Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)
Taps, cocks, valves and similar appliances (Gas pressure regulators)
Taps, cocks, valves and similar appliances (Gas pressure regulators)
Очікувана вартість
159 984 288,00 UAH
UA-2021-12-31-000214-b ● 80518e02da524577a8a867fb6260c7d6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Литвиненко Юрій Олексійович 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Lytvynenko Yurii O. 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2022 11:24 |
Очікувана вартість: | 159 984 288,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 599 842,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4799000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Publication date: | 31 грудня 2021 10:10 |
Enquiries until: | 27 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 червня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 159 984 288 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 599 843 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-12-17-019251-с, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-12-17-019251-с, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 25 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 25 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
11 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 25 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 25 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
2 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 25 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 25 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
8 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 25 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 25 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
107 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 25 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 25 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
1 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 25 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 25 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
13 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 50 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 50 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
2 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 50 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 50 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
2 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 50 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 50 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
12 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 50 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 50 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
3 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 50 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 50 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
21 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 50 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 50 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
57 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 50 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 50 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
2 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN80 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN80 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
1 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN80 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN80 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
2 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN80 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN80 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
7 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN80 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN80 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
1 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 100 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 100 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
3 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 100 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 100 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
2 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 100 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 100 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
2 шт
Регулятори тиску газу (Регулятор тиску газу DN 100 PN 100 (42131141-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gas pressure regulators (Gas pressure regulator DN 100 PN 100 (42131141-6))
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата подання: 20 січня 2022 21:40
Дата відповіді: 21 січня 2022 15:25
Звертаємо Вашу увагу, що назва категоріїї бенефіціара на веб-сторінці закупівель відрізняється від назви категоріїї бенефіціара в тендерній документації. Просимо Вас уточнити, яка назва є актуальною і правильною для відкриття банківської гарантії або стендбай акредитиву?
Завчасно дякуємо.
Відповідь: У відповідь повідомляємо, що назва категорії замовника в тендерній документації зазначена згідно вимог частин 4 статті 2 Закону
Прохання про продовження терміну
Дата подання: 20 січня 2022 23:41
Дата відповіді: 25 січня 2022 16:27
Шановні панове,
Будь ласка, зачекайте ще один тиждень для подання пропозицій (09.02.2022)
Дякую.
Відповідь: У відповідь повідомляємо, що дане питання буде розглянуте ініціатором тендеру і в разі прийняття рішення уповноваженою особою будуть внесені зміни до тендерної документації
Продовження строку подання пропозицій
Дата подання: 21 січня 2022 14:38
Дата відповіді: 25 січня 2022 16:27
Шановний Замовнику!
Наша компанія має намір взяти участь у даній закупівлі.
Враховуючи, що ми представляємо інтереси учасника-нерезидента, виникла необхідність у здійсненні перекладу значної кількості документів тендерної пропозиції на українську мову.
У зв’язку з цим, просимо зробити крок на зустріч та розглянути питання щодо перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо, що дане питання буде розглянуте ініціатором тендеру і в разі прийняття рішення уповноваженою особою будуть внесені зміни до тендерної документації
Забезпечення участі у тендері
Дата подання: 07 квітня 2022 10:54
Дата відповіді: 11 квітня 2022 10:52
Згідно вимог тендерної документації, форма банківської гарантії передбачає надання вимоги платежу тільки в паперовій формі.
На даний час, фізична адреса банку-гаранта є недоступною і вказувати таку адресу є некоректним. У зв‘язку з цим, банк-гарант хоче внести відповідні зміни в форму банківської гарантії та доповнити її можливістю подання вимоги по SWIFT. Після таких змін, текст банківської гарантії не буде відповідати формі, яка вказана у наказі № 2628 от 14/12/2020. Просимо замовника підтвердити можливість надання бенефіцаром вимоги платежу по SWIFT без паперової форми та внести такі зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у п.2.4. Додатку 6.1. до тендерної документації зазначено, що безумовне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої вимоги від бенефіціара (замовника) в письмовій формі або в електронній формі ключованим SWIFT-повідомленням
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000214-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: AL SABAHI GENERAL TRADING LLC, Код ЄДРПОУ:664078
Дата подання: 10 січня 2022 14:09
забезпечення
Вимога 1.
