Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-18 /Р-33/ – Роздільна – Єреміївка – /М-05/, на ділянці км 13+210 – км 41+757
Очікувана вартість
5 614 006,00 UAH
UA-2021-12-31-000254-a ● afd4998d07aa493991c002347add33c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна 380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 12:29 |
Очікувана вартість: | 5 614 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 140,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП або КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства (далі – банківська гарантія. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». 2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції 25 000,00 грн. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропозицій. 2.4. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації 2.5. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.6. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - 7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-18 /Р-33/ – Роздільна – Єреміївка – /М-05/, на ділянці км 13+210 – км 41+757
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 80% до отримання позитивного висновку експертизи. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 80 |
Виконання робіт | 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 10 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної експертизи. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 10:27 |
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_ПКД_КР.docx | |
31 грудня 2021 10:27 |
ТД ПКД КР Т-16-18 13-41 30 12 21.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000254-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ», Код ЄДРПОУ:35965471
Дата подання: 05 січня 2022 18:50
Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб’єкта оскарження.
I. Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб’єкта оскарження.
Відповідно до ч.2 та ч.4 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме:
Відповідно до умов п.1.2. Додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед мінімально необхідної кількості працівників, які обов'язково включаються до довідки, повинен бути:
- провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа.
Дана вимога включена до тендерної документації безпідставно та в порушення чинних нормативних актів України. Доводимо до Вашого відома наступне:
ВИТЯГ ІЗ ЗАКОНУ УКРАЇНИ 199-1Х
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
1. ЩОДО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
ІНЖЕНЕРА-КОНСУЛЬТАНТА
пп. 1 п 13 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності":
1) у частині першій статті 1:
доповнити пунктом 4-1 такого змісту:
"4-1) інженер-консультант - фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
пп. 1 п. 6 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про архітектурну діяльність" (Відомості Верховної
Ради України, 1999 р., № 31, ст. 246 із наступними змінами):
1) у статті 11:
частину другу викласти в такій редакції:
"Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами,
які мають кваліфікаційний сертифікат";
доповнити частиною шостою такого змісту:
"Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений
замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного наглядута про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
пп. 8 п 13 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності":
18) у статті 37: Дозвіл на виконання будівельних робіт
Розділ 3. Для отримання дозволу подається заява, до якої додаються:
після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
"інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення)";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
Виходячи з вищезазначеного, інженер-консультант не має жодного відношення до підрядника, це фахівець, який може залучатись Замовником для контролю роботи підрядника і вимагати його наявність у підрядника - безпідставно.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Службу автомобільних доріг у Кіровоградській області внести зміни до тендерної документації (номер оголошення UA-2021-12-31-000254-a) з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі та скасувати вимогу що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед мінімально необхідної кількості працівників, які обов'язково включаються до довідки, повинен бути:
- провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі не усунення даних порушень наше підприємство буде вимушене подати на вимоги тендерної документації скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.2 та ч.4 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме:
Відповідно до умов п.1.2. Додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед мінімально необхідної кількості працівників, які обов'язково включаються до довідки, повинен бути:
- провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа.
Дана вимога включена до тендерної документації безпідставно та в порушення чинних нормативних актів України. Доводимо до Вашого відома наступне:
ВИТЯГ ІЗ ЗАКОНУ УКРАЇНИ 199-1Х
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
1. ЩОДО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
ІНЖЕНЕРА-КОНСУЛЬТАНТА
пп. 1 п 13 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності":
1) у частині першій статті 1:
доповнити пунктом 4-1 такого змісту:
"4-1) інженер-консультант - фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
пп. 1 п. 6 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про архітектурну діяльність" (Відомості Верховної
Ради України, 1999 р., № 31, ст. 246 із наступними змінами):
1) у статті 11:
частину другу викласти в такій редакції:
"Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами,
які мають кваліфікаційний сертифікат";
доповнити частиною шостою такого змісту:
"Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений
замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного наглядута про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
пп. 8 п 13 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності":
18) у статті 37: Дозвіл на виконання будівельних робіт
Розділ 3. Для отримання дозволу подається заява, до якої додаються:
після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
"інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення)";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
Виходячи з вищезазначеного, інженер-консультант не має жодного відношення до підрядника, це фахівець, який може залучатись Замовником для контролю роботи підрядника і вимагати його наявність у підрядника - безпідставно.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Службу автомобільних доріг у Кіровоградській області внести зміни до тендерної документації (номер оголошення UA-2021-12-31-000254-a) з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі та скасувати вимогу що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед мінімально необхідної кількості працівників, які обов'язково включаються до довідки, повинен бути:
- провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі не усунення даних порушень наше підприємство буде вимушене подати на вимоги тендерної документації скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2022 15:06
Шановний учаснику, Замовник детально ознайомився з Вашими вимогами та повідомляє наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон України не встановлює заборони та обмеження щодо визначення Замовником необхідної кількості персоналу, а тому Замовник наділений такими повноваженнями як визначення кількості та кваліфікаційних критеріїв до сертифікованих фахівців за різним напрямками професійної діяльності, що залучаються Учасником.
При цьому, замовник самостійно визначає перелік послуг, які він має намір отримати на договірних засадах.
Враховуючи вимоги статті 22 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Так, тендерна документація повинна містити, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Капітальний ремонт дороги Т-16-18 є об’єкт специфічний, достатньою протяжністю 28,547 км., та потребує залучення достатньої кількості фахівців для вчасного та належного надання послуг.
