкове посилання на пункт, частину, розділ внутрішніх правил, що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків) та номер і дату рішення Уповноваженого органу про реєстрацію Правил страхування фінансових ризиків, затверджених Страховиком. Учасник повинен надати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт вмивальних та вбиральних приміщень 4-го поверху курсантського гуртожитку №1 Літ. (И-4) НУЦЗ України за адресою: вул. Баварська, 7 м. Харків (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вмивальних та вбиральних приміщень 4-го поверху курсантського гуртожитку №1 Літ. (И-4) НУЦЗ України за адресою: вул. Баварська, 7 м. Харків (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61039, Україна, Харківська область, Харків, вул. Баварська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2022 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 16:10 |
№29 Зміни (КР).docx | |
27 січня 2022 16:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 січня 2022 16:10 |
Тендерна_документацiя.doc | |
27 січня 2022 16:10 |
Додатки.doc | |
12 січня 2022 14:19 |
№5 Зміни (КР).docx | |
12 січня 2022 14:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
12 січня 2022 14:19 |
Тендерна_документацiя.doc | |
12 січня 2022 14:19 |
Додатки.doc | |
31 грудня 2021 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 13:07 |
Тендерна_документацiя.doc | |
31 грудня 2021 13:07 |
Додатки.doc |
27 січня 2022 16:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2022 16:10 |
№29 Зміни (КР).docx
|
|||
27 січня 2022 16:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
27 січня 2022 16:10 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
27 січня 2022 16:10 |
Додатки.doc
|
|||
12 січня 2022 14:19 |
№5 Зміни (КР).docx
|
|||
12 січня 2022 14:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
12 січня 2022 14:19 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
12 січня 2022 14:19 |
Додатки.doc
|
|||
31 грудня 2021 13:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 грудня 2021 13:07 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
31 грудня 2021 13:07 |
Додатки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення поршень
Дата подання: 14 січня 2022 16:46
Дата відповіді: 19 січня 2022 15:35
Шановний Замовник. У Розділі 3 викладено наступне: "Тендерна документація не містить вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У разі, якщо з незалежних від Замовника причин, вимоги щодо документального підтвердження вищезазначеної інформації встановлені, це означає, що замовник «не вимагає» такого документально підтвердження. При цьому, учасник може не надавати відповідних документів. " . Але ж у п.5 Роділу 3 Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: 3) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям зазначений в додатку 2 тендерної документації. А у додатку 2 встановлений Критерій 3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
1. Для юридичних осіб**:
Копія балансу за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
Копія звіту про фінансові результати за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
Але ж 28.04.2021 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 і від 30 листопада 2016 р. № 867» від 03.03.2021 № 407 (далі — Постанова № 407), відповідно до якої Державна податкова служба України оприлюднила набори даних на Порталі відкритих даних та вебпорталі Державної податкової служби України, зокрема:фінансова звітність (звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), подані як додаток до звітної (звітної нової) податкової звітності за річний податковий (звітний) період відповідно до пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України) оприлюднена 24.05.2021 за посиланням на вебпорталі Державної податкової служби України та на Порталі відкритих даних.
Тому вважаємо що вимога щодо надання фінансової звітності є неправомірною. Внесить зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Згідно з додатком 2 до тендерної документації для документального підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасник - юридична особа надає: копію балансу за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника; копію звіту про фінансові результати за 2020 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. Разом з тим, розділом 3 тендерної документації передбачено, що тендерна документація не містить вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У разі, якщо з незалежних від Замовника причин, вимоги щодо документального підтвердження вищезазначеної інформації встановлені, це означає, що замовник «не вимагає» такого документально підтвердження. При цьому, учасник може не надавати відповідних документів.
На підставі вищезазначеного, у разі, якщо тендерна документація містить вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник може не надавати відповідних документів. Ненадання документів, у такому випадку, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.
Слід зазначити, що дія постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 і від 30 листопада 2016 р. № 867» від 03.03.2021 № 407 розповсюджується тільки певних суб'єктів господарювання.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має підстав для внесення змін в умови тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, у разі, якщо тендерна документація містить вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник може не надавати відповідних документів. Ненадання документів, у такому випадку, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.
Слід зазначити, що дія постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 і від 30 листопада 2016 р. № 867» від 03.03.2021 № 407 розповсюджується тільки певних суб'єктів господарювання.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має підстав для внесення змін в умови тендерної документації.
Усунення порушень
Дата подання: 14 січня 2022 17:47
Дата відповіді: 19 січня 2022 15:37
Шановний Замовник. Пояснить яким чином копії документу(-ів) (посвідчення) про навчання та отримання потрібних знань з чинного законодавства про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, під час виконання робіт, що передбачені технічним завданням (не менше 3-х осіб, зокрема: виконроба, директора та інженера) відносятся до "Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та підтверджують їх?
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону пункту 3). А саме: 3) "інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме:" ч.4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників"
Будь ласка, приведить до положень Закону тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції учасник надає копію документу(-ів) (посвідчення) про навчання та отримання потрібних знань з чинного законодавства про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, під час виконання робіт, що передбачені технічним завданням (не менше 3-х осіб, зокрема: виконроба, директора та інженера). Дана вимога встановлена з метою підтвердження учасником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якісне здійснення робіт потребує призначення відповідальних за охорону праці, організацію роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку.
Запитувачем у запиті не вказано, яким чином, умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси. Крім цього, запитувачем не доведено наявність дискримінаційних вимог, які потребують внесення змін в тендерну документацію. На підставі вищезазначеного, вимоги запитувача щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволені.
Запитувачем у запиті не вказано, яким чином, умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси. Крім цього, запитувачем не доведено наявність дискримінаційних вимог, які потребують внесення змін в тендерну документацію. На підставі вищезазначеного, вимоги запитувача щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволені.
Усунення порушень
Дата подання: 14 січня 2022 18:20
Дата відповіді: 19 січня 2022 15:37
Шановний Замовник. у п.6, Розділ 3 Ви вимагаєте у складі пропозиція учасника надати:
в) розрахунок договірної ціни.
До розрахуноку договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: пояснювальна записка; договірна ціна, локальний з розрахунком одиничної вартості та об’єктний кошториси; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку.
Вважаємо за потрібне нагадати Вам що:
Ціна тендерної пропозиції визначається за результатами електронного аукціону.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Тому пропонуємо прибрати неправомірну вимогу. Внесить зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Згідно пункту 6 Розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати розрахунок договірної ціни. До розрахуноку договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: пояснювальна записка; договірна ціна, локальний з розрахунком одиничної вартості та об’єктний кошториси; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку.
Запитувачем у запиті не вказано, яким чином, умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси. Крім цього, запитувачем не доведено наявність дискримінаційних вимог, які потребують внесення змін в тендерну документацію. На підставі вищезазначеного, вимоги запитувача щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволені.
Запитувачем у запиті не вказано, яким чином, умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси. Крім цього, запитувачем не доведено наявність дискримінаційних вимог, які потребують внесення змін в тендерну документацію. На підставі вищезазначеного, вимоги запитувача щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволені.
Усунення порушення
Дата подання: 21 січня 2022 15:02
Дата відповіді: 25 січня 2022 16:53
Шановний Замовник. ЩЕ РАЗ ЗВЕРТАЄМОСЬ до вас з ВИМОГОЮ усунути порушення Закону про публічні закупівлі, а саме ч. 4, ст.41 " Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі."
Пунктом 6, Розділу ІІІ, ви вимагаєте надання розрахунку договірноїціни, а саме: пояснювальну записку; договірну ціну, локальний кошторис з розрахунком одиничної вартості та об’єктний кошториси; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку, а також проект календарного графіку виконання робіт (складений у відповідності до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).
Згідно "ЗАГАЛЬНИХ УМОВ укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ є:
предмет договору підряду;
договірна ціна;
строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта); та інш.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. А тому при закупівлі робіт замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, установленої в тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт.
Зважаючи на те, що відповідно до Цивільного кодексу України ціна в договорі підряду може бути визначена в кошторисі (кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником), а також беручи до увагу, що (згідно з Настанови) договірною ціною є кошторис, яким визначають вартість робіт, узгоджений сторонами (замовником та підрядником) та обумовлений у договорі підряду, та з огляду на те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, — договірну ціну (кошторис) при закупівлі робіт сторони можуть погоджувати саме під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України (у зв’язку з тим, що ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису).
А у разі перерахунку ціни пропозиції (після проведеного аукціону) ДОГОВІРНА ЦІНА буде іншою, що призведе до зміни ІСТОТНИХ УМОВ ДОГОВОРУ. А згідно п.2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону призведе до визнання договору про закупівлю НІКЧЕМНИМ.(ч.1ст.43)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші зауваження були ретельно розглянуті та у подальшому будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000703-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН", Код ЄДРПОУ:43440096
Дата подання: 12 січня 2022 19:32
Вимога усунути порушення
Шановний Замовник
У П.6, Розділу 3 Ви вимагаєте «Документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника»
У підпункту б) Ви вимагаєте гарантійний лист в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Пояснить будь ласка, про які проекти йде мова, чи будуть надані ці проекти. Якщо ні, то внесить зміни у ТД.
У підпункті в) Ви вимагаєте підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм. Повідомляємо, що згідно Наказу №322 від 07 грудня 2021року державні будівельні норми України не дійсні. Наполягаємо на внесенні змін у ТД.
У підпункті г) Ви вимагаєте надання довідки державної служби статистики про середньоспоживчі ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості ресурсів, видані уповноваженим органом не раніше дати оприлюднення оголошення. У разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. Дата відповіді не повинна бути ранішою дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю.
По перше - уточнить будь ласка що за УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН повинен надати відповідь на запитання викладене у цьому пункті? Будь ласка з посиланням на законодавчі акти такої вимоги.
По друге – згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 року за №281 у п.5.10 розділу « Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» чітко викладено як учасником приймаються ціни на матеріали. Текстом п.5.10 передбачено «застосування поточних цін на матеріальні ресурси на підставі аналізу цін. При цьому ціна матеріальних ресурсів не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.» Також повідомляємо Вас, шановний Замовник, що Листом Мінрегіону від 11.07.2016р. №7/15/8471 питання збору, аналізу та узагальнення інформації про ціни на основні будівельні матеріали та конструкції, що склалися в розрізі регіоноів України, та доведення такої інформації до учасниуів будівництва покладено на ТОВ «НВФ «Інпроект». Зазначена інформація щоквартально наводиться у Зборнику «Ціноутворення у будівництві» та на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» - www.inproekt.kiev.ua – в Розділі «Ціноутворення / Інформація про ціни».
Враховуючі вищевикладене для усунення порушення «НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва», та «Закону України про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внесення змін у ТД.
Розгорнути
Згорнути
У П.6, Розділу 3 Ви вимагаєте «Документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника»
У підпункту б) Ви вимагаєте гарантійний лист в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Пояснить будь ласка, про які проекти йде мова, чи будуть надані ці проекти. Якщо ні, то внесить зміни у ТД.
У підпункті в) Ви вимагаєте підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм. Повідомляємо, що згідно Наказу №322 від 07 грудня 2021року державні будівельні норми України не дійсні. Наполягаємо на внесенні змін у ТД.
У підпункті г) Ви вимагаєте надання довідки державної служби статистики про середньоспоживчі ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості ресурсів, видані уповноваженим органом не раніше дати оприлюднення оголошення. У разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. Дата відповіді не повинна бути ранішою дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю.
По перше - уточнить будь ласка що за УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН повинен надати відповідь на запитання викладене у цьому пункті? Будь ласка з посиланням на законодавчі акти такої вимоги.
По друге – згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 року за №281 у п.5.10 розділу « Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» чітко викладено як учасником приймаються ціни на матеріали. Текстом п.5.10 передбачено «застосування поточних цін на матеріальні ресурси на підставі аналізу цін. При цьому ціна матеріальних ресурсів не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.» Також повідомляємо Вас, шановний Замовник, що Листом Мінрегіону від 11.07.2016р. №7/15/8471 питання збору, аналізу та узагальнення інформації про ціни на основні будівельні матеріали та конструкції, що склалися в розрізі регіоноів України, та доведення такої інформації до учасниуів будівництва покладено на ТОВ «НВФ «Інпроект». Зазначена інформація щоквартально наводиться у Зборнику «Ціноутворення у будівництві» та на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» - www.inproekt.kiev.ua – в Розділі «Ціноутворення / Інформація про ціни».
Враховуючі вищевикладене для усунення порушення «НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва», та «Закону України про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внесення змін у ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2022 11:32
Шановний Запитувач! На вашу вимогу повідомляємо наступне.
1) Згідно з підпунктом "б" пункту 6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Вищезазначеним листом учасник гарантує, що у разі, якщо на об'єкт будівництва затверджений проект, то будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам цього проекту. Слід зазначити, що у відповідності до п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіонбудом від 01.11.2021 року №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. На виконання цієї норми закону, замовником у додатку 8 до тендерної документації надано відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї.
2) Згідно з підпунктом "в" пункту 6 розділу 3 тендерної документації до розрахуноку договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: пояснювальна записка; договірна ціна, локальний з розрахунком одиничної вартості та об’єктний кошториси; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку.
У відповідності до ч.1 ст.1 Закону України " Про будівельні норми" державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва. Державні будівельні норми охоплюють всі галузі народного господарства держави та регламентують діяльність різноманітних сфер життєдіяльності людини. Офіційний видавець більшості будівельних нормативів України — мінрегіонбуд.
У своїй вимозі запитувач стверджує, що згідно Наказу №322 від 07 грудня 2021 року державні будівельні норми України не дійсні. Слід зазначити, що це твердження є невірним, оскільки, Наказом №322 від 07 грудня 2021 року скасовуються деякі державні будівельні норми України. Проте, не всі, які діють на території України. Крім цього, натомість, скасованих державних будівельних норми України затверджені нові, які вже набули чинності.
3) У відповідності до підпункту "г" пункту 6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати довідку державної служби статистики про середньоспоживчі ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості ресурсів, видані уповноваженим органом не раніше дати оприлюднення оголошення. У разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. Дата відповіді не повинна бути ранішою дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю.
На перше питання повідомляємо, що у разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, потрібно надати оригінал відповіді уповноваженого органу, до повноважень якого входить спостерігання та ведення обліку середньоспоживчих цін на законних підставах. Діяльність та порядок надання відповідей такими органами передбачені Законами України, а також іншими підзаконними нормативно-правовими актами, які діють на території України.
На друге питання повідомляємо, що підпункт "г" пункту 6 розділу 3 тендерної документації повністю узгоджується з наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 року за №281, а також Листом Мінрегіону від 11.07.2016р. №7/15/8471.
У відповідності до п.4 ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2014 р. № 481 Держстат відповідно до покладених на нього завдань проводить моніторинг та задовольняє потреби користувачів у статистичній інформації; забезпечує рівний доступ користувачів до статистичної інформації та оприлюднення основних положень статистичної методології.
Запитувачем у вимозі не вказано, яким чином, умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси. Крім цього, запитувачем не доведено наявність дискримінаційних вимог, які потребують скасування шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Маємо зазначити, що доводи, які приводить запитувач у своїй вимозі носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель. На підставі вищезазначеного, вимоги запитувача щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволені.
1) Згідно з підпунктом "б" пункту 6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Вищезазначеним листом учасник гарантує, що у разі, якщо на об'єкт будівництва затверджений проект, то будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам цього проекту. Слід зазначити, що у відповідності до п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіонбудом від 01.11.2021 року №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. На виконання цієї норми закону, замовником у додатку 8 до тендерної документації надано відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї.
2) Згідно з підпунктом "в" пункту 6 розділу 3 тендерної документації до розрахуноку договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: пояснювальна записка; договірна ціна, локальний з розрахунком одиничної вартості та об’єктний кошториси; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку.
У відповідності до ч.1 ст.1 Закону України " Про будівельні норми" державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва. Державні будівельні норми охоплюють всі галузі народного господарства держави та регламентують діяльність різноманітних сфер життєдіяльності людини. Офіційний видавець більшості будівельних нормативів України — мінрегіонбуд.
У своїй вимозі запитувач стверджує, що згідно Наказу №322 від 07 грудня 2021 року державні будівельні норми України не дійсні. Слід зазначити, що це твердження є невірним, оскільки, Наказом №322 від 07 грудня 2021 року скасовуються деякі державні будівельні норми України. Проте, не всі, які діють на території України. Крім цього, натомість, скасованих державних будівельних норми України затверджені нові, які вже набули чинності.
3) У відповідності до підпункту "г" пункту 6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати довідку державної служби статистики про середньоспоживчі ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості ресурсів, видані уповноваженим органом не раніше дати оприлюднення оголошення. У разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. Дата відповіді не повинна бути ранішою дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю.
На перше питання повідомляємо, що у разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, потрібно надати оригінал відповіді уповноваженого органу, до повноважень якого входить спостерігання та ведення обліку середньоспоживчих цін на законних підставах. Діяльність та порядок надання відповідей такими органами передбачені Законами України, а також іншими підзаконними нормативно-правовими актами, які діють на території України.
На друге питання повідомляємо, що підпункт "г" пункту 6 розділу 3 тендерної документації повністю узгоджується з наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 року за №281, а також Листом Мінрегіону від 11.07.2016р. №7/15/8471.
У відповідності до п.4 ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2014 р. № 481 Держстат відповідно до покладених на нього завдань проводить моніторинг та задовольняє потреби користувачів у статистичній інформації; забезпечує рівний доступ користувачів до статистичної інформації та оприлюднення основних положень статистичної методології.
Запитувачем у вимозі не вказано, яким чином, умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси. Крім цього, запитувачем не доведено наявність дискримінаційних вимог, які потребують скасування шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Маємо зазначити, що доводи, які приводить запитувач у своїй вимозі носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель. На підставі вищезазначеного, вимоги запитувача щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
1 817 947,26
UAH з ПДВ
|
1 817 947,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
2 098 327,10
UAH з ПДВ
|
2 098 327,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА |
2 197 186,54
UAH з ПДВ
|
2 197 186,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БВКФ ЕВЕРЕСТ" |
2 249 635,18
UAH з ПДВ
|
2 249 635,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" #41718792 |
Відхилено |
1 817 947,26
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 14:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" #31061880 |
Відхилено |
2 098 327,10
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 12:03
|
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА #30235387 |
Очікує рішення |
2 197 186,54
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 12:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 травня 2022 13:05 |
Кінець періоду оскарження: | 21 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 травня 2022 13:05 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Воєнний стан на території України |
Документи:
10 травня 2022 13:05
|
Електронний підпис |
10 травня 2022 13:04
|
№72 КР вмивальних (відміна).docx |