Відповідно до п.10 ч.1 ст 1 Закону про публічні закупівлі - Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 14.12.20 № 2628 Затверджено ФОРМУ та ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції (Далі по тексту – Вимоги).
В п.1. Вимог зазначено «Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, ІНШИМИ ФІНАНСОВИМИ УСТАНОВАМИ ТА СТРАХОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ (далі - гарант).»
В п. 11 Вимог зазначено «У разі якщо надавачем гарантії є СТРАХОВА ОРГАНІЗАЦІЯ, зазначається:
назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
ліцензія на здійснення страхової діяльності.»
Тендерної документацією по процедурі закупівлі UA-2021-12-31-000214-b передбачено надання тендерного забезпечення виключно у формі банківської гарантії або стендбай акредитиву, що зменшує можливості для учасників прийняти участь в торгах, та відповідно призводить до зниження конкуренції.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання тендерного забезпечення також у формі страхової гарантії.
Також, вказані зміни доцільно внести і для гарантії виконання договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.10 ч.1 ст 1 Закону про публічні закупівлі - Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 14.12.20 № 2628 Затверджено ФОРМУ та ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції (Далі по тексту – Вимоги).
В п.1. Вимог зазначено «Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, ІНШИМИ ФІНАНСОВИМИ УСТАНОВАМИ ТА СТРАХОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ (далі - гарант).»
В п. 11 Вимог зазначено «У разі якщо надавачем гарантії є СТРАХОВА ОРГАНІЗАЦІЯ, зазначається:
назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
ліцензія на здійснення страхової діяльності.»
Тендерної документацією по процедурі закупівлі UA-2021-12-31-000214-b передбачено надання тендерного забезпечення виключно у формі банківської гарантії або стендбай акредитиву, що зменшує можливості для учасників прийняти участь в торгах, та відповідно призводить до зниження конкуренції.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання тендерного забезпечення також у формі страхової гарантії.
Також, вказані зміни доцільно внести і для гарантії виконання договору про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2022 11:12
Ознайомившись з вимогою по тендеру UA-2021-12-31-000214-b «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)» вважаємо, що вимоги Скаржника щодо внесення змін до тендерної документації в частині надання тендерного забезпечення також у формі страхової гарантії є безпідставними та необґрунтованими.
В п.2.3. Додатку 6.1. до тендерної документації чітко визначені вимоги до Гарантів (банків-гарантів / -контргарантів), гарантії / контргарантії / стендбай акредитиви яких застосовуються при забезпеченні тендерної пропозиції (застосовується одна з вимог), тобто учасник тендеру може вибрати одну із опцій:
- Банк-гарант / -контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку;
- Банк-гарант / -контргарант, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»; у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Standard & Poor’s, Moody’s має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий);
- Банк-гарант / -контргарант (у тому числі нерезидент), рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий)).
Станом на 11.01.2022 року орієнтовна кількість таких Гарантів (банків-резидентів), які відповідають одній з зазначених вище вимог, становить близько 50 банківських установ. Орієнтовний перелік банків, що відповідає вимогам замовника, розміщено на офіційному сайті Замовника за адресою: https://tsoua.com/zakupivli/uchasnykam-torgiv/
Крім того, розроблення та встановлення вимог до банківських установ в частині відповідності довгостроковому кредитному рейтингу за Національною рейтинговою шкалою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.07 №665, є дієвим інструментом захисту інтересів Замовника та зменшення ризиків неналежного забезпечення тендерних пропозицій.
Отже, враховуючи вищевказане зазначаємо, що у Скаржника відсутні підстави вимагати внесення змін до тендерної документації та вважати, що вимоги тендерної документації Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції є дискримінаційними
В п.2.3. Додатку 6.1. до тендерної документації чітко визначені вимоги до Гарантів (банків-гарантів / -контргарантів), гарантії / контргарантії / стендбай акредитиви яких застосовуються при забезпеченні тендерної пропозиції (застосовується одна з вимог), тобто учасник тендеру може вибрати одну із опцій:
- Банк-гарант / -контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку;
- Банк-гарант / -контргарант, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»; у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Standard & Poor’s, Moody’s має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий);
- Банк-гарант / -контргарант (у тому числі нерезидент), рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий)).
Станом на 11.01.2022 року орієнтовна кількість таких Гарантів (банків-резидентів), які відповідають одній з зазначених вище вимог, становить близько 50 банківських установ. Орієнтовний перелік банків, що відповідає вимогам замовника, розміщено на офіційному сайті Замовника за адресою: https://tsoua.com/zakupivli/uchasnykam-torgiv/
Крім того, розроблення та встановлення вимог до банківських установ в частині відповідності довгостроковому кредитному рейтингу за Національною рейтинговою шкалою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.07 №665, є дієвим інструментом захисту інтересів Замовника та зменшення ризиків неналежного забезпечення тендерних пропозицій.
Отже, враховуючи вищевказане зазначаємо, що у Скаржника відсутні підстави вимагати внесення змін до тендерної документації та вважати, що вимоги тендерної документації Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції є дискримінаційними
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000214-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: VOREX LLC, Код ЄДРПОУ:81-4177949
Дата подання: 18 лютого 2022 12:16
визначення Товару
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надання:
«2.1.2. Скановані копії Документів2.2, що підтверджують постачання Учасником Товару1.2 по аналогічним договорам2.1, оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії яких надані на виконання п.2.1.1.».
При цьому, Додаток 2 тендерної документації не містить визначення, що є Товаром. Виноска 1.2. не розшифрована, її немає.
Вимагаємо внести зміни в Додаток 2 тендерної документації та виправити цю технічну помилку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надання:
«2.1.2. Скановані копії Документів2.2, що підтверджують постачання Учасником Товару1.2 по аналогічним договорам2.1, оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії яких надані на виконання п.2.1.1.».
При цьому, Додаток 2 тендерної документації не містить визначення, що є Товаром. Виноска 1.2. не розшифрована, її немає.
Вимагаємо внести зміни в Додаток 2 тендерної документації та виправити цю технічну помилку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2022 20:56
Ваша вимога буде розглянута ініціатором тендеру і в разі затвердження рішення зміни до тендерної документації будуть оприлюднені уповноваженою особою
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000214-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: VOREX LLC, Код ЄДРПОУ:81-4177949
Дата подання: 18 лютого 2022 12:18
щодо ТТН, CМR
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надання:
«2.1.2. Скановані копії Документів2.2, що підтверджують постачання Учасником Товару1.2 по аналогічним договорам2.1, оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії яких надані на виконання п.2.1.1.».
При цьому, відповідно до розшифровки виноски 2.2.:
2.2- Документом може бути товаро-транспортна накладна або залізнична накладна, або авіаційна накладна, або CMR, або видаткова накладна, або акт приймання-передачі, що обов’язково містить:
• номер та дата складання документа (для акту приймання-передачі номер може не зазначатись)
• номер та дата договору, згідно якого здійснена поставка
• вказано який товар прийнято по Документу (ознаки, які надають можливість однозначно ідентифікувати Товар1.2)
• для ТТН, CМR: підпис або печатка (в разі використання) перевізника,
• підпис уповноваженої особи сторони договору, що приймає Товар1.2, а у випадку якщо Товар1.2 перетинав митний кордон, з обов’язковою наявністю печатки митниці.»
Повідомляємо, що такі документи як видаткова накладна або акт приймання-передачі не повинні містити печатки митниці у випадку якщо Товар перетинав митний кордон. Відмітка митниці ставиться тільки на таких товаро-супровідних документах як ТТН чи CМR.
Вимагаємо виправити цю технічну помилку, та визначити розшифровку виноски 2.2. наступним чином:
«Документом може бути товаро-транспортна накладна або залізнична накладна, або авіаційна накладна, або CMR, або видаткова накладна, або акт приймання-передачі, що обов’язково містить:
• номер та дата складання документа (для акту приймання-передачі номер може не зазначатись)
• номер та дата договору, згідно якого здійснена поставка
• вказано який товар прийнято по Документу (ознаки, які надають можливість однозначно ідентифікувати Товар1.2)
• для ТТН, CМR: підпис або печатка (в разі використання) перевізника, підпис уповноваженої особи сторони договору, що приймає Товар1.2, а у випадку якщо Товар1.2 перетинав митний кордон, з обов’язковою наявністю печатки митниці.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надання:
«2.1.2. Скановані копії Документів2.2, що підтверджують постачання Учасником Товару1.2 по аналогічним договорам2.1, оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії яких надані на виконання п.2.1.1.».
При цьому, відповідно до розшифровки виноски 2.2.:
2.2- Документом може бути товаро-транспортна накладна або залізнична накладна, або авіаційна накладна, або CMR, або видаткова накладна, або акт приймання-передачі, що обов’язково містить:
• номер та дата складання документа (для акту приймання-передачі номер може не зазначатись)
• номер та дата договору, згідно якого здійснена поставка
• вказано який товар прийнято по Документу (ознаки, які надають можливість однозначно ідентифікувати Товар1.2)
• для ТТН, CМR: підпис або печатка (в разі використання) перевізника,
• підпис уповноваженої особи сторони договору, що приймає Товар1.2, а у випадку якщо Товар1.2 перетинав митний кордон, з обов’язковою наявністю печатки митниці.»
Повідомляємо, що такі документи як видаткова накладна або акт приймання-передачі не повинні містити печатки митниці у випадку якщо Товар перетинав митний кордон. Відмітка митниці ставиться тільки на таких товаро-супровідних документах як ТТН чи CМR.
Вимагаємо виправити цю технічну помилку, та визначити розшифровку виноски 2.2. наступним чином:
«Документом може бути товаро-транспортна накладна або залізнична накладна, або авіаційна накладна, або CMR, або видаткова накладна, або акт приймання-передачі, що обов’язково містить:
• номер та дата складання документа (для акту приймання-передачі номер може не зазначатись)
• номер та дата договору, згідно якого здійснена поставка
• вказано який товар прийнято по Документу (ознаки, які надають можливість однозначно ідентифікувати Товар1.2)
• для ТТН, CМR: підпис або печатка (в разі використання) перевізника, підпис уповноваженої особи сторони договору, що приймає Товар1.2, а у випадку якщо Товар1.2 перетинав митний кордон, з обов’язковою наявністю печатки митниці.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2022 20:56
Ваша вимога буде розглянута ініціатором тендеру і в разі затвердження рішення зміни до тендерної документації будуть оприлюднені уповноваженою особою
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000214-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: VOREX LLC, Код ЄДРПОУ:81-4177949
Дата подання: 18 лютого 2022 12:19
щодо виноски 4
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надання:
«1.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа, який складений за формою «Гарантійний лист», яка наведена в Додатку 1.1 до тендерної документації.»
Форма Додатку 1.1 тендерної документації містить таблицю, в п’ятій колонці якої зазначено слова «Підприємство-виробник4, 5, 7 Enterprise-manufacturer4, 5, 7».
При цьому, Додаток 1.1 не містить розшифровку виноски 4.
Вимагаємо або видалити виноску 4 в п’ятій колонці таблиці, або надати її розшифровку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надання:
«1.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа, який складений за формою «Гарантійний лист», яка наведена в Додатку 1.1 до тендерної документації.»
Форма Додатку 1.1 тендерної документації містить таблицю, в п’ятій колонці якої зазначено слова «Підприємство-виробник4, 5, 7 Enterprise-manufacturer4, 5, 7».
При цьому, Додаток 1.1 не містить розшифровку виноски 4.
Вимагаємо або видалити виноску 4 в п’ятій колонці таблиці, або надати її розшифровку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2022 20:56
Ваша вимога буде розглянута ініціатором тендеру і в разі затвердження рішення зміни до тендерної документації будуть оприлюднені уповноваженою особою
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000214-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: VOREX LLC, Код ЄДРПОУ:81-4177949
Дата подання: 18 лютого 2022 12:19
щодо місця поставки Товару
Доброго дня!
Відповідно до проекту договору, викладеному в Додатку 4 тендерної документації визначена загальна кількість товару по позиції № 5 - 107 штук (Специфікація, Додаток 1).
Проте, в колонці Місце поставки/Place of delivery зазначено кількісь (в сумі) – 97 штук.
Вимагаємо виправити цю технічну помилку
Відповідно до проекту договору, викладеному в Додатку 4 тендерної документації визначена загальна кількість товару по позиції № 5 - 107 штук (Специфікація, Додаток 1).
Проте, в колонці Місце поставки/Place of delivery зазначено кількісь (в сумі) – 97 штук.
Вимагаємо виправити цю технічну помилку
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2022 20:57
Ваша вимога буде розглянута ініціатором тендеру і в разі затвердження рішення зміни до тендерної документації будуть оприлюднені уповноваженою особою
Номер вимоги: UA-2021-12-31-000214-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: RMT VALVOMECCANICA s.r.l., Код ЄДРПОУ:12375180150
Дата подання: 04 травня 2022 14:26
щодо ТД
Доброго дня!
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві запірної арматури та газового обладнання. Наші клієнти – це світові лідери у видобутку, транспортуванні та розподілі газу, переважно у ЄС та Сполучених Штатах Америки. Також ми маємо значний досвід роботи на так званих «проблемних» або високо ризикованих ринках (Північна Африка, Близький Схід).
Ми розглядаємо можливість прийняти участь в цих торгах, та вивчаємо тендерну документацію.
Наш департамент з оцінки ризиків відніс Україну до помаранчевої зони з тенденцією до червоної. До такої зони відносяться країни на території яких спостерігається один або декілька з наступних чинників: довготривала політична нестабільність, ведуться осередкові бойові дії, міграцією охоплено більше 5% населення та інше.
В цілому умови поставки та оплати, зазначені в тендерній документації є для нас прийнятними, проте деякі дрібні деталі ми просили б відкоригувати. Ці зміни не погіршують контрактних умов покупця, та одночасно роблять угоду більш стабільною до потенційних протирічь, що можуть виникнути у майбутньому.
Зміни переслідують такі базові цілі: скорочення термінів «паперової роботи», стабілізація фінансових потоків, розмежування ризиків, перехід на електронний документообіг. Як базову модель балансу ризиків ми використали методику тендерних закупівель що фінансуються ЄБРР, яка, за нашими даними, застосовувалась також в Україні, зокрема для АТ «Укртрансгаз» при закупівлі магістральних труб.
ПРОПОЗИЦІЇ ПО КОРИГУВАННЮ ТЕНЕДЕРНИХ УМОВ.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«4.1. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору Покупець зобов’язаний забезпечити відкриття банком-емітентом безвідкличного документарного акредитива (далі – Акредитив) відповідно до умов Додатку №5 до Договору у валюті Договору на суму 30% вартості всього Товару, яка вказана в Специфікації.
4.2. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, за формою, наведеною у Додатку №4 до Договору, Покупець зобов’язаний забезпечити збільшення суми Акредитива, відкритого згідно з п.4.1. Договору, на суму, яка дорівнює 70% вартості партії Товару, готового до відвантаження.
Аргументація
Така форма відкриття і поповнення LC (безвідкличного документарного акредитива) є типовою навіть для угод з низьким ризиком. Вона робить угоду більш збалансованою, оскільки Покупець резервує, а Продавець інвестує кошти у без ризиковому розмірі. Попередня редакція вказаних вище пунктів проекту договору мітила дисбаланс ризиків для Продавця з моменту початку виробництва товарів, контрактна вартість яких перевищує розмір LC, відкритого відповідно до п. 4.1 Договору.