Чинним законодавством передбачено, інженер-консультант виступає в ролі експерта, який не тільки надає консультації з питань реалізації проекту, а і повністю організовує, контролює, координує та супроводжує проект на всіх стадіях його реалізації, бере участь у вирішенні спірних питань, які виникають під час реалізації проекту.
Залучення інженера-консультанта вже на стадії виконання проектних робіт обумовлено необхідністю організації та супроводу процесу розроблення проектної документації, забезпечення дотримання графіку виконання проектних робіт, своєчасного аналізу прийнятих проектних рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України).
Враховуючи, що відбір виконавця здійснюється з метою проектування стадії «Робочий проект», вимога щодо наявності інженерів-консультантів – фахівців вбачається обґрунтованою з огляду на перелік заходів технічного, аналітичного та організаційного характеру, які підлягають обов’язковому та своєчасному виконанню під час проектування та проходження експертизи проектної документації.
Кваліфікаційні вимоги які ставляться до професії інженера консультанта є досить високими, зокрема наявність відповідної профільної освіти, наявності досвіду роботи на посадах провідного інженера з технічного нагляду, провідного інженера-проектувальника або провідного експерта будівельника.
Вказаний досвід виконання (супроводження/контролю) будівельних робіт забезпечить оптимальний та правильний вибір проектних рішень, високу якість проведення проектних робіт, завершення їх у строки обумовлені договором та своєчасний початок будівельних робіт відповідно до створеної проектної документації.
Наявність інженера-консультанта в конкретній закупівлі обумовлена великим обсягом та складністю робіт з проектування. Останній повинен здійснювати внутрішній (попередній) контроль з виконання робіт з проектування, зокрема забезпечення організаційного супроводження робіт, здійснення аналізу проектних рішень, усунення помилок та прорахунків на стадії проектування, проведення внутрішнього контролю за якістю та термінами проектування.
З огляду на зазначене, наявність у складі виконавця інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон України не встановлює заборони та обмеження щодо визначення Замовником необхідної кількості персоналу, а тому Замовник наділений такими повноваженнями як визначення кількості та кваліфікаційних критеріїв до сертифікованих фахівців за різним напрямками професійної діяльності, що залучаються Учасником.
При цьому, замовник самостійно визначає перелік послуг, які він має намір отримати на договірних засадах.
Враховуючи вимоги статті 22 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Так, тендерна документація повинна містити, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Капітальний ремонт дороги Т-16-18 є об’єкт специфічний, достатньою протяжністю 28,547 км., та потребує залучення достатньої кількості фахівців для вчасного та належного надання послуг.
Чинним законодавством передбачено, інженер-консультант виступає в ролі експерта, який не тільки надає консультації з питань реалізації проекту, а і повністю організовує, контролює, координує та супроводжує проект на всіх стадіях його реалізації, бере участь у вирішенні спірних питань, які виникають під час реалізації проекту.
Залучення інженера-консультанта вже на стадії виконання проектних робіт обумовлено необхідністю організації та супроводу процесу розроблення проектної документації, забезпечення дотримання графіку виконання проектних робіт, своєчасного аналізу прийнятих проектних рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України).
Враховуючи, що відбір виконавця здійснюється з метою проектування стадії «Робочий проект», вимога щодо наявності інженерів-консультантів – фахівців вбачається обґрунтованою з огляду на перелік заходів технічного, аналітичного та організаційного характеру, які підлягають обов’язковому та своєчасному виконанню під час проектування та проходження експертизи проектної документації.
Кваліфікаційні вимоги які ставляться до професії інженера консультанта є досить високими, зокрема наявність відповідної профільної освіти, наявності досвіду роботи на посадах провідного інженера з технічного нагляду, провідного інженера-проектувальника або провідного експерта будівельника.
Вказаний досвід виконання (супроводження/контролю) будівельних робіт забезпечить оптимальний та правильний вибір проектних рішень, високу якість проведення проектних робіт, завершення їх у строки обумовлені договором та своєчасний початок будівельних робіт відповідно до створеної проектної документації.
Наявність інженера-консультанта в конкретній закупівлі обумовлена великим обсягом та складністю робіт з проектування. Останній повинен здійснювати внутрішній (попередній) контроль з виконання робіт з проектування, зокрема забезпечення організаційного супроводження робіт, здійснення аналізу проектних рішень, усунення помилок та прорахунків на стадії проектування, проведення внутрішнього контролю за якістю та термінами проектування.
З огляду на зазначене, наявність у складі виконавця інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" |
5 594 006,00
UAH з ПДВ
|
5 594 006,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК МСБУД" |
5 609 543,25
UAH з ПДВ
|
5 609 543,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" #33311239 |
Переможець |
5 594 006,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 08:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:50
|
1ПКД КР ДУ4 Т-16-18 13-41 Держдорпроект 06.12.23.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 11:23
|
1ПКД КР ДУ2 Т-16-18 13-41 Держдорпроект 27 03 23.PDF | зміни до договору |
28 березня 2023 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 16:25
|
1ПКД КР Т-16-18 км 13-41 Держдорпроект 08 02 22.PDF | укладений |
08 лютого 2022 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 9.2., п/п 3 пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану (додаток №2). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 1ПКД/КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3 пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до Календарного плану (додаток №2). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 1ПКД/КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |