Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Апостолівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40220031 |
Вебсайт: | http://apostolove.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 53802, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А |
Контактна особа: |
Наталія Гищак +380975098121 ap010678ng@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2022 15:54 |
Очікувана вартість: | 2 500 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 505,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2022 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2022 16:44 |
ТД (м’ясо) 2022 в новій редакції від 12.01.doc | |
12 січня 2022 16:44 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 12.01.doc | |
05 січня 2022 17:07 |
Внесені зміни 05.01..docx | |
05 січня 2022 17:07 |
ТД (м’ясо) 2022 в новій редакції.doc | |
31 грудня 2021 09:22 |
ТД (м’ясо) 2022.doc |
12 січня 2022 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2022 16:44 |
ТД (м’ясо) 2022 в новій редакції від 12.01.doc
|
||||||
12 січня 2022 16:44 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 12.01.doc
|
||||||
05 січня 2022 17:07 |
Внесені зміни 05.01..docx
|
||||||
05 січня 2022 17:07 |
ТД (м’ясо) 2022 в новій редакції.doc
|
||||||
31 грудня 2021 09:22 |
ТД (м’ясо) 2022.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-05-000022 ● c16fcd753fc440ffbda3f1fe927f6ece
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2022 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2022 Одеса № 253
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.10.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2022 № 253
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2021-12-31-000702-c 31.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-07 11:51:39
Запит про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-11 13:24:26
Пояснення на запит
Розмір бюджетного призначення визначався відповідно розрахунку до кошторису Управління ОКМС Апостолівської міської ради на 2022 рік. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі моніторингу цін на споживчому ринку продукції, які діють на дату прийняття рішення про закупівлю, відповідно Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (у мережі Інтернет, на сайті Мінфіну,) а також Листу Мінекономрозвитку України «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» №3301-04/34980, з дотриманням вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, та відповідно до Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик :
Якісні характеристики визначено відповідно до ДСТУ 4589:2006, ДСТУ: 3143:2013 та інші нормативні документи, що діяли на момент проведення процедури закупівлі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно вимогам діючого санітарного законодавства України та екологічним нормам.
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://apostolove.dnepredu.com/uk/site/zakupivelna-diyalnist.html
Копії документів додаються на 18 аркушах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-14 09:30:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні такого пояснення (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОНОМ-КР» умовам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено аналогічний договір від 15.02.2021 № 1511-1 не з усіма додатками, а саме: відсутні додаткові угоди від 25.10.2021 № 6 та від 10.11.2021 № 7 до договору від 15.02.2021 № 1511-1?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 08:11:53
Ґрунтовні пояснення
Щодо питання №1.
Замовником передбачено наступну вимогу, що передбачена частиною 3 пункту 3.1. додатку 4 тендерної документації: «3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність повного виконання аналогічного(них) договору(рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами:
- копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору;
- копією оригінала листа-відгука від контрагента, що підтверджує успішне повне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, обсягів та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості.
Аналогічним договором є договір на поставку товару за ЄЗС ДК 021:2015, згідно розділу І пп.4.1. цієї тендерної документації.
Аналогічний договір повинен мати строк поставки як мінімум протягом 3-х місяців (для підтвердження спроможності Постачальника виконувати умови договору та здійснювати доставку товару згідно графіку, протягом зазначеного періоду).
Інформація в довідці повинна відповідати копіям договорів, та листам-відгукам.
Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного (аналогічних) договору (договорів) є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.».
Учасником ТОВ "АГРОНОМ-КР" на виконання вказаної вимоги надано файли із наступними іменами: «договори кури бюджет», «відгук кури ЦППРК»; «договір кури ЦППРК».
Згідно наданої інформації в ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГРОНОМ-КР" встановлено укладання аналогічного Договору:
- Договір на постачання продуктів харчування №1511-1 від 15.02.2021 року із ДПТНЗ «Покровський центр-підготовки і перепідготовки робітничих кадрів» на суму 24 000,00 грн по предмету: код 15110000-2 – М’ясо (четверть куряча, печінка яловича);
- Додаткова угода №1 від 23.02.2021 року;
- Додаткова угода №2 від 04.03.2021 року;
- Додаткова угода №3 від 23.03.2021 року;
- Додаткова угода №4 від 24.05.2021 року;
- Додаткова угода №5 від 27.09.2021 року.
- Довідка про виконання аналогічного договору №038-90 від 19.01.2022 року із зазначенням інформації про укладений Договір на постачання продуктів харчування №1511-1 від 15.02.2021 року;
- Лист-відгук вих. №5 від 05.01.2022 року ДПТНЗ «Покровський центр-підготовки і перепідготовки робітничих кадрів» щодо позитивного виконання Договору №038-90 від 19.01.2022 року.
Замовник торгів сприймає усю інформацію та документи, що подані учасниками процедури закупівлі як повну та достовірну, якщо інше не може бути доведено Замовником з ході вивчення документів у складі тендерної пропозиції учасника та з посиланням на власне виключно документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Інші джерела інформації, окрім офіційних відкритих державних реєстрів, до яких система Prozorro не належить, оскільки не є таким відкритих державним реєстром, не можуть бути предметом наявності доказів в тих чи інших юридично значущих фактах.
У відповідності до частин 10,11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII року, «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею».
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі Уповноважена особа керувалась принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі, вимог, що передбачені умовами тендерної документації.
Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про Уповноважену особу, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Уповноважена особа не має права використовувати інші джерела інформації для дослідження тендерної пропозиції учасника, якщо такий порядок не був передбачений умовами тендерної документації.