При внесенні запропонованих нами змін до проекту Договору, 30% вартості кожної партії товару готового до відвантаження покривається LC, відкритим відповідно до п. 4.1 Договору, а 70% покривається LC, відкритим за п.4.2 Договору поставки.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 5 УМОВИ АКРЕДИТИВУ.
Пропонована редакція:
«Акредив виконується по кожній партії поставки в два етапи.
В сумі 70% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати відмітки Української митниці у CMR, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником з відміткою Української митниці, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України – 1 електронна1 копія;
- Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, який підлягає оплаті - 1 електронна1 копія»
В сумі 30% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати підписання CMR Покупцем, за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна1 копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником та Покупцем – 1 електронна1 копія;
- Акту приймання-передачі Товару, підписаного Постачальником та Покупцем - 1 електронна1 копія»
Аргументація
В звичайних угодах, укладених за нормальних умов (ризики в зеленій або жовтій зонах) 10% оплати може передбачатись після поставки товару, як гарантія для Покупця усунення можливих недоліків (некомплектність, пошкодження під час транспортування etc.). Надзвичайні ризики і відповідальності регулюються поняттям Force Majeur.
Проте, угода за даним тендером буде укладатись в умовах, коли сторони обізнані про запровадження воєнного стану в Україні і повинні приймати некомерційні ризики в певних пропорціях. Зазвичай, військові або інші надзвичайні ризики, які приймає постачальник мають бути компенсовані більш високою ціною на товар. Наскільки ми розуміємо, вартість публічного тендеру, що вже оголошений не може бути змінена, а отже Постачальник не може отримати додаткову компенсацію за прийняття ризиків пошкодження, знищення або втрати товару внаслідок застосування зброї, конфіскації транспортного засобу з вантажем або без, знищення інфраструктури тощо. Ми готові прийняти військовий ризик в розмірі 30%. Тобто 70% LC повинно бути виконано по факту перетину вантажем кордону України (тобто початку виникнення військових ризиків), а 30 % по факту поставки товару на склад Покупця.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«5.6. Право власності на Товари переходить від Постачальника до Покупця в дату прийняття Товарів Покупцем з підписанням Сторонами видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару, відповідно до форми, вказаної у Додатку No3 до Договору.
Покупець зобовʼязаний підписати Акт приймання-передачі Товару та надіслати на електронну пошту Постачальника його електронну копію протягом 5 (пʼяти) бізнес-днів з дати підписання ним CMR. За кожен бізнес-день прострочки, починаючи з 6 (шостого) Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% від Вартості товару, що підлягає оплаті за таким Актом.»
Аргументація
З причин, що не залежать від Покупця і знаходяться поза межами його контролю і впливу Акт приймання-передачі Товару може бути непідписаний як-завгодно довго, а отже Постачальник не зможе отримати документ, необхідний для виконання LC.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ПРИМІТКА * ДОДАТКУ №1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ» ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція
«*- місце / place #1 = м. Харків, пр. Гагаріна, 350 / m. Kharkiv, pr. Haharina, 350
місце / place #2 = Івано-Франківська обл., с. Похівка, урочище У гаю, 1 / Ivano-Frankivska obl., s. Pokhivka, urochyshche U Haiu, 1
місце / place #3 = Київська обл., м. Боярка, вул. Маяковського, 49 / Kyivska obl., m. Boiarka, vul. Maiakovskoho, 49
місце / place #4 = Кіровоградська обл., смт Олександрівка, пров. Дружби, 20 / Kirovohradska obl., smt Oleksandrivka, prov. Druzhby
У випадку, якщо на момент підписання Акту заводського приймання в Україні діє воєнний стан, що підтверджується відповідним Указом Президента України, Покупець зобовʼязаний змінити місце #1, #3 та #4 на місце #2 або інше місце, розташоване в межах Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської областей, а також внести відповідні зміни до Договору та тексту акредитиву. Відповідна додаткова угода та зміни в акредитив мають бути здійснені до моменту відвантаження товару та оформлення CMR”
Аргументація
Доставка товарів в регіони, охоплені бойовими діями є неможливою.
Внесення запропонованих незначних коригувань дозволить нам прийняти участь у тендері і запропонувати товар найвищої якості на комфортних для замовника умовах.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві запірної арматури та газового обладнання. Наші клієнти – це світові лідери у видобутку, транспортуванні та розподілі газу, переважно у ЄС та Сполучених Штатах Америки. Також ми маємо значний досвід роботи на так званих «проблемних» або високо ризикованих ринках (Північна Африка, Близький Схід).
Ми розглядаємо можливість прийняти участь в цих торгах, та вивчаємо тендерну документацію.
Наш департамент з оцінки ризиків відніс Україну до помаранчевої зони з тенденцією до червоної. До такої зони відносяться країни на території яких спостерігається один або декілька з наступних чинників: довготривала політична нестабільність, ведуться осередкові бойові дії, міграцією охоплено більше 5% населення та інше.
В цілому умови поставки та оплати, зазначені в тендерній документації є для нас прийнятними, проте деякі дрібні деталі ми просили б відкоригувати. Ці зміни не погіршують контрактних умов покупця, та одночасно роблять угоду більш стабільною до потенційних протирічь, що можуть виникнути у майбутньому.
Зміни переслідують такі базові цілі: скорочення термінів «паперової роботи», стабілізація фінансових потоків, розмежування ризиків, перехід на електронний документообіг. Як базову модель балансу ризиків ми використали методику тендерних закупівель що фінансуються ЄБРР, яка, за нашими даними, застосовувалась також в Україні, зокрема для АТ «Укртрансгаз» при закупівлі магістральних труб.
ПРОПОЗИЦІЇ ПО КОРИГУВАННЮ ТЕНЕДЕРНИХ УМОВ.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«4.1. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору Покупець зобов’язаний забезпечити відкриття банком-емітентом безвідкличного документарного акредитива (далі – Акредитив) відповідно до умов Додатку №5 до Договору у валюті Договору на суму 30% вартості всього Товару, яка вказана в Специфікації.
4.2. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, за формою, наведеною у Додатку №4 до Договору, Покупець зобов’язаний забезпечити збільшення суми Акредитива, відкритого згідно з п.4.1. Договору, на суму, яка дорівнює 70% вартості партії Товару, готового до відвантаження.
Аргументація
Така форма відкриття і поповнення LC (безвідкличного документарного акредитива) є типовою навіть для угод з низьким ризиком. Вона робить угоду більш збалансованою, оскільки Покупець резервує, а Продавець інвестує кошти у без ризиковому розмірі. Попередня редакція вказаних вище пунктів проекту договору мітила дисбаланс ризиків для Продавця з моменту початку виробництва товарів, контрактна вартість яких перевищує розмір LC, відкритого відповідно до п. 4.1 Договору.
При внесенні запропонованих нами змін до проекту Договору, 30% вартості кожної партії товару готового до відвантаження покривається LC, відкритим відповідно до п. 4.1 Договору, а 70% покривається LC, відкритим за п.4.2 Договору поставки.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 5 УМОВИ АКРЕДИТИВУ.
Пропонована редакція:
«Акредив виконується по кожній партії поставки в два етапи.
В сумі 70% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати відмітки Української митниці у CMR, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником з відміткою Української митниці, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України – 1 електронна1 копія;
- Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, який підлягає оплаті - 1 електронна1 копія»
В сумі 30% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати підписання CMR Покупцем, за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна1 копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником та Покупцем – 1 електронна1 копія;
- Акту приймання-передачі Товару, підписаного Постачальником та Покупцем - 1 електронна1 копія»
Аргументація
В звичайних угодах, укладених за нормальних умов (ризики в зеленій або жовтій зонах) 10% оплати може передбачатись після поставки товару, як гарантія для Покупця усунення можливих недоліків (некомплектність, пошкодження під час транспортування etc.). Надзвичайні ризики і відповідальності регулюються поняттям Force Majeur.
Проте, угода за даним тендером буде укладатись в умовах, коли сторони обізнані про запровадження воєнного стану в Україні і повинні приймати некомерційні ризики в певних пропорціях. Зазвичай, військові або інші надзвичайні ризики, які приймає постачальник мають бути компенсовані більш високою ціною на товар. Наскільки ми розуміємо, вартість публічного тендеру, що вже оголошений не може бути змінена, а отже Постачальник не може отримати додаткову компенсацію за прийняття ризиків пошкодження, знищення або втрати товару внаслідок застосування зброї, конфіскації транспортного засобу з вантажем або без, знищення інфраструктури тощо. Ми готові прийняти військовий ризик в розмірі 30%. Тобто 70% LC повинно бути виконано по факту перетину вантажем кордону України (тобто початку виникнення військових ризиків), а 30 % по факту поставки товару на склад Покупця.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«5.6. Право власності на Товари переходить від Постачальника до Покупця в дату прийняття Товарів Покупцем з підписанням Сторонами видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару, відповідно до форми, вказаної у Додатку No3 до Договору.
Покупець зобовʼязаний підписати Акт приймання-передачі Товару та надіслати на електронну пошту Постачальника його електронну копію протягом 5 (пʼяти) бізнес-днів з дати підписання ним CMR. За кожен бізнес-день прострочки, починаючи з 6 (шостого) Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% від Вартості товару, що підлягає оплаті за таким Актом.»
Аргументація
З причин, що не залежать від Покупця і знаходяться поза межами його контролю і впливу Акт приймання-передачі Товару може бути непідписаний як-завгодно довго, а отже Постачальник не зможе отримати документ, необхідний для виконання LC.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ПРИМІТКА * ДОДАТКУ №1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ» ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція
«*- місце / place #1 = м. Харків, пр. Гагаріна, 350 / m. Kharkiv, pr. Haharina, 350
місце / place #2 = Івано-Франківська обл., с. Похівка, урочище У гаю, 1 / Ivano-Frankivska obl., s. Pokhivka, urochyshche U Haiu, 1
місце / place #3 = Київська обл., м. Боярка, вул. Маяковського, 49 / Kyivska obl., m. Boiarka, vul. Maiakovskoho, 49
місце / place #4 = Кіровоградська обл., смт Олександрівка, пров. Дружби, 20 / Kirovohradska obl., smt Oleksandrivka, prov. Druzhby
У випадку, якщо на момент підписання Акту заводського приймання в Україні діє воєнний стан, що підтверджується відповідним Указом Президента України, Покупець зобовʼязаний змінити місце #1, #3 та #4 на місце #2 або інше місце, розташоване в межах Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської областей, а також внести відповідні зміни до Договору та тексту акредитиву. Відповідна додаткова угода та зміни в акредитив мають бути здійснені до моменту відвантаження товару та оформлення CMR”
Аргументація
Доставка товарів в регіони, охоплені бойовими діями є неможливою.
Внесення запропонованих незначних коригувань дозволить нам прийняти участь у тендері і запропонувати товар найвищої якості на комфортних для замовника умовах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 травня 2022 09:39
Ваша вимога буде розглянута ініціатором тендеру. В разі затвердження, зміни до тендерної документації будуть оприлюдненні у встановлені Законом строки.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 липня 2022
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕМЕРСОН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
VOREX LLC | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
RMT VALVOMECCANICA s.r.l. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
OLBI GROUP INC. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2022 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
VOREX LLC |
151 185 152,00
UAH
|
151 185 152,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
RMT VALVOMECCANICA s.r.l. |
158 000 000,00
UAH
|
158 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
OLBI GROUP INC. |
159 984 288,00
UAH
|
159 984 288,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VOREX LLC #81-4177949 |
Переможець |
151 185 152,00
UAH
|
15 липня 2022 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 16:58
|
Книга1.xlsx | укладений |
17 травня 2023 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2023 19:36
|
ДУ №1 від 06.04.2023.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2023 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2022 15:30
|
Договір 4600006401 від 03.08.2022 [compressed].pdf | укладений |
03 серпня 2022 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення |
Номер договору про закупівлю: | 4600006401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |