Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34472384 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, пл Єдності, буд. 2, каб. 26 |
Контактна особа: |
Папанова Анастасія Анатоліївна +380615336638 ukb@rada-berdyansk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2022 12:10 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 13:40 |
Очікувана вартість: | 3 973 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 868,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 119208.90 грн. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону, а саме: Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 5 до Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 119208.9 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення надається у вигляді електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA688201720355109007024031273 Код за ЄДРПОУ – 34472384 Банк одержувача – Державна казначейська служба України, м.Київ Призначення платежу - Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення виконання робіт; за порушення умов зобов'язання щодо якості робіт. - Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю; - Дострокового розірвання Учасником Договору про закупівлю, якщо не було порушень Договору про закупівлю з боку Замовника. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення виконання робіт, виконання робіт неналежної якості, у разі невиконання своїх зобов’язань Учасником за Договором про закупівлю тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Гаранту забезпечення виконання договору. Про неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю. Починаючи від дати відправлення Гаранту письмового повідомлення Замовник набуває право власності на грошові кошти. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після належного виконання Учасником Договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст.27 та ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, щодо надання забезпечення виконання договору та погодження з умовами неповернення (повернення) забезпечення, у разі визначення пропозиції Учасника переможцем процедури закупівлі |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерела фінансування: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 13:42 |
Зміни до тендерної документації Демонтаж.doc | |
04 січня 2022 13:42 |
Тендерна документація (демонтаж) ЗМІНИ.docx | |
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 5 Гарантія.docx | |
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 4 Субпідрядники.docx | |
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 1 Технічні характеристики.docx |
04 січня 2022 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2022 13:42 |
Зміни до тендерної документації Демонтаж.doc
|
|||
04 січня 2022 13:42 |
Тендерна документація (демонтаж) ЗМІНИ.docx
|
|||
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 5 Гарантія.docx
|
|||
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 4 Субпідрядники.docx
|
|||
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
|||
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
31 грудня 2021 12:06 |
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-31-000521-a
Рішенням Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі по тексту Замовник) , викладеного в протоколі № 12 від 25.01.2022 р., тендерну пропозицію ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» (далі по тесту Учасник) було відхилено. В протоколі Замовник зазначив, що пропозиція Учасника містить помилки, оскільки в договірній ціні зазначений вид договірної ціни тверда, що не відповідає вимогам проекту договору, де зазначається, що ціна повинна бути динамічною, що в свою чергу не відповідає вимогам п. 6 Розділу 3 Тендерної документації, а отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно з п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Учасник не погоджується з таким рішенням Замовника, виходячи з наступного:
По-перше, відповідно до п. 6. Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 1, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації, про проєкт договору (додаток 3) в даному пункті ТД не йдеться, а Тендерна документації взагалі не містить вимог щодо визначення виду договірної ціни, внаслідок чого не може бути відхилена грунтуючись на п. 6. Розділу 3 Тендерної документації.
По-друге, в складі Тендерної пропозиції Учасником окремим файлом, оформленим і завантаженим належним чином, подано Тендерну (цінову) пропозицію де зазначено, що Учасник погоджується з умовами Договору, які викладені у Додатку 3 «Проєкт договору про закупівлю послуг» тендерної документації, та з тим, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того Учасником, в складі тендерної пропозиції подано, підписаний належним чином проєкт договору (Додаток № 3), як того вимагав Замовник, що підтверджує готовність Учасника укласти договір на умовах зазначених в названому проєкті договору.
Слід зазначити, що Замовник, на нашу думку з метою просування свого кандидата, упереджено та формально підійшов до вивчення тендерної пропозиції Учасника та проігнорував те, що відповідно до п. 3.15 Розділу З ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п. 6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації закупівлі.
Дії Замовника в даному випадку грубо суперечать ч.1. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та, на нашу думку, містять ознаки кримінальних правопорушень передбачених ч.3 ст. 358, ст. 364 Кримінального кодексу України, а також ознаки порушень передбачених ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», у зв’язку з чим, у випадку, якщо Замовником порушення не буде усунуто, Учасник залишає за собою право звернутись з відповідними заявами та скаргами до компетентних органів.
Також просимо надати обгрунтовані належним чином пояснення щодо причин прийняття рішення про відхилення пропозиції Учасника.
27.01.2022 р.
Директор
Кушнаренко І.С.
Відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Під час оцінки пропозиції Учасника, Замовник прийшов до висновку, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Не відповідність полягає в наступному, а саме:
По – перше частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у тендерній документації повинний бути проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його.
На виконання зазначеної норми Замовник встановив критерій у вигляді Додатку № 3 «Проєкт договору», який є невід’ємною частиною тендерної документації. В даному проєкті договору встановлений п. 3.1. «Договірна ціна послуг встановлюється в національній валюті України та визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору, є динамічною (приблизною)».
Договірна ціна є істотною умовою договору відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Крім цього Замовник передбачив в п. 6 Р. 3 Тендерної документації інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в якій Замовник зазначив, що «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проєктом календарного графіку виконання послуг».
ТОВ «Монтажбудюг» у складі своєї пропозиції надав Договірну ціну в якій зазначено, що договірна ціна є твердою, що суперечить п. 3.1 Проєкту договору (істотним умовам), а отже тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім цього Замовник наголошує, що на етапі оцінки тендерних пропозицій Замовник зобов’язаний комплексно та в повному обсязі досліджувати усі документи (на предмет правильності їх складання відповідно до всіх критеріїв), які входять до тендерної пропозиції Учасника, а не вибірково.
Відповідно до викладеного Замовник під час оцінки тендерної документації розглядав та оцінював усі документи тендерної пропозиції Учасника, до яких входив не тільки Проєкт договору, а й кошторис з договірною ціною яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Твердження Учасника про те, що нібито тендерна документація не містила вимог щодо визначення виду договірної ціни є хибним та помилковим.
Замовник наголошує, що тендерна документація містила вимогу про вид договірної ціни, яка була зазначена в п. 3.1. Проєкту договору.
Також зауважуємо про те, що відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник міг звернутися до Замовника за роз’ясненнями усіх вимог тендерної документації, якщо у нього були питання відносно правильності підготовки документів згідно всіх кваліфікаційних критеріїв, що Учасником не було зроблено.
Враховуючи наведене тендерна пропозиція ТОВ «Монтажбудюг» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000036 ● dc7e011866314708acabdca8b7992f8c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-12-31-000521-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 13:56:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Демонтаж комплексу будівель та споруд по вул. Лютеранська (Горбенко), 40 в м. Бердянськ Запорізької області без подальшого будівництва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2021-12-31-000521-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 16:05:01
Пояснення
Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради (код ЄДРПОУ – 34472384) (далі – Замовник) в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Демонтаж комплексу будівель та споруд по вул. Лютеранська (Горбенко), 40 в м. Бердянськ Запорізької області без подальшого будівництва» (UA-2021-12-31-000521-а) надає наступні пояснення.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2021 рік та становить 3 973 630,00 грн. (три мільйони дев’ятсот сімдесят три тисячі шістсот тридцять гривень) з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та затвердженої експертної оцінки від 30.12.2021 №0333-21ЕО (додається), щодо розгляду кошторисної документації по об’єкту: «Демонтаж комплексу будівель та споруд по вул. Лютеранська (Горбенко), 40 в м. Бердянськ Запорізької області без подальшого будівництва».
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік становить 6 000 000,00 грн. (шість мільйонів гривень 00 коп.) з ПДВ та затверджений рішенням двадцять третьої сесії VIII скликання від 23 грудня 2021 року №81 «Про бюджет Бердянської міської територіальної громади на 2022 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документація на Демонтаж комплексу будівель та споруд по вул. Лютеранська (Горбенко), 40 в м. Бердянськ Запорізької області без подальшого будівництва розроблена відповідно до потреб територіальної громади міста Бердянськ. Передбачено надання послуг з розбирання надземної частини одно- і двоповерхових цегляних будівель, розбирання дорожніх покриттів та основ, демонтаж плит перекриття, демонтаж освітлювальних опор та демонтаж металевої огорожі.
Надаємо посилання на сайт Бердянської міської ради на якому оприлюднюються обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовника, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://bmr.gov.ua/index.php?id=340.
Та посилання на конкретну закупівлю - https://bmr.gov.ua/index.php?id=340&type=0&jumpurl=fileadmin%2Fdocumentation%2Fgovernment_procurement%2FObgvruntuvannja_zakup%2FObgruntuvanDemontazh_Gorbenko__40.PDF&juSecure=1&mimeType=application%2Fpdf&locationData=340%3Atx_dam%3A85108&juHash=1f073f79f1f51170c229d493ec0861055de8a88d
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:23:59
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-06-000008 ● d502ac7689ae45c582fb073555665266
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 12:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2022
№ 136
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-12-31-000521-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЗАЛIЯ НОВА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
3 805 005,45
UAH з ПДВ
|
3 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТІНВЕСТ-БУД" |
3 967 183,10
UAH з ПДВ
|
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОНТАЖБУДЮГ" |
3 905 563,32
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПМК №132" |
3 899 858,00
UAH з ПДВ
|
3 467 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" |
3 903 014,83
UAH з ПДВ
|
3 468 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЗАЛIЯ НОВА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #35841092 |
Відхилено |
3 389 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 14:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТІНВЕСТ-БУД" #41387497 |
Відхилено |
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 08:56
|
|
ТОВ "МОНТАЖБУДЮГ" #40400087 |
Відхилено |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 14:36
|
|
ТОВ "ПМК №132" #01036477 |
Відхилено |
3 467 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2022 14:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" #33609949 |
Переможець |
3 468 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2022 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 15:16
|
Протокол техн. помилка (доп. угода).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:14
|
Доп.угода №1.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 14:20
|
продовження строку.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 17:40
|
друкарська помилка.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 10:03
|
Договір про закупівлю послуг №01/22 від 11.02.2022 | укладений |
11 лютого 2022 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Даний протокол не є зміною до укладеного договору (друкарська помилка) |
Номер договору про закупівлю: | №01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокольне рішення №34 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | №01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань. Під час публікації змін до договору про закупівлю послуг від 11.02.2022р. №01/22 – додаткової угоди від 18.02.2022р. №1 щодо Закупівлі «Демонтаж комплексу будівель та споруд по вул. Лютеранська (Горбенко), 40 в м. Бердянськ Запорізької області без подальшого будівництва» UA-2021-12-31-000521-а допущена технічна помилка, а саме: додано невірний pdf – файл зі змістом Додаткової угоди від 18.02.2022р. №1. У зв’язку із відсутністю технічної можливості виправити помилку, прийнято рішення оприлюднити дане протокольне рішення уповноваженої особи та Додаткову угоду від 18.02.2022р. №1 до договору від 11.02.2022р. №01/22 щодо Закупівлі «Демонтаж комплексу будівель та споруд по вул. Лютеранська (Горбенко), 40 в м. Бердянськ Запорізької області без подальшого будівництва» UA-2021-12-31-000521-а повторно. . |
Номер договору про закупівлю: | №01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |