Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп’ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»)
Очікувана вартість
3 823 974,00 UAH
UA-2021-12-31-000300-a ● 56d30d94adda406bb4c41598d3866521
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Гриценко Олена Віталіївна +380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2022 10:50 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 11:34 |
Очікувана вартість: | 3 823 974,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 119,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп’ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Конторська буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг при наявності фінансування з бюджету територіальної громади м. Харкова. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 10:45 |
ТД_ РТГХ.docx | |
31 грудня 2021 10:45 |
Оголошення РТГХ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікована електронна печатка
Дата подання: 05 січня 2022 16:54
Дата відповіді: 10 січня 2022 15:14
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації на файл(и) тендерної пропозиції, завантажені в електронну систему закупівель, накладається кваліфікований електронний підпис та кваліфікована електронна печатка (КЕП).
Кваліфікована електронна печатка — удосконалена електронна печатка, яка створюється з використанням засобу кваліфікованої електронної печатки і базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки (пункт 22 частини 1 статті 1 Закону про довірчі послуги). Створювач електронної печатки — юридична особа, яка створює електронну печатку (пункт 40 частини 1 статті 1 Закону про довірчі послуги).
Відповідно до частини 1 статті 581 Господарського кодексу України (далі — ГКУ) використовувати печатку суб’єкту господарювання у своїй діяльності не обов’язково. Наявність або відсутність відбитка печатки на документі не створює юридичних наслідків (частина 3 статті 581 ГКУ).
Крім того, майданчики через які здійснюється оприлюднення документів тендерної пропозиції, не мають технічної можливості накласти одночасно кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку.
Враховуючи вищенаведене, просимо вас внести зміни до тендерної документації та надати учасникам можливість подати пропозиції лише з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З урахуванням частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на ваше звернення.
Щодо положень розділу ІІІ Тендерної документації повідомляємо наступне.
Розділ ІІІ Тендерної документації містить загальну інформацію щодо інструкції з підготовки учасниками їхньої тендерної пропозиції у даній процедурі закупівлі.
Зокрема, після перерахування окремих документів, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, Замовником встановлюються вимоги щодо оформлення документів тендерної пропозиції.
Замовник під час підготовки тендерної документації не в силі передбачити те, які саме учасники подадуть пропозицію для участі – ті, які працюють з печаткою, чи ті які працюють без неї.
Таким чином, найперше, що вказується та відповідно вимагається Замовником, це те, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у вигляді сканованої копії оригіналу документа в кольоровому зображені/нотаріально завіреної копії документа в кольоровому зображені/копії документа, завіреної підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі наявності), у форматі: .pdf / .jpeg.
Дана вимога була сформована з урахуванням положень статті 58¹ Господарського кодексу України (далі – ГК України). Відповідно до даної статті ГК України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки, використання печатки не обов’язком для суб’єкта господарювання.
Таким чином, відповідно до даного положення, Замовником вимагається завірення документів відбитком печатки лише у разі її наявності та у випадку використання печатки учасником у своїй господарській діяльності та при оформленні документів.
Замовником у тендерній документації, зокрема і розділі ІІІ Тендерної документації, неодноразово наголошувалось на тому, що завірення документів відбитком печатки вимагається лише у разі її наявності в учасника.
Вимога щодо накладення на файли тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки не є винятком щодо обов’язкового накладення кваліфікованої електронної печатки. При аналізі усіх положень тендерної документації та врахуванні вищенаведеного дана вимога презюмує те, що накладення на файли тендерної пропозиції кваліфікованої електронної печатки потрібне тоді, коли дана печатка наявна в учасника та використовується ним у його господарській діяльності та накладається на файли, які надаються у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) ) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Надання документів у формі електронного документа повинно відповідати вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Щодо вимоги внести зміни до тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Із електронної системи закупівель вбачається те, що із даною вимогою фізична/юридична особа звертається у рамках «запитання до процедури», що несе в собі звернення з метою отримання роз’яснення конкретних положень тендерної документації, але ж ніяк не з вимогою (без конкретного обґрунтування) про внесення змін до Тендерної документації.
Замовник самостійно та з дотриманням, зокрема статей 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлює вимоги в тендерній документації, які не призводять своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола потенційних учасників.
Таким чином, у зв’язку з вищенаведеним, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до Тендерної документації.
З урахуванням частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на ваше звернення.
Щодо положень розділу ІІІ Тендерної документації повідомляємо наступне.
Розділ ІІІ Тендерної документації містить загальну інформацію щодо інструкції з підготовки учасниками їхньої тендерної пропозиції у даній процедурі закупівлі.
Зокрема, після перерахування окремих документів, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, Замовником встановлюються вимоги щодо оформлення документів тендерної пропозиції.
Замовник під час підготовки тендерної документації не в силі передбачити те, які саме учасники подадуть пропозицію для участі – ті, які працюють з печаткою, чи ті які працюють без неї.
Таким чином, найперше, що вказується та відповідно вимагається Замовником, це те, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у вигляді сканованої копії оригіналу документа в кольоровому зображені/нотаріально завіреної копії документа в кольоровому зображені/копії документа, завіреної підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі наявності), у форматі: .pdf / .jpeg.
Дана вимога була сформована з урахуванням положень статті 58¹ Господарського кодексу України (далі – ГК України). Відповідно до даної статті ГК України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки, використання печатки не обов’язком для суб’єкта господарювання.
Таким чином, відповідно до даного положення, Замовником вимагається завірення документів відбитком печатки лише у разі її наявності та у випадку використання печатки учасником у своїй господарській діяльності та при оформленні документів.
Замовником у тендерній документації, зокрема і розділі ІІІ Тендерної документації, неодноразово наголошувалось на тому, що завірення документів відбитком печатки вимагається лише у разі її наявності в учасника.
Вимога щодо накладення на файли тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки не є винятком щодо обов’язкового накладення кваліфікованої електронної печатки. При аналізі усіх положень тендерної документації та врахуванні вищенаведеного дана вимога презюмує те, що накладення на файли тендерної пропозиції кваліфікованої електронної печатки потрібне тоді, коли дана печатка наявна в учасника та використовується ним у його господарській діяльності та накладається на файли, які надаються у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) ) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Надання документів у формі електронного документа повинно відповідати вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Щодо вимоги внести зміни до тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Із електронної системи закупівель вбачається те, що із даною вимогою фізична/юридична особа звертається у рамках «запитання до процедури», що несе в собі звернення з метою отримання роз’яснення конкретних положень тендерної документації, але ж ніяк не з вимогою (без конкретного обґрунтування) про внесення змін до Тендерної документації.
Замовник самостійно та з дотриманням, зокрема статей 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлює вимоги в тендерній документації, які не призводять своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола потенційних учасників.
Таким чином, у зв’язку з вищенаведеним, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Трудова книжка
Дата подання: 05 січня 2022 16:57
Дата відповіді: 10 січня 2022 15:15
Згідно з Додатком 3 до тендерної документації для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає надати трудові книжки працівників.
05.02.2021 Верховною Радою було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі — Закон). Набрання чинності відбулося 10.06.2021. Законом запроваджується облік трудової діяльності працівника в електронній формі в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Відомості про трудову діяльність з 10.06.2021 вноситимуться або працівником, або роботодавцем. Оригінал трудової книжки зберігатиметься у працівника. Після перенесення даних у е-формат роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки працівникові на руки під підпис.
Зважаючи, що з 10.06.2021 можна використовувати як паперову трудову книжку, так й електронну форму вже наявних або внесених відомостей про трудову діяльність, просимо виключити вимогу щодо надання трудових книжок працівників з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З урахуванням частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на ваше звернення.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, одним із кваліфікаційних критерієм є підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження працевлаштування працівників, яких учасник планує залучити до виконання договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії одного із зазначених документів: штатний розпис; наказ про призначення на посаду або повідомлення ДФС про прийняття працівника з відповідною квитанцією; цивільно-правова угода, (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником); трудова книжка.
Тобто учасник має право надати у складі своєї тендерної пропозиції надати один із перерахованих документів на вибір, а не всіх відразу.
У даному переліку зазначено один із таких документів як трудова книжка.
Трудова книжка – це основний документ про трудову діяльність працівника, який підтверджує стаж роботи, а також дає змогу роботодавцю при прийняті на роботу мати уяву про наявний досвід роботи працівника.
Зазначення даного документа здійснювалось з урахуванням відповідних змін у законодавстві, а саме Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі – Закон).
Внесення до переліку документів трудової книжки було здійснено без конкретизації її формату (вигляду) у зв’язку з тим, що з дати вступу в дію Закону та протягом 5 наступних років (так званий, перехідний період) на території України є чинними як паперовий формат трудової книжки, так і електронний формат трудової книжки.
У зв’язку з чим, учасник у складі своєї тендерної пропозиції має право надати трудову книжку у тому форматі, який уже введений у його господарській діяльності на момент здійснення даної процедури закупівлі, так як Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції трудової книжки в одному конкретному вигляді.
Таким чином, підстави для виключення вимоги щодо надання трудових книжок у складі тендерної пропозиції учасника - відсутні.
З урахуванням частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на ваше звернення.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, одним із кваліфікаційних критерієм є підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження працевлаштування працівників, яких учасник планує залучити до виконання договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії одного із зазначених документів: штатний розпис; наказ про призначення на посаду або повідомлення ДФС про прийняття працівника з відповідною квитанцією; цивільно-правова угода, (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником); трудова книжка.
Тобто учасник має право надати у складі своєї тендерної пропозиції надати один із перерахованих документів на вибір, а не всіх відразу.
У даному переліку зазначено один із таких документів як трудова книжка.
Трудова книжка – це основний документ про трудову діяльність працівника, який підтверджує стаж роботи, а також дає змогу роботодавцю при прийняті на роботу мати уяву про наявний досвід роботи працівника.
Зазначення даного документа здійснювалось з урахуванням відповідних змін у законодавстві, а саме Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі – Закон).
Внесення до переліку документів трудової книжки було здійснено без конкретизації її формату (вигляду) у зв’язку з тим, що з дати вступу в дію Закону та протягом 5 наступних років (так званий, перехідний період) на території України є чинними як паперовий формат трудової книжки, так і електронний формат трудової книжки.
У зв’язку з чим, учасник у складі своєї тендерної пропозиції має право надати трудову книжку у тому форматі, який уже введений у його господарській діяльності на момент здійснення даної процедури закупівлі, так як Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції трудової книжки в одному конкретному вигляді.
Таким чином, підстави для виключення вимоги щодо надання трудових книжок у складі тендерної пропозиції учасника - відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
3 823 930,00
UAH з ПДВ
|
3 823 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРАКТІКУМ" |
3 823 974,00
UAH з ПДВ
|
3 823 974,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" #30035954 |
Переможець |
3 823 930,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 09:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2022 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 16:35
|
Договір.pdf | укладений |
07 лютого 2022 16:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп’ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова») | 1 | послуга |
3 823 930,00
UAH
|