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не передбачено механізм та порядок перевірки інформації про стан укладання додаткових угод до аналогічного Договору, окрім наданої учасником інформації у складі тендерної пропозиції. Самостійно Замовник не уповноважений здійснювати перевірку стану укладання додаткових угод до Договору, використовуючи мережу Інтернет або інші джерела отримання інформації.
Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо укладання додаткових угод із контрагентами, а також подання відповідної інформації замовникам закупівлі.
Той факт, що Південним офісом Держаудитслужби встановлено факт укладання інших додаткових угод до поданого аналогічного Договору учасником-переможцем, а саме додаткових угод від 25.10.2021 № 6 та від 10.11.2021 № 7 до договору від 15.02.2021 № 1511-1 не значить, що Замовником з огляду на інформацію, що подана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОНОМ-КР» було порушено порядок розгляду тендерної пропозиції.
Підтвердженням законності прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АГРОНОМ-КР» є відсутність вимог та скарг від іншого учасника процедури закупівлі, - ФОП "ГУСЕВ АРТУР ІГОРОВИЧ", права якого б теоретично могли б бути порушені, якби замовник торгів здійснив розгляд тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» не у відповідності до вимог тендерної документації.
Також наводимо як доказ практику розгляду скарг Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), зокрема за рішенням № 5359-р/пк-пз від 09.08.2022 року, в якому Замовник обґрунтовуючи свою позицію здійснював посилання на аналогічну практику розгляду Скарг Колегією з аналогічних питань та посилання на таку практику знаходиться в вільному доступі на веб-сайті Уповноваженого органу Prozorro, на що в свою чергу Колегія зазначила про наступне:
«1.1 Щодо інших Процедур закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 18 Закону реєстраційна картка скарги повинна містити таку інформацію, зокрема:
2) номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлі, в разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини п'ятої статті 18 Закону скарга повинна містити, зокрема, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Слід зазначити, що реєстраційна картка за Скаргою створена 27 липня 2022 року та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-22-001212-a, відповідно, Скарга розміщена в оголошенні, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-22-001212-a.
Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги.».
Отже керуючись підходом Органу оскарження в сфері публічних закупівель згідно статті 18 Закону, інші процедури закупівель, що оголошені іншими замовниками не можуть бути доказом підтвердження юридично значущих обставин в закупівлях, якщо тендерна документація таких закупівель не містить механізм перевірки документів в складі пропозиції учасника з джерелом доказової бази в системі Prozorro.
Підсумовуючи все зазначене вище, інформуємо, що Замовником торгів здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АГРОНОМ-КР» у відповідності до порядку та вимог, що передбачені тендерною документацією по предмету: ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо «М’ясо» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-31-000702-c). Зокрема учасником надано додаткові угоди №1-5 до аналогічного Договору на постачання продуктів харчування №1511-1 від 15.02.2021 року із ДПТНЗ «Покровський центр-підготовки і перепідготовки робітничих кадрів». Зміст тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» не містив інформацію про наявність укладання інших додаткових угод, в тому числі про які зазначається Південним офісом Держаудитслужби. З огляду на відсутність механізму в Замовника використовувати інші дані в інших закупівлях, що розміщені в системі Prozorro, Управління освіти, культури, молоді та спорту Апостолівської міської ради не мало правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР».
З огляду на вказане повідомляємо про відсутність порушень при плануванні, оголошенні та проведенні процедури закупівлі по предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо «М’ясо» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-31-000702-c). З огляду на вказане уповноваженою особою Замовника не вчинено дій, які б можна було кваліфікувати статті 16414 КпАПУ.
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо «М’ясо» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-31-000702-c).
Додатки:
1. Аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5359-р/пк-пз від 09.08.2022 року;
Надання інформації про усунення порушення замовником
аргументовані заперечення щодо висновку
2022-10-21 09:07:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0113/2022/пр |
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/171/1067/22 |
Дата відкриття провадження: | 06 грудня 2022 |
Документи:
07 грудня 2022 13:36
|
Електронний підпис |
24 листопада 2022 07:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2022 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
2 498 141,00
UAH з ПДВ
|
2 498 141,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГУСЕВ АРТУР ІГОРОВИЧ" |
2 500 840,00
UAH з ПДВ
|
2 500 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Переможець |
2 498 141,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2022 11:31
|
ДУ2 Д10ок.pdf | зміни до договору |
09 червня 2022 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 11:54
|
ДУ1 Д10ок.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 15:05
|
договір 10ок.pdf | укладений |
15 лютого 2022 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1.3 Договору сторони домовилися зменшити загальний обсяг на 1320390,98 грн. з ПДВ, та кількість - філе куряче (заморожене) -6987 кілограмів, м’ясо яловичини (охолоджене)- 1666 кілограмів. Сторони домовилися зменшити ціну за 1 кг філе курячого (замороженого) на 0,06 коп. з ПДВ. Пункт 3.3 викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 1177750,02 грн. (Один мільйон сто сімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят грн. 02 коп.), в тому числі ПДВ складає 196291,67 грн. та може бути зменшена в залежності від реального фінансування Замовника". |
Номер договору про закупівлю: | 10ок |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму Договору на 1038519,93 грн. з ПДВ, та загальний об’єм : філе куряче – 6299,0 кг, м’ясо яловичини – 931,386 кг, та внести зміни до Договору. Ціна цього Договору становить 139230,09 грн. (Сто тридцять дев’ять тисяч двісті тридцять гривень 09 копійок), у тому числі ПДВ складає 23205,01 грн.(Двадцять три тисячі двісті п’ять гривень 01 копійка). |
Номер договору про закупівлю: | 10ок |